Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-06, 18:28   #881
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Det er 1/2 pris på Frye boots på Lille Vinkel, i anledning ny nettside. Jeg har veldig lyst på disse:

Claire er ikke aktiv  
Gammel 03-12-06, 18:38   #882
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Så koselig det hørets ut

Jeg kjøpte denne...

Den toppen der er bare helt nyyydelig!!

Gammel 03-12-06, 19:08   #883
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Den var lekker morgana!

Tænk ju! Blir fin til våren også denne

morgana er ikke aktiv  
Gammel 03-12-06, 19:09   #884
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Det er 1/2 pris på Frye boots på Lille Vinkel, i anledning ny nettside. Jeg har veldig lyst på disse:

Løøøp og kjøp!

morgana er ikke aktiv  
Gammel 05-12-06, 00:57   #885
tutta
Passiv

Standard

Da har jeg endelig fått fingeren ut og bestilt meg ny mobil! Min gamle elskede Nokia 6101 gikk i to.......

Dette er min nye mobil:

En rååååååsa nokia 7373!! Lekker!!

Gammel 05-12-06, 04:11   #886
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Da har jeg endelig fått fingeren ut og bestilt meg ny mobil! Min gamle elskede Nokia 6101 gikk i to.......

Dette er min nye mobil:

OJ! Egentlig dritlekker, selv om jeg ikke er sikker på om jeg ville orket å gå konstant rundt med noe så råååsa. Men grattis, den ER lekker.

Gammel 05-12-06, 15:55   #887
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dette er min nye mobil:

Åh.. den var kjempefin!! Jeg tror jeg angrer litt for at jeg kjøpte meg mobil for litt siden. Nesten helt lik bare beige i steden for rosa også er det en Nokia 7370 og ikke 7373. Grattis med stilig mobil!

Gammel 05-12-06, 16:07   #888
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Åh.. den var kjempefin!! Jeg tror jeg angrer litt for at jeg kjøpte meg mobil for litt siden. Nesten helt lik bare beige i steden for rosa også er det en Nokia 7370 og ikke 7373. Grattis med stilig mobil!

hvor mye koster slike herligheter ?? *må ha ,- bare må ha !!*

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 05-12-06, 16:21   #889
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av mandarin, her.

hvor mye koster slike herligheter ?? *må ha ,- bare må ha !!*

Uten abonnement fra kr.2237,- til 2823,- se linken under.

http://prisguide.amobil.no/product.php?productId=40079

Med abonnement fra kr. 749,- til 3096,-

http://prisguide.amobil.no/product.php?productId=40080

Jeg skulle gjerne hatt mer minne i galleriet for bildene, ellers er jeg fornøyd med den.

Gammel 05-12-06, 17:14   #890
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Fytti katta jeg blir misunnelig på slike fine mobiler til en slikk og ingenting. Er dere klar over hvor sinnssykt billig det er med mobiltelefoner i Norge??? Det er IKKE rettferdig!! Her måtte jeg punge ut ca.200 dollar for en kjedelig og umoderne 3310!!!!!

Gammel 05-12-06, 17:50   #891
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Fytti katta jeg blir misunnelig på slike fine mobiler til en slikk og ingenting. Er dere klar over hvor sinnssykt billig det er med mobiltelefoner i Norge??? Det er IKKE rettferdig!! Her måtte jeg punge ut ca.200 dollar for en kjedelig og umoderne 3310!!!!!

Eksisterer 3310 fortsatt?

Her er det ikke fullt så ille. Aner ikke hva den ville kostet hjemme, men denne betalte jeg 100 dollar for med to års bindingstid:

Gammel 05-12-06, 19:32   #892
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Eksisterer 3310 fortsatt?

Å jada den finnes å få kjøpt her. Nesten verdt å kjøpe den snart for den har vel snart samlerverdi antakelig. De henger VELDIG etter på mobiltelefoner her, men andre elektroniske duppeditter har de mye, og det nyeste av. Til en ok penge.

Gammel 05-12-06, 19:43   #893
tutta
Passiv

Standard

Takker!! Gleder meg veeeeeeldig til å ta den lekre 7373 i bruk!!!

Nynne: er du fornøyd med din 7370??

Gammel 05-12-06, 19:44   #894
tutta
Passiv

Standard

Prøvde denne i dag på Nadine's :

Satt som et skudd i str 1. Må tenke på det!!

Gammel 05-12-06, 20:26   #895
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjedelig med kjøpestopp

Gleder meg til 12.desember - lønn og kun 1 dag til Praha!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 05-12-06, 22:26   #896
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Fra Esprit har jeg kjøpt denne buksa:
http://pics.esprit.de/Shop/PicDestSt...K2A162_888.jpg

Og disse skoene fra Aldo sko i sort:

Har du handlet Esprit-klær og Aldo sko på nett? If so, HVOR???

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 06-12-06, 01:28   #897
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

200 dollar for en 3310? Det var dyrt ja! Sender deg en trøsteklem!

Gammel 06-12-06, 01:32   #898
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Standard

Takker!! Gleder meg veeeeeeldig til å ta den lekre 7373 i bruk!!!

Nynne: er du fornøyd med din 7370??

Fornøyd og fornøyd, vet ikke helt. Den jeg hadde før, en Nokia et eller annet, blinket da den ringte og blinket da jeg fikk sms. Så når jeg kjører bil og digger musikk på høyeste volum og ikke har sjangs til å høre mobilen, savner jeg blinkingen.
Ellers er den grei nok!

Gammel 06-12-06, 01:39   #899
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Standard

Prøvde denne i dag på Nadine's :

Satt som et skudd i str 1. Må tenke på det!!

Den genseren er nydelig!

Men, jeg må dessverre innrømme at jeg er litt skuffet over kvaliteten! Jeg er ikke pirkete av meg i det hele tatt, men når en genser starter å nuppe etter 3 gangers bruk er jeg ikke akkurat imponert! (Det gjelder ikke den genseren du har på bildet her, men den genseren jeg har kjøpt som vi kaller for FP-uniformen den lyseblå jakken)

Gammel 06-12-06, 09:07   #900
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Har du handlet Esprit-klær og Aldo sko på nett? If so, HVOR???

Nei, handlet dem i København. Bildene er fra nett, og Aldo-skoene tror jeg kunne netthandles. Aner ikke om de sender til Norge og sånt.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:51.