|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#883 |
|
ctrl+z
|
Sv: Gruffetråd #22Jeg er også litt nysgjerrig på det, så må se litt. Mulig legeerklæringen var for lite omfattende. Enda en kamp å ta, jeg vet ikke om jeg orker.
|
|
#885 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #22
|
|
#886 |
|
TittelTøs
|
Sv: Gruffetråd #22Jeg har rotet bort mine Stockholm-støvletter.
|
|
#888 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #22Mistet hørselen på ene øret. Og skal sitte i bråkete gymsaler og se futsal-kamper hele helga. Det passer dårlig!
|
|
#891 |
|
Introvert textrovert
|
Har gjort det i dag, og det var ikke noe før like før påske, og det er faktisk verre enn rett før den datoen jeg har fått. Men det var et spørsmålstegn på en dato der i mellom så hun skulle sjekke opp. Men nå er den første timen avlyst, så akkurat nå er det ingen time som er oppført.
|
|
#892 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Gruffetråd #22Jeg drittlei av at jeg er grei..
|
|
|
#894 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gruffetråd #22Jeg pleier ikke å gruffe over egen skatt, men den skattebomben som kom på bolig nå, kom litt brått på, og gir en ganske enorm effekt på økonomien vår. Sikkert jeg som ikke har fulgt godt nok med, men jeg hadde ikke fått det med meg at det plutselig blir mange titusener mer. Og vi bor jo i et gammalt rakkel av et hus, og verdien er høyst teoretisk.
|
|
#895 |
|
Introvert optimist
|
Takket være deg gikk jeg inn og sjekket også. Jeg brukte Skatteetatens egen kalkulator for å beregne markedsverdien og den var 1.8 mill. lavere enn det Skatteetaten hadde lagt inn i mitt skattekort. Så da endret jeg jammen meg.
|
|
#898 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Gruffetråd #22Jeg gikk og sjekket dette også nå og det var STOR forskjell og mye å spare. Men det står at man må kunne dokumentere lavere markedsverdi vha rapport fra takstmann eller megler e.l. Kan jeg likevel bare endre det?? |
|
|
|
|
#899 |
|
Introvert optimist
|
Jeg bare endret.
|
|
#900 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Vi gjorde det nå vi, også. I verste fall må man kunne vise dokumentasjon i ettertid, evt. betale restskatt hvis man har satt verdien for lavt. Men ganske latterlig at selv om vi også brukte skatteetatens egen kalkulator ble det ekstreme forskjeller sml. med det de nå hadde lagt inn. Hvor i all verden fikk de tallene sine fra?? Eller har dette vært for høyt i mange år tidligere? |
|
|
![]() |
|
|