|
|||||||
| Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#901 |
|
Ekvilist
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Mannen min sa forresten det samme som deg ang. mandelbrødet i dag sjugger. Og jeg er helt enig. Utrolig god smak på det. Lurer på om det kan gå an å lage hamburgerbrød og sånt av posegreiene. Eller pizzabunn kanskje.
|
|
#902 |
|
Passiv
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Vaflene var ikke så veldig gode, men det gikk an når man fikk på nok syltetøy |
|
|
#903 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: 2 tynne skiver Fedonbrød med brie og port salut+ litt paprika og agurk. |
|
|
|
|
#904 |
|
Ekvilist
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: 2 mandelbrødskiver (SDS) med salami og ost
|
|
#905 |
|
Teller ned
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Høres snadder ut, Irma, gleder meg til å prøve maten deres. Snakket med en tidligere kollega i går og hun har spist SDS i noen mnd nå, veldig godt fornøyd, både med smaken og vekttapet. |
|
|
|
|
#906 |
|
Passiv
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: Omelett med revet ost laget på 3 egg. |
|
|
#907 |
|
både her og der
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: to kokte egg + et eple
|
|
#908 |
|
Ekvilist
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Dagen i dag:
|
|
#909 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Så det var noen som våget seg å skrive opp lørdagens matinntak altså!
|
|
|
#910 |
|
Ekvilist
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: 2 mandelbrødbrødskiver m/peperonipølse og frokostsalat
|
|
#911 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: Tre tynne skiver Karen-brød (proteinbrød) med hhv skinke, smøreost og egge- og rekesalat. |
|
|
|
|
#912 |
|
både her og der
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: to speilegg og litt kjøttpålegg
|
|
#913 |
|
Ekvilist
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?De er sikkert helt fine hvis man ikke kjører veldig lavkarbo Hyacinth, men ligger på normalt fedonkosthold? På ketosenivå vil det nok kunne vippe en ut av ketose, hvis man ikke ligger veldig lavt ellers. Jeg ligger som regel på +/- 20 karber i døgnet når jeg passer godt på, og det tilsvarer omtrent en fedonbar. Barene til Atkins ligger vel på rundt 3 karber og oppover hvis jeg husker riktig. Jeg for min del synes verken fedonbarene eller atkinsbarene smaker godt. Med unntak av atkins sin med kokossmak. Den er god.
|
|
#915 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?
Jeg har aldri smakt Atkinsbarer, jeg har heller aldri sett dem i butikken. Vet det kan bestilles på nett, men det virker så styrete for meg. Jeg har i grunnen spist veldig lite av sånne ting, kun vanlig mat. |
|
|
|
|
#916 |
|
Teller ned
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?I går: |
|
|
|
|
#917 |
|
Passiv
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?
Den jeg kjøpte fra Atkins minner veldig om Crispo, og den er kjempegod, og med bare 1,8g karber pr. bar - så det kan man jo like. Jeg har mine i kjøleskapet, for da er de best. |
|
|
#918 |
|
både her og der
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: to egg
![]() |
|
|