Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 9

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-10, 20:29   #881
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Denne vesten:

Denne tunikaliknende toppen i mange forskjellige farger.

Og et supermjukt og deilig skjerf pluss en tøff caps som jeg ikke finner bilder av hos H&M.

Gammel 06-10-10, 20:54   #882
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I lilla. Fordi jeg ser fantastisk ut med den på!

Gammel 06-10-10, 21:00   #883
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Nei, så vidt jeg vet så var det denne:

Men det er jo samme kjole i en annen farge?

Gammel 06-10-10, 22:02   #884
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hun er jo bare litt motsatt av deg. Du pleier kjøpe forskjellige kjoler i omtrent samme farge, gjør du ikke? *erte*

Joika er ikke aktiv  
Gammel 06-10-10, 22:18   #885
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Hun er jo bare litt motsatt av deg. Du pleier kjøpe forskjellige kjoler i omtrent samme farge, gjør du ikke? *erte*

Det sier sjefen min også. Men nå har jeg kjøpt en lilla kjole og én som både er rød, lilla, svart og litt grønn.

Gammel 06-10-10, 22:23   #886
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det sier sjefen min også. Men nå har jeg kjøpt en lilla kjole og én som både er rød, lilla, svart og litt grønn.

Ja, jeg har fått med meg at du er på vei ut av boksen nå.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 07-10-10, 09:18   #887
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Ja så klart. Snittet passet meg veldig bra.
Sånn kan jeg gjøre med bluser også - og bukser.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 07-10-10, 09:23   #888
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Ja så klart. Snittet passet meg veldig bra.
Sånn kan jeg gjøre med bluser også - og bukser.

Jeg også. Hvis man først finner noe som funker bra, hold fast ved det!

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 07-10-10, 12:52   #889
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Her kommer fangsten fra min London-tur. Det ble et skjørt fra Boden-butikken, og damen bak kassa syntes det var veldig rart at jeg ikke skulle ha mer. Jeg gadd ikke nevne at jeg hadde brukt nesten tre timer på å komme meg dit - slik sett burde jeg vel gjort storhandel.

Først etterpå slo det meg at jeg allerede har et petrolfarget, utskrådd kordskjørt med sirkelapplikasjoner(!). Jeg hadde det sågar med meg i bagasjen.

Deretter gikk turen til White Stuff, etter tips fra Zöe her inne. Også her var det mye som falt i smak, og jeg endte opp med et blålig skjørt og en brunlilla kjole. Fine detaljer på klærne der, og fine farger! Ikke helt ulikt Boden og Noa Noa, egentlig.

Som en siste krampetrekning gikk jeg tilbake til Desigualbutikken og kjøpte en kjole som jeg hadde prøvd noen dager tidligere, under mottoet "kjoler som faktisk passer, vokser ikke på trær". Det var dog trær kjolen, og den hadde alle mine farger: grønt, svart, lilla og bringebærrødt.

Jeg sporet ellers opp Fly London-butikken i Covent Garden, men de petrolfargede støvlettene jeg hadde sett meg ut, satt ikke helt god på foten. For øvrig fikk jeg med meg fire BH-er og like mange truser, samt en fin lilla sports-BH fra ShockAbsorber. Det var noen nye undertøyskjeder (sikkert ment for et yngre publikum ) som ikke hadde cupstørrelser i sitt system, men opererte ut fra prinsippet om at alle som bruker 65, har akkurat (s)like pupper. Det viste seg å passe meg utmerket!

Gammel 07-10-10, 12:55   #890
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

"kjoler som faktisk passer, vokser ikke på trær".

;-P

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 07-10-10, 13:01   #891
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

;-P

He-he, jeg skal kanskje ikke si noe, som har samme sko i flere farger, men samme mønstrete kjole i flere farger hørtes bare litt rart ut med det samme. (Samme skjørt i samme farge, derimot - ).

Gammel 07-10-10, 13:03   #892
Dronningen
Pauset

Standard

He-he, jeg skal kanskje ikke si noe, som har samme sko i flere farger, men samme mønstrete kjole i flere farger hørtes bare litt rart ut med det samme. (Samme skjørt i samme farge, derimot - ).

Nei de er jo ikke helt like i mønsteret. Bare snittet. Fargene er jo også veldig ulike, så folk flest vil nok neppe bry seg.
For meg er det dog litt usikkert om jeg kan gå i rødt. Er ikke helt min farge.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 07-10-10, 13:06   #893
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Nei de er jo ikke helt like i mønsteret. Bare snittet. Fargene er jo også veldig ulike, så folk flest vil nok neppe bry seg.

Jeg gransker og gransker, og det er da vitterlig samme mønster? (Veldig fine, altså, for all del! )

Gammel 07-10-10, 13:55   #894
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Flotte ting Elinblu!

Ina er ikke aktiv  
Gammel 07-10-10, 14:31   #895
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jeg gransker og gransker, og det er da vitterlig samme mønster? (Veldig fine, altså, for all del! )

Jeg har prøvd både den grå og den røde og jeg mener også at det er samme mønster på begge, bare i forskjellige farger. Ikke det at det er alldeles livsnødvendig at vi kommer til bunns i dette, men ville bare bidra likevel.

Jeg har den forresten i rødt, selv om jeg egentlig skulle kjøpe den i grått, og den er alldeles smashing. :ublyg:

Cuyahoga er ikke aktiv  
Gammel 07-10-10, 14:40   #896
Dronningen
Pauset

Standard

Jeg synes fargene gjør at de fremstår veldig ulike.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 07-10-10, 14:51   #897
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes fargene gjør at de fremstår veldig ulike.

Veldig enig jeg altså. For jeg har fremdeles lyst til å kjøpe meg den grå også, men jeg klarer ikke helt rettferdiggjøre det ovenfor lommeboka mi.

Cuyahoga er ikke aktiv  
Gammel 07-10-10, 16:30   #898
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ny skinnjakke

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 53_-480326041.jpg (29,4 KB, 9 visninger)
iben er ikke aktiv  
Gammel 07-10-10, 16:32   #899
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Støvletter fra Catarina Martins

Claire er ikke aktiv  
Gammel 07-10-10, 18:30   #900
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne tunikaen i mørk blå ble min i dag.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:43.