|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva strømmer du nå? #5Jeg syns ikke hun er så hjelpesløs, jeg? Og jeg er ganske var på akkurat det der. Han er da mye mer styrt av følelser han mannen? Og ikke minst han Dennison?
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva strømmer du nå? #5
Samme inntrykk her, jeg synes hun fremstår ganske så smart! Og gøy å se skuespilleren i noe annet, jeg har sett "Felicity" mange ganger og der er hun jo irriterende ung og surrete.
|
|
|
#3 |
|
Peppy!
|
Jeg hadde også en annen opplevelse av det. Hun var en operativ no-nonsense seniorressurs som ble plassert inn i mer påfuglpolitikkrolle, som hun ikke var vant til og komfortabel i. Og derfor ble det kluss (jeg vil ikke ha grå dress, det er upraktisk!!). |
|
|
|
|
#4 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jeg er enig i alt.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#5 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva strømmer du nå? #5Jeg ser Queen Charlotte, som avveksling fra russiske spioner på 80-tallet. Er ikke helt hekta på The Americans.
|
|
#6 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva strømmer du nå? #5Nei altså, har slått på stortrommen og kjøpt en måned tv2 play full pakke. hæsjtægg Brann-kamp..... |
|
|
|
|
#7 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva strømmer du nå? #5Begynt på This is us.
|
|
#8 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva strømmer du nå? #5Shakespeare &Hathaway på tv2 play/Britbox innimellom Bosch og Succession.
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva strømmer du nå? #5Vi ser Silo og Ted Lasso på Appletv+. |
|
|
|
|
#11 |
|
Klare sjøl
Sv: Hva strømmer du nå? #5Jeg er sånn som blir sliten i hodet av Succession både fordi det skjer så mye hele tiden, håndholdt filming (som jeg hater pga masse bevegelser) og fordi det er så mye intriger og drama. Vanligvis blir jeg ikke det av andre serier. Har kommet S2 E8.
|
|
#12 |
|
Klare sjøl
Sv: Hva strømmer du nå? #5Jeg klarer stort sett ikke se mer enn max 2-3 episoder av gangen.
|
|
#13 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hva strømmer du nå? #5Jeg har sett ferdig A million little things (tv2). Fin serieavslutning.
|
|
#17 |
|
Introvert textrovert
|
Jeg likte den, så om man liker Bridgerton, så. Den starter kanskje litt roligere enn de andre, men har en fin kurve mot slutten. Og så likte jeg at vi får vite litt mer om de modne damene i universet.
|
|
#18 |
|
kamerat
|
Sv: Hva strømmer du nå? #5Jeg syntes Queen Charlotte var betydelig bedre enn de to første Bridgerton-sesongene (som jeg for så vidt også liker, i hvert fall S2). Den har ordentlig dybde og hjerte.
|
|
#19 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hva strømmer du nå? #5Har kost meg med to episoder Nolly (NRK) om en såpeserue-dronning spilt av Helena Bonham Carter som går sparken. Miniserie på 3 episoder.
![]() |
|
|