Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #6

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-20, 15:30   #881
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Forklarer mye.

Gammel 09-11-20, 15:38   #882
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Posten.
Henvisningen min fra en helseregion til en annen er forsvunnet. Må sendes på nytt. Tre uker forsinket.

Og helsesystemer i ulike regioner som ikke snakker sammen så de kunne vært sendt digitalt på trygt vis UTEN Å SENDES MED POSTEN!

Gammel 09-11-20, 16:08   #883
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Koronarestriksjoner, så der mistet jeg en for meg veldig nødvendig samtaletime, som allerede var koronautsatt en runde. Mestringsgruppa jeg går i forsvinner sannsynligvis også. Det er tungt nok å være deprimert, og det blir nok enda vanskeligere hvis alt av psykisk helse-tilbud skal koronastenges igjen.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 09-11-20, 16:17   #884
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Jan Hanvold!

Den støttes 110 % minst.

Jeg gruffer over dritthofta mi i dag, den protesterer på alt.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 09-11-20, 16:23   #885
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Koronarestriksjoner, så der mistet jeg en for meg veldig nødvendig samtaletime, som allerede var koronautsatt en runde. Mestringsgruppa jeg går i forsvinner sannsynligvis også. Det er tungt nok å være deprimert, og det blir nok enda vanskeligere hvis alt av psykisk helse-tilbud skal koronastenges igjen.

Kan de ikke ta samtale via telefon?
Det gjorde de her i vår/sommer.

Gammel 09-11-20, 16:27   #886
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Så dumt Kaija.
Det har ikke vært snakk om stans i behandlingsopplegget jeg er med på, og jeg håper virkelig det får fortsette. Jeg har hatt en Skypesamtale med psykologen, og det fungerte ikke veldig bra akkurat. Tekniske problemer, barn som buser inn og i det hele tatt.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 09-11-20, 17:40   #887
Kaija

Kaija sin avatar

Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Kan de ikke ta samtale via telefon?
Det gjorde de her i vår/sommer.

Ja, det kan de nok for mange, men alt kan ikke tas over telefon, og med angstproblematikk på toppen, der telefonen ikke er en venn, går ikke det akkurat nå.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 09-11-20, 18:09   #888
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Et grusomt sug etter søtsaker!

Gammel 09-11-20, 19:08   #889
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det kan de nok for mange, men alt kan ikke tas over telefon, og med angstproblematikk på toppen, der telefonen ikke er en venn, går ikke det akkurat nå.

Høres ut som vi sliter med noe av det samme. For meg er telefonsamtaler med psykologen helt meningsløst, har prøvd noen ganger og brukte så mye energi på å grue meg til timen i forkant at det bare ble en store belastning.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 09-11-20, 19:40   #890
Kaija

Kaija sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Høres ut som vi sliter med noe av det samme. For meg er telefonsamtaler med psykologen helt meningsløst, har prøvd noen ganger og brukte så mye energi på å grue meg til timen i forkant at det bare ble en store belastning.

Det går bra noen ganger, men ikke når det er for tøffe ting som skal snakkes om. Å holde seg innenfor toleransevinduet i sånne samtaler er en balansekunst, og jeg er avhengig av at behandler hjelper med å lese meg, og eventuelt griper inn hvis jeg ikke merker selv at jeg er på vei til å bikke over i at det blir for vanskelig. Det funker bare ikke i telefonen. (Forsøksvis forklaring uten å utlevere meg altfor mye...)

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 09-11-20, 19:46   #891
Kaija

Kaija sin avatar

Standard

Gruffer litt over at kirkebenker likevel ikke skal regnes som fastmonterte, slik Nakstad sa først. Da blir det vel ikke noe julekonsertene jeg gledet meg til. Skjønner koronaviktigheten, men litt førjulsstemning hadde vært så fint å få med seg.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 09-11-20, 19:56   #892
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Det er så kaaaaaldt inne. Hater denne tida hvor været ute ikke helt får bestemt seg. Da henger ikke radiatorene mine helt med.

Gammel 09-11-20, 20:08   #893
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg orker ikke at julekonserten jeg skal på blir avlyst.

Gammel 09-11-20, 20:17   #894
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Et grusomt sug etter søtsaker!

Jeg har nettopp smuglet krokanrull oppi yoghurten min fordi kjøkkenet også inneholdt barn som ikke får søtsaker på ukedager

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 09-11-20, 20:42   #895
Kaija

Kaija sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg orker ikke at julekonserten jeg skal på blir avlyst.

Tror det er samme som jeg har gledet meg sånn til. Drittkorona.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 09-11-20, 20:59   #896
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det var det som slo meg.

Gammel 09-11-20, 21:07   #897
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg har nettopp smuglet krokanrull oppi yoghurten min fordi kjøkkenet også inneholdt barn som ikke får søtsaker på ukedager

. Lifehack.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 09-11-20, 21:54   #898
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gruffer litt over at kirkebenker likevel ikke skal regnes som fastmonterte, slik Nakstad sa først. Da blir det vel ikke noe julekonsertene jeg gledet meg til. Skjønner koronaviktigheten, men litt førjulsstemning hadde vært så fint å få med seg.

Det er jo et stykke fram, så kanskje det ordner seg før da?

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 09-11-20, 22:03   #899
Kaija

Kaija sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Det er jo et stykke fram, så kanskje det ordner seg før da?

Håper jo det.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 10-11-20, 10:26   #900
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Korøvelser er vel de reneste koronoakuvøsene, så jeg kan ikke helt se for meg at det skal kunne gjennomføres så mange korkonserter på denne siden av en vaksine.

Folk har jo blitt smittet på øvelse selv om de stod i motsatt ende av koret.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:00.