|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag?Svart trikotgenser fra H&M, knalloransje blyantkjørt fra Baum & Pferdgarten, svart strømpebukse, svarte pumps med ankelrem (mine sedvanlige jobbpumps). Knallgule øredobber.
Jeg tror jeg kjøpte den i fjor, muligens i forfjor.
|
|
|
#4 |
|
Borte
|
Sv: Hva har du på deg i dag?Mørke jeans, mangefarget topp, rød cardigan og smårutete converse.
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag?Lilla ullbukse fra Stormberg og en rosa genser. Er hjemme syk.
|
|
#7 |
|
heimføing
|
Sv: Hva har du på deg i dag?
Haha, nice try! RR er da ikke noe klesmerke, hva bruker du? Blåkläder? HH Workwear? Noe helt annet? Og hiver du MSA eller Dräger på ryggen?
Hva bruker du da? Viking eller Wenaas? Tror førstnevnte er litt mykere i bruk. |
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har du på deg i dag?Ullundertrøye (brrr!), tynn hvit bluse med svart mønster, svart smalt skjørt, svarte strømpebukser og pumps med hæl. På jobb igjen!
|
|
|
#9 |
|
heimføing
|
Sv: Hva har du på deg i dag?Knallorange bukse, veldig blomstret bluse/skjorte, lilla skjerf. Ikke fotformsko men sorte, lave støvletter. Fake skinnjakke, type kort og sort. |
|
|
|
|
#11 |
|
Borte
|
Sv: Hva har du på deg i dag?Jeg har lyse, trange jeans fra Levis, kremfarget genser med stor paljettscull, svart singlet under, svarte sneakers og skjerf med prikker i svart og hvitt.
|
|
#12 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag?Grå og hvit knelang jerseykjole og grå strømpebukse. Grå som dagen for øvrig. |
|
|
|
|
#14 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva har du på deg i dag?slim jeans chiffonbluse i blå, lime og turkis, blå cardigan m paljetter på - enn så lenge barfot, men skal nok ha på meg turkis balerina når jeg beveger meg utenom husets fire vegger
|
|
#16 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva har du på deg i dag?Svarte bukser, beige cardigan og ny hvit linbluse samt beige ballerinasko
|
|
#17 |
|
kamerat
|
Sv: Hva har du på deg i dag?Sjaskete olaskjørt, sjaskete svart cardigan, svart topp og svarte strømper. :gjemmekontor med en dash forkjølelse:
|
|
#18 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva har du på deg i dag?I dag har jeg på meg disse buksene fra Mango: |
|
|
|
|
#19 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva har du på deg i dag?Jeg har en ganske kroppsnær kjole i kraftig trikotstoff, den er mest mørkeblå men med svarte felt i sidene. Blå strømpebukse, blå kasjmirjakke og blå snøresko med kilehæl. Sølvøredobber og stor lysebrun skinnveske. |
|
|
|
|
#20 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har du på deg i dag?En flerfarget, grovstrikket genser fra Indiska, i fargnene brunt, offwhite, sennepsgult og korall, over lang, brun basic topp, og med korallfarget skjerf. Mørk skinny jeans fra Only og ankelboots.
![]() |
|
|