Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hva leser du nå?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-10, 12:56   #941
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.906
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg har begynt på "Jenta med ballongen" - Merete Junker. Veldig spesielt, siden jeg er vokst opp hundre meter fra den skogen hun skriver inngående om.

Jeg tenkte på deg og de andre FP-erne i samme område da jeg leste boka. Synes det var en god krim, helt grei.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 16-08-10, 13:19   #942
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.903
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Jeg irriterer meg allerede litt over språket, men foreløpig er geografien nok til å holde meg i ånde.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 16-08-10, 21:59   #943
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Isprinsessen av Camilla Läckberg.

 
Gammel 21-08-10, 10:45   #944
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå?

A Wild Sheep Chase av Haruki Murakami.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv  
Gammel 21-08-10, 10:45   #945
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.024
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva leser du nå?

The Eyre Affair, omsider.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 21-08-10, 11:45   #946
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.793
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Trekkoppfuglen av Haruki Murakami

Minerva er ikke aktiv  
Gammel 21-08-10, 13:53   #947
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.663
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva leser du nå?

"Bli hvis du kan. Dra hvis du må" av Helga Flatland.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv  
Gammel 21-08-10, 14:49   #948
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Øya av Victoria Hislop, samt Harry Potter og de vises stein for guttungen.

Fruktflua er ikke aktiv  
Gammel 21-08-10, 20:40   #949
Turte
Latsabb
 
Turte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.132
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Sommerdøden av Mons Kallentoft.

Turte er ikke aktiv  
Gammel 21-08-10, 21:04   #950
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva leser du nå?

True Tales of American Life, redigert av Paul Auster
Boktyven av Markus Zuzak
Huset ved moskeen av Kader Abdolah
En sak har minst tre sider av Maryan Keyes

:multitasker:

Turban Smukk er ikke aktiv  
Gammel 21-08-10, 22:04   #951
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Ina er ikke aktiv  
Gammel 21-08-10, 22:12   #952
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.086
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg har begynt på "Jenta med ballongen" - Merete Junker. Veldig spesielt, siden jeg er vokst opp hundre meter fra den skogen hun skriver inngående om.

Hva slags type bok er det?

JEg har lest Pinnsvinets eleganse, en rar, morsom underfundig sak aom fikk bokhandlerprisen i Frankrike i 2006.
Og nå leser jeg Beretningen om herr Roos av Håkan Nesser. Det er også litt bra og underfundig.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 21-08-10, 22:57   #953
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.881
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Jeg leser litt av hvert.
Blekkhjerte, Cornelia Funke
Dikt i samling, Jakob Sande
Og så et par andre bøker som rullerer litt på humør og stemning.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 21-08-10, 23:53   #954
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.906
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Hva slags type bok er det?

Ganske alminnelig krim

Jeg holder fortsatt på med Nessers Den orolige mannen. Kan noen vennligst minne meg på at jeg skal lese ei bok på under 480 sider neste gang? :utålmodig: Jeg koser meg for så vidt med den, men det tar tiiid.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 22-08-10, 14:55   #955
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.086
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ganske alminnelig krim

Jeg holder fortsatt på med Nessers Den orolige mannen. Kan noen vennligst minne meg på at jeg skal lese ei bok på under 480 sider neste gang? :utålmodig: Jeg koser meg for så vidt med den, men det tar tiiid.

Nesser? Har han en bok med (nesten)lik tittel som Mankell; eller? Roter jeg? Har ikke Mankell Den urolige mannen, en litt sånn småkjedelig sak?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 22-08-10, 17:44   #956
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.903
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Frilja, her.

"Bli hvis du kan. Dra hvis du må" av Helga Flatland.

Å, den er vakker!

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Hva slags type bok er det?

Lettbeint krim, som Bluen sa.

Jeg funderer på å begynne på Theorins "Blodleie" nå.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 22-08-10, 17:58   #957
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.302
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Knausgårds fjerde. Og den islandske krimmen.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er aktiv nå  
Gammel 22-08-10, 19:53   #958
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Señor Peregrino av Cecilia Samartin. Også har jeg fått låne Øya av Victoria Hislop som jeg gleder meg til å lese.

 
Gammel 22-08-10, 19:57   #959
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.903
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg funderer på å begynne på Theorins "Blodleie" nå.

Næh, den må vente. Jeg begynte på Torkil Damhaugs "Døden ved vann" istedet.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 22-08-10, 20:31   #960
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.906
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Nesser? Har han en bok med (nesten)lik tittel som Mankell; eller? Roter jeg? Har ikke Mankell Den urolige mannen, en litt sånn småkjedelig sak?

Du har helt rett, det er jeg som roter. Henning Mankell skulle det være. Jeg liker den, altså, men den er veeeldig lang og litt uttværet.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no