|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Da Helten bestilte retur fra Belfast, klagde jeg på at han la inn for liten margin på Heathrow. Dermed bestilte han et seinere fly derfra til Oslo. Den marginen ble gull verdt, siden flyet fra Belfast ble halvannen time forsinket. Ingen grunn til stress, ikke vondt i hodet, bare sånn, jepp hva sa jeg. |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Håper det, Albertine, så godt!
|
|
#3 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Søndagstur med kjæresten i høstkledd skog. Godt med frisk luft, kaffe og bra selskap.
|
|
#4 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Helten og jeg hadde billetter til snooker 2021 Northern Irland Open og kunne ikke reise pga c19-usikkerhetene. Fra sofaen så vi nord-Iren Mark Allen vinne. Kult selvsagt. Men nå, i dag, så vi, fra Waterfront Arena, Belfast, helt i sanntid, han vinne igjen. På hjemmebane. The whole audience got nuts. Det var helt fantastisk herlig. |
|
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Storebror som gledet seg sånn til å reise på leirskole i dag.
|
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13I dag er jeg oppløftet av å sitte og oppdatere meg på all satsingen på fornybar energi som (ENDELIG) er i gang i Norge! Høye kraftpriser virker, altså! Det er det jeg alltid har sagt - energi SKAL være dyrt!
|
|
#8 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Møte med studenter som skal skrive oppgave og foreslå nye løsninger til systemet vårt. Dyktige og trivelige unge voksne.
|
|
#10 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Fellow fotballmamma tok min datter under vingene og håndterte den fryktede «trening kl 17 på mandag»-logistikken, så jeg kunne ligge på sofaen og gro i fred. Barn levert på døren etter trening, luksus ass! |
|
|
|
|
#11 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Oppdagelsen av (minst) en magisk låt på nytt Taylor Swift album!
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Eldste har kjøpt seg bil og er så utrolig fornøyd med det. Jeg blir så glad når han viser oppriktig glede. Han har jobbet som en helt siden han kom hjem fra folkehøgskolen i mai, og kunne betale en helt grei førstegangsbil kontant i går. |
|
|
|
|
#14 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13I dag fikk vi bekreftet at joda det er ingen tvil det blir en gutt |
|
|
|
|
#15 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Så koselig Michelle!
|
|
#17 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Gratulerer Michelle. Et par av venninnene mine har blitt bestemødre siste året, og de er like tussete alle sammen. Sånn skal det være |
|
|
|
|
#18 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Gratulerer Michelle.
|
|
#19 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Jeg ble veldig glad over å møte en butikkansatt som var så androgyn i uttrykket at hen var umulig å «kjønnsbestemme». Og litt misunnelig.
|
![]() |
|
|