Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Billetter i skuffen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-10, 22:07   #881
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Yep, da har eg ein del billettar.
Svalbard men mannen og vennepar i april, København men mann og barn i mai, Sverigetur i sommarferien, København med mamma og søster i september og Tenerife med heile min familie i oktober. (mamma 60 år så dei sponsar tur for heile gjengen)

Gammel 28-01-10, 23:40   #882
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Flybilletter til Oslo for meg og mellomste 2. helga i mai! hun skal delta på glade RG dager i Asker, og vi har lagt inn ekstra dag til shopping i Oslo.

Gammel 29-01-10, 12:58   #883
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Jaaa, endelig billetter i skuffen igjen.
Skal på "husmorferie" til Trondheim siste helga i februar. Skal besøke to venninner.

Gammel 30-01-10, 00:11   #884
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Plutselig masse billetter i skuffen - eller rettere sagt i mailboksen . Tur til Kiel 20. februar med mann, mor og Pode og langweekend til London med Mannen i mai.

I tillegg ligger det også billetter til Spring Awakening i mars med ei venninne. Masse moro fremover ja.

Skytte er ikke aktiv  
Gammel 30-01-10, 20:38   #885
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Det er ikke ofte jeg skriver her. Vi reiser lite, annet enn til svigerfamilien nordpå.
Men nå har vi billetter til Danmark i februar. Vi skal bo på Skallerup klit, og bade og kose oss noen dager. Og i tillegg har vi bestilt tur til Tyrkia i oktober. Jeg har aldri vært lenger sør enn Tyskland, så jeg gleder meg MASSE!

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 30-01-10, 20:42   #886
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

"Husmorferie" til oslo nå i februar for å besøke bestevenninna mi

Macky er ikke aktiv  
Gammel 31-01-10, 21:28   #887
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Svipptur til London første helgen i mai, i utdrikningslag lørdagen og forhåpentligvis litt shopping på søndagen (kanskje brudekjole?!). Utdrikningslaget er for en av mine beste og eldste venninner, så det blir stor stas!

ingling er ikke aktiv  
Gammel 31-01-10, 21:36   #888
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Husmorferie til Trondheim til helga for å besøke gode venninner - og se Dum Dum Boys i Verkstedhallen på Lade. Takketakketakke for super bursdaggave, snille venninnene mine.

Kent konsert i mars, tur til Amsterdam i april, og a-ha avskjedskonsert i desember. Har aldri hatt så mye i skuffen før, tror jeg. Nå må jeg bare komme på hvor jeg har lagt billettene til Kent konserten.

skyfri er ikke aktiv  
Gammel 31-01-10, 21:38   #889
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Jeg har billetter til Valen show nå en gang i feb og flybilletter til oslo i mai.

Gammel 31-01-10, 21:59   #890
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Tur/retur Tenerife avreise 23 Mars.

Avelonia er ikke aktiv  
Gammel 31-01-10, 23:34   #891
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

I kveld har jeg bestilt flybilletter til Spania så da var sommerferien i boks. Vi drar i begynnelsen av august.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv  
Gammel 11-02-10, 08:27   #892
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

3 billetter til Green Day 4. juni!

Fruktflua er ikke aktiv  
Gammel 12-02-10, 09:41   #893
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

2 billetter til Green Day
De var supre i Spektrum, jeg gleder meg vilt til enda en konsert med de!!

skyfri er ikke aktiv  
Gammel 12-02-10, 10:38   #894
Line
Just me

Line sin avatar

Line er litt kulLine er litt kul
Standard

Warszawa i mai
Alcudia i juli/august
Barcelona i oktober

Line er ikke aktiv  
Gammel 12-02-10, 16:09   #895
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Svipptur til Gran Canaria noen dager til uken!

Gammel 12-02-10, 16:56   #896
Hønemor!
Superaktiv

Hønemor! sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Hønemor! har et hav av muligheter foran seg
Standard

2 billetter til Green Day i juni.

Gammel 12-02-10, 17:16   #897
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

2 billetter til Kurt Nilsen og Elin Gaustad.

Gammel 12-02-10, 21:45   #898
Maki
Erfaren

Maki sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

To billetter til AC/DC Valle Hovin i mai.

Maki er ikke aktiv  
Gammel 25-02-10, 09:33   #899
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Skal på personalseminar med jobben til Budapest i midten av april, også har vi bestilt billetter til Paris i juli. Skal videre til Sør-Frankrike der vi skal være nesten to uker. Gleder meg!

Gammel 25-02-10, 11:51   #900
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kent konsert 27.juli!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:24.