Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-06, 09:15   #901
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Fant denne kåpen i Bergen, og angrer som en hund på at jeg ikke kjøpte den.

Håper på en snill julenisse i år ...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC00007.JPG (88,1 KB, 46 visninger)
Gammel 06-12-06, 09:58   #902
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Nei, handlet dem i København. Bildene er fra nett, og Aldo-skoene tror jeg kunne netthandles. Aner ikke om de sender til Norge og sånt.

Ok. Da var det det jeg trodde.

Grattis med nye klær/sko uansett!

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 06-12-06, 10:32   #903
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne bor hos meg nå. Eller jeg bor i den. Den er nyyyydelig, og skikkelig meg. Sammen med de blå Bruns Bazaar-støvlettene er den kjempefin.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Kl_BlueS.jpg (68,1 KB, 36 visninger)

Sist redigert av Harriet Vane : 06-12-06 kl 10:37.
Harriet Vane er ikke aktiv  
Gammel 06-12-06, 13:55   #904
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Har du handlet Esprit-klær og Aldo sko på nett? If so, HVOR???

Esprit kan handles på nett ja. Bl.a. fra Danmark, Nederland, Tyskland, england.....

www.esprit.com

Gammel 06-12-06, 16:25   #905
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Den er nyyyydelig, og skikkelig meg.

Mim = nyyydelig.

Den var veldig fin, ja.

Gammel 06-12-06, 16:27   #906
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne bor hos meg nå. Eller jeg bor i den. Den er nyyyydelig, og skikkelig meg. Sammen med de blå Bruns Bazaar-støvlettene er den kjempefin.

Misunnelig jeg? JA!!
Tenker du er skikkelig lekker i den Mim

emm er ikke aktiv  
Gammel 06-12-06, 16:47   #907
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Vurderer å bli "kjoleokkupant" ... Den er sååååå lekker og de er utsolgt alle steder.

Gammel 06-12-06, 16:58   #908
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har kjøpt nytt undertøy i dag!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC000022.JPG (40,3 KB, 21 visninger)
Gammel 06-12-06, 18:10   #909
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Vurderer å bli "kjoleokkupant" ... Den er sååååå lekker og de er utsolgt alle steder.

De har den i str 1 (small) hos www.tintinofscandinavia.com

Gammel 06-12-06, 18:24   #910
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

De har den i str 1 (small) hos www.tintinofscandinavia.com

Vet det, men den er i beige og jeg vil ha sort.
Dessuten tror jeg at jeg må ha str.2 for å få puppene inn i den.

Gammel 06-12-06, 18:47   #911
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Wheee ! Nå kan jeg og legge ut bilder (men synes jeg savner å kunne ha opp flere "versioner" av et vindu samtidig - må lissom planlegge å hive ut bilde og legge det på skrivebordet før jeg går inn i FP).

Til julebordet:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg a-fornarina-e5658-blue.jpg (17,4 KB, 16 visninger)
Filtype: jpg fr.jpg (19,4 KB, 35 visninger)
Gammel 06-12-06, 19:17   #912
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Shoppet bukse og genser på HM idag.. fant ut at jeg KUN har dongeribukser nå Og det kan jeg liksom ikke komme i når jeg skal i begravelse over helga (bestefar døde i går )

Fant ei på nett som ligner iallefall.. er ei vanlig svart dressbukse med grå tynne striper

Og en grå enkel bomullsgenser

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 07-12-06, 10:33   #913
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Wheee ! Nå kan jeg og legge ut bilder (men synes jeg savner å kunne ha opp flere "versioner" av et vindu samtidig - må lissom planlegge å hive ut bilde og legge det på skrivebordet før jeg går inn i FP).

Til julebordet:

Lækker! Du kommer til å bli superflott.

Gammel 07-12-06, 12:00   #914
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Denne ønsker jeg meg. Men de har ikke str. S igjen.

Yasmeen by Malene Birger

Gammel 07-12-06, 12:02   #915
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Yasmeen by Malene Birger

Den har jeg, i S og den er såå mye bedre i virkeligheten enn på bildet!
Julekjolen min i år

Gammel 07-12-06, 12:05   #916
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg har handlet så mye uspennende

3 kuverter til PP Juleserviset mitt, nå har jeg 6 kuverter til middag
Har fullt frokostservise samt terrinen

Ny DO til gjetetoalettet
Holder nå på å male det, var bonderødt og ufyselig med do fra byggeåret (1980)
Gulv til samme rom, merbau

...men det blir kjempefint
Skal ha selskap Julaften,1. og 2. Juledag så da vil vi ha et hyggelig gjestetoalett

Men imorgen slår jeg noe grusomt til og henter ikke mindre enn TO par Marc Jacobs boots

Dette paret og de andre i plomme som jeg har vist tidligere

Sist redigert av Angelique : 07-12-06 kl 12:38.
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 07-12-06, 12:07   #917
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Yasmeen by Malene Birger

Jeg også, men de hadde kun XL igjen, og da får jeg plass til hele familien sammen med meg i den ...

Gammel 07-12-06, 12:09   #918
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Den har jeg, i S og den er såå mye bedre i virkeligheten enn på bildet!
Julekjolen min i år

Da kan jeg ha den i romjula da?

Gammel 07-12-06, 12:10   #919
Nå også i farger

Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Jeg også, men de hadde kun XL igjen, og da får jeg plass til hele familien sammen med meg i den ...

Jeg også. I alle fall alle 4 barna!

Gammel 07-12-06, 12:16   #920
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har endelig fått shoppet litt, til både meg og Lille, i Berlin

Dette fant jeg på Zara. Hun kommer til å bli så fin

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:57.