Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva lurer du på i dag? #02

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-25, 19:13   #881
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Yay!

Takk

Gammel 20-01-25, 21:50   #882
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Spennende millact. Lykke til.

Jeg lurer på hvor lang tid jeg kommer til å bruke på det nye puslespillet mitt med 2000 brikker. Det opptar hele kjøkkenbordet og begge skapene med brettene med brikker.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 21-01-25, 13:32   #883
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer på hvorfor ikke FP snakker om USA, valg, president og Musk og sånt i dag.

Karamell er aktiv nå  
Gammel 21-01-25, 13:56   #884
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror det er fordi vi ikke orker.

Gammel 21-01-25, 14:02   #885
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg orker ikke jeg heller, men jeg pleier jo å lære litt av dere. Jeg var forresten på Thomas Seltzers forestilling Hva nå mitt elskede Amerika i forrige uke, og det var interessant, selv om han jo ikke er forsker eller helt objektiv.

Karamell er aktiv nå  
Gammel 21-01-25, 14:03   #886
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Kopierer denne:

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg blir helt matt, jeg frykter jo litt/mye nazilignende handlinger, han EM-fyren er ikke riktig satt sammen og TYG gjør hva som helst for å unngå rettssaker og alle som ikke er som dem fortjener å drukne/sulte ihjel/bombes ogsåbortetter.
Jeg er skikkelig nervøs for svigerslekta der og håper virkelig de som har planlagt ferie hit kommer seg hit.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 21-01-25, 14:08   #887
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg lurer på hvorfor ikke FP snakker om USA, valg, president og Musk og sånt i dag.

Kanskje vi trenger en safe-space...

tink er ikke aktiv  
Gammel 21-01-25, 14:09   #888
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg orker ikke jeg heller, men jeg pleier jo å lære litt av dere. Jeg var forresten på Thomas Seltzers forestilling Hva nå mitt elskede Amerika i forrige uke, og det var interessant, selv om han jo ikke er forsker eller helt objektiv.

Jeg har sett hans tre sesonger med UXA og lest boka hans. Han er ikke forsker, men har gir en god innsikt.

Jeg er veldig imponert over intervjuteknikken hans. Selv når han snakker med ravende gale mennesker så forholder han seg helt rolig, og stiller åpne og ikke-konfronterende spørsmål. Jeg ser jo at han får mye mer innsikt på den måten, men kan ikke forstå at han klarer det.

Gammel 21-01-25, 14:15   #889
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Ja, forestillingen er vel verdt å se om den dukker om et sted nær deg. Her solgte han ut fire forestillinger på Sentrum Scene forrige helg. Han sa en delinteressante ting om "folk flest" der borte og hvem man frykter og hvorfor. jeg kan ikke gjengi det, for det verken orker jeg eller kan nok om, men ja, interessant.

Karamell er aktiv nå  
Gammel 21-01-25, 15:26   #890
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp. Nazihilsen på presidentinnsettelsen i USA. Jeg orker ikke.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 21-01-25, 15:39   #891
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Orker ikke er nok min innstilling også. Orker virkelig ikke.

På toppen av det hele er jeg hjemme fordi skolen ringte om en kvalm unge, så jeg har nok å tenke på. Av litt nærere ting. Så mest av alt føler jeg for å plukke frem løsningen fra når koronaen sendte oss alle hjem. Da fant jeg ut at å dukke inn i at alternativt univers i Sims 4 var helt fint når hodet trengte en pause.

Gammel 21-01-25, 16:42   #892
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var så absurd å se alle de høytstående komme inn i salen og alle sludrer og prater høflig med hverandre. Clintons. Pence. Og for fire år siden så sendte han tilhengerne sine for å storme kongressen og henge Pence. Jeg fatter det bare ikke.

Gammel 21-01-25, 16:44   #893
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Og tek-gigantene. Jeg orker heller ikke. (Jeg ville bare lese deres tanker og ikke aviser og tv og sånt, jeg orker f.eks ikke å se videoer fra innsettelsen).

Karamell er aktiv nå  
Gammel 21-01-25, 21:00   #894
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rett og slett.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 23-01-25, 18:17   #895
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Om jeg har hostet på meg noe ribbensgreier. Det er så vondt eller om det bare er muskulært.

Også lurer jeg på når jeg blir frisk av denne forkjølelsen. Lei.

Gammel 23-01-25, 19:24   #896
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Nå lurer jeg på, på ekte, om Google leser tankene mine. Eventuelt er jeg mindre sprø og eksentrisk enn jeg selv trodde.

Jeg har hatt noen dager alene, og latt tankene spinne vidt og fritt, og da har tankene altså, etter at jeg så en kråke forrige uke, og uka før det hørte et radioinnslag om at kråker har voldsomt lang hukommelse og can «carry a grudge» gjennom generasjoner, til slutt spunnet seg frem til at hvis man kan gjøre en kråke personlig forbannet på deg, så kanskje man også kan skaffe seg en kråkevenn?

Så jeg googler «how to befriend a…» og google foreslår SELV «crow»! Øverst. Over masse annet, mer tilforlatelig og NORMALT, som «stray cat».

Så enten, jeg er ikke mer eksentrisk enn andre folk. Eller Google leser tankene mine.

Stay tuned i jakten på kråkevenn.

Gammel 24-01-25, 08:47   #897
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Nå lurer jeg på, på ekte, om Google leser tankene mine. Eventuelt er jeg mindre sprø og eksentrisk enn jeg selv trodde.

Jeg har hatt noen dager alene, og latt tankene spinne vidt og fritt, og da har tankene altså, etter at jeg så en kråke forrige uke, og uka før det hørte et radioinnslag om at kråker har voldsomt lang hukommelse og can «carry a grudge» gjennom generasjoner, til slutt spunnet seg frem til at hvis man kan gjøre en kråke personlig forbannet på deg, så kanskje man også kan skaffe seg en kråkevenn?

Så jeg googler «how to befriend a…» og google foreslår SELV «crow»! Øverst. Over masse annet, mer tilforlatelig og NORMALT, som «stray cat».

Så enten, jeg er ikke mer eksentrisk enn andre folk. Eller Google leser tankene mine.

Stay tuned i jakten på kråkevenn.

Du er ikke så eksentrisk. For jeg har hørt det samme. At man bør ikke gjøre seg til uvenn med kråka eller skjora. For de husker godt, og de kjenner ansikter.

Vi har en skjorefamilie som bor ved oss, og mang en gang har jeg irritert meg over levenet fra dem, men i sommer så bestemte jeg meg for å heller bli litt mer venner med dem. Så nå legger jeg ut jevnlig brødskalker slik at de har litt ekstra mat. Overraskende nok, så har det vært mindre "rabalder" fra dem etter at jeg begynte med dette. Det kan være tilfeldig. Litt for tidlig å si.

Mex er ikke aktiv  
Gammel 24-01-25, 10:03   #898
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får også opp crow som fortsettelse på den setningen, Polyanna. Så du er ikke alene! (Jeg tenker ofte på det samme selv, nesten hver gang jeg ser en kråke tenker jeg at jeg kunne tenke meg å bli venner med den. De er så kule, og så ser de alltid ut som om de har noe veldig viktig fore når de går og spankulerer.)

Gammel 24-01-25, 10:10   #899
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noe er det med dere, Polyanna og Skilpadda, for jeg får ikke opp crow før langt nede på listen. (Allah, derimot ..?)

Pepper Lemon er ikke aktiv  
Gammel 24-01-25, 10:28   #900
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får opp Crow, men jeg tenkte det var fordi jeg leste det her.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:33.