|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Helt konge
|
Sv: Skrytetråd IITinkadott, det er kjøpt på www.saabtekstil.no. Minuset er bare at stoffet ble kjøpt i fjor. |
|
|
|
|
#3 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Skrytetråd IIMå legge inn bilde av MFK lua som nå er klar til seieren i cupfinalen. En lue til er ferdig, men mangler dusk, og en tredje lue er på pinnene.
|
|
#7 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skrytetråd IIJeg har sett alpakkakjolen før, men kanskje ikke her?
|
|
#10 |
|
"De"
|
Sv: Skrytetråd II
Ja! Jeg mannet meg opp og dro! Det var SÅ kjekt! Var litt rart første kvelden siden jeg kom litt sent.
|
|
#12 |
|
"De"
|
Det var fryktelig vær! Blir du med til neste år??
|
|
#13 |
|
One of These Days
|
Tviler på det. Ryktene går at det blir stort landstreff for rundt 1000 i en eller annen idrettshall, og det er alt annet enn koselig. Jeg har allerede meldt meg på Strikk i Ørska. Var der i år, og det var flott vær og fikk tatt meg en topptur. Håper på like fint vær neste år og nok en topptur. |
|
|
|
|
#14 |
|
"De"
|
Ørsta? Hm.
|
|
#15 |
|
One of These Days
|
Ja, arrangøren har jo i flere år blitt forespurt om å utvide og holde det største strikketreffet, og har hørt rykter om at det skjer til neste år. Jeg trives bedre hvor jeg kjenner noen eller har en sjans til å bli kjent med de som er der enn i en så stor setting. |
|
|
![]() |
| Emneord |
| strikking |
|
|