|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Jeg har lidd meg gjennom ovnsbakt laks fordi det er sunt, og fordi den ellers så kresne toåringen liker det. Tilbehøret var kokte poteter, brokkoli og dressing med lime, koriander og litt dill.
|
|
#2 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Nera: Ikke salma heller? |
|
|
|
|
#3 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Nei, ikke salma, heller.
|
|
#5 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Mann og barn hadde laks med tilbehør, jeg hadde gryte med kikerter og grønnsaker i lime og kokos.
|
|
#7 |
|
kamerat
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Vi slo til med andebryst, ovnsbakte potetbåter og salat i dag. Og ripasso.
|
|
#9 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Jeg skal prøve den peanutt-kyllingen som ligger her inne, den ser så god ut. Ungene har bestillt pølse eller pannekaker, så jeg regner med sure miner, men jeg bryr meg ikke. |
|
|
|
|
#11 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Laks og brokkoli med hjemmelaget hollandaise. Det skulle vært asparges, men de få buntene som var i gjen i butikken var blitt skikkelig slappe.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#12 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Restene av chili con carne ble brukt til taco (selv om det ikke er fredag, ikke helt bra). Tortillas fylt med ccc, blandet salat/grønnsaker, matyoghurt og revet ost - og guacamole ved siden av. Jeg skal jammen meg lage stor gryte neste gang også! Nam! |
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Eg er lett påverkeleg, så det vart vårruller og steikt ris. Nydelig rett og slett.
|
|
#14 |
|
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Ovnsstekte kyllinglår med rosmarin og sitron.
|
|
#15 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Lapskaus i dag og i går grillet vi. |
|
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?I dag har vi hatt lasagne med hvitløksbrød. |
|
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?I går var vi mest på farten, jeg spiste en skikkelig dårlig kyllingsalat på en junk-food sjappe. Det var kun kylling, salat og dårlig dressing... men men, jeg ble da mett ihvertfall - en stund. Vetle spiste litt av meg og pizza av kjæresten . |
|
|
|
|
#19 |
|
Off the map.
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?mac-ern i dag og i morgen tror jeg det kan ligge an til pølser. BM *gressenke* Den eneste som setter pris på skikkelig middag er bortreist. Pøser på med oppskjært frukt og grønt i morgen, så får de i seg et eller annet fornuftig.
|
|
#20 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?
I bloggen Kjøkkentjensete er det en bra, jeg har prøv og den kan anbefales. |
|
|
![]() |
|