|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#901 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Konfirmant 2017Lykke til idag alle sammen.
|
|
#902 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Konfirmant 2017Lykke til i dag og i morgen!
|
|
#904 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Konfirmant 2017En uke igjen her. Sliter med bordplassering jeg også, vi blir 43, hadde hestesko sist,men synes det er kjipt at mange sitter med ryggen mot hverandre. Vi har plass til 120, så jeg har alle muligheter.
|
|
#905 |
|
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Konfirmant 2017Lykke til dere med konfirmasjon i helga! En uke igjen her også. Alt av pentøy og bunader er klart. Lokalet kan ikke pyntes før ettermiddagen før, og er heller ikke helt sikker på bordformasjon. Vi er greit i rute, skulle hatt noen kaker til, hvis ikke må jeg bake mer. Har lagd mye ferdig av mat alllerede, og skal lage mer nå i helga. Blir selvsagt mest dagen før. :svett:
|
|
#906 |
|
Textrovert
|
Sv: Konfirmant 2017To uker igjen her. Jeg føler meg litt slem overfor konfirmanten, siden jeg bare vil ha det overstått. Jeg sier ikke det til han altså, men læll ...
|
|
#907 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Konfirmant 2017Her er vi klare - bare å få på finstasen nå! Gleder oss til å feire den fine frøkna vår!
|
|
#908 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Konfirmant 2017Tre uker igjen her. Jeg er ganske avslappet, og har det meste på plass. Lite å stresse med når vi har det ute. Tale og sånt kommer nok i siste liten. Jeg har laget en Power Point med bilder, så jeg tenker talen blir lagt opp på samme måte som en av undervisningstimene mine. Det meste blir spontant ut fra bildet jeg ser. |
|
|
|
|
#909 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Konfirmant 2017
Det er ikke slemt, det er mye jobb å arrangere store selskap, noen elsker det og andre synes det er en del stress. Det betyr jo ikke at du misliker selve dagen, mer organiseringen rundt den. Og der er jeg også |
|
|
|
|
#910 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Konfirmant 2017Lykke til og gratulerer med dagen til de som har konfirmant i helgen! |
|
|
|
|
#911 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Konfirmant 2017Lykke til alle som har den store dagen denne helgen! |
|
|
|
|
#912 |
|
Står på egne ben
Sv: Konfirmant 2017Vi driver og prøvekrøller litt nå. |
|
|
|
|
#913 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Konfirmant 2017Vi har hatt en absolutt fabelfantastisk dag, og best av alt, konfirmanten har storkost seg.
|
|
#914 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Konfirmant 2017Gratulerer med konfirmant, Polyana! Så godt at konfirmanten og dere fikk en strålende dag! Godt å ha god hjelp. I dette været må det ha vært en nydelig dag.
|
|
#915 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Konfirmant 2017Gratulerer med overstått til de som er kommet så langt. Og lykke til til resten. Sist redigert av Kaija : 07-05-17 kl 10:47. |
|
|
|
|
#916 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Konfirmant 2017ÅÅ, det hørtes fantastisk ut Poly og Kaija! |
|
|
|
|
#917 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Konfirmant 2017Vi hadde en fantastisk feiring i går! Tror både konfirmant og gjester koste seg. Som forventet var lokalet trangt, men med så flott vær og flotte omgivelser utenfor gikk det veldig greit likevel.
|
|
#918 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Konfirmant 2017Ja, og HEF-seremonien synes jeg også var veldig bra. Det er tredje barn som konfirmerer seg humanistisk, og jeg synes jeg ser en klar forbedring fra gang til gang.
|
|
#919 |
|
Textrovert
|
Sv: Konfirmant 2017Så hyggelig å høre om fine feiringer.
|
|
#920 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Konfirmant 2017Vi har hatt 25 mennesker på restelag her i dag, spredd utover dagen, og det har vært superenkelt og hyggelig og ikke noe stress. Rart hvordan samme mat og samme antall gjester (med oss fem så blir det jo 30, mot 32 i går) blir lett som plett når man bruker papptallerkener, sitter der det faller seg og bare setter frem maten og tenker at det blir som det blir.
![]() |
|
|