Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Serieanbefaling: Skam

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-16, 14:43   #881
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.901
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Portkod var bra! Ha sett den ferdig nå. Se den! Håper seson 2 kommer på NRK også.

Unge Lovende var bra den også, men ikke helt i Skam sin gate mtp avhengighet.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 29-06-16, 11:45   #882
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.549
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Isak som blir hovedperson neste år, alt jeg får med meg.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 29-06-16, 12:11   #883
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.960
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Isak som blir hovedperson neste år, alt jeg får med meg.

Har du inside information?

banana er aktiv nå  
Gammel 29-06-16, 12:12   #884
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.718
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

http://skam.p3.no/2016/06/29/sesong-3/

Señora er aktiv nå  
Gammel 29-06-16, 12:25   #885
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.549
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Har du inside information?


Nei, dårlig med det. Kom tilfeldigvis opp på FB, tror det sto i dagbladet.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 29-06-16, 12:35   #886
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Jeg er litt skuffet, men ikke fordi jeg ikke tror Isak blir en spennende karakter. Jeg er skuffet fordi dette har vært en populær serie med unge kvinner i hovedrollene. Denne uken var det på nyhetene at filmer og serier med menn i hovedrollene selger bedre enn når det er kvinner i hovedrollene (ikke nyhet i seg selv), så det hadde vært så kult om SKAM valgte/turte å fortsette med kvinner i sentrum.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv  
Gammel 29-06-16, 12:50   #887
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Jeg er litt skuffet, men ikke fordi jeg ikke tror Isak blir en spennende karakter. Jeg er skuffet fordi dette har vært en populær serie med unge kvinner i hovedrollene. Denne uken var det på nyhetene at filmer og serier med menn i hovedrollene selger bedre enn når det er kvinner i hovedrollene (ikke nyhet i seg selv), så det hadde vært så kult om SKAM valgte/turte å fortsette med kvinner i sentrum.

Jeg er også litt skuffet, samtidig så synes jeg det også er bra at de fokuserer på unge gutter, og deres hverdag og utfordringer. Og ikke bare jentene i tenåra. Det er jo behov for det også, spesielt med tanke på at Isak ser ut til å skulle være homofil.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 29-06-16, 13:36   #888
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Jeg er litt skuffet, men ikke fordi jeg ikke tror Isak blir en spennende karakter. Jeg er skuffet fordi dette har vært en populær serie med unge kvinner i hovedrollene. Denne uken var det på nyhetene at filmer og serier med menn i hovedrollene selger bedre enn når det er kvinner i hovedrollene (ikke nyhet i seg selv), så det hadde vært så kult om SKAM valgte/turte å fortsette med kvinner i sentrum.

Jeg er ikke helt enig. Jeg skjønner hva du mener, men det bikket nesten litt over til såpeopera med N+W, sånn i etterpåklokskapens lys. Og jeg tror dette kan være et tema som engasjerer på tvers av kjønn.

Jeg liker Isak godt også, jeg synes han har vært en av de beste skuespillerne så langt. Han har jo mye å spille på også, så klart.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 29-06-16, 14:22   #889
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.518
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Jeg er litt skuffet, men ikke fordi jeg ikke tror Isak blir en spennende karakter. Jeg er skuffet fordi dette har vært en populær serie med unge kvinner i hovedrollene. Denne uken var det på nyhetene at filmer og serier med menn i hovedrollene selger bedre enn når det er kvinner i hovedrollene (ikke nyhet i seg selv), så det hadde vært så kult om SKAM valgte/turte å fortsette med kvinner i sentrum.

Eg tenker at det er veldig positivt at homofili blir tema. Dei unge kvinnene har vore viktige for å løfte fram problemstillingar som angår tenåringsjenter og eg trur Isak kan bidra til å løfte fram problemstillinger som angår seksuelle minoritetar.

Eg trur at ein sesong 3 med ei av jentene kan bli litt drøvtygging av dei to første sesongane og synest dei gjer eit godt val når dei skifter synsvinkel og vender seg litt bort frå jentegjengen.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 29-06-16, 14:41   #890
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg er ikke helt enig. Jeg skjønner hva du mener, men det bikket nesten litt over til såpeopera med N+W, sånn i etterpåklokskapens lys. Og jeg tror dette kan være et tema som engasjerer på tvers av kjønn.

Jeg liker Isak godt også, jeg synes han har vært en av de beste skuespillerne så langt. Han har jo mye å spille på også, så klart.

Jeg er enig i at det ble tilnærmet såpeopera. Sånn sett likte jeg sesong 1 best.

Jeg har en datter som er midt i målgruppen og snakket en del med henne om serien. I hennes klasse var det få gutter som så på Skam, men i en annen vennegjeng hun er så alle guttene på Skam. Grunnen til at jeg tar på feministstrømpene er at jeg synes det er så trist at mange gutter tror serier/bøker/filmer der jenter har hovedrollen ikke er for dem. Det er en kjent problemstilling. Derfor skulle jeg gjerne ønsket at SKAM hadde fortsatt slik det var i sesong 1, uten såpeopera, men med ei jente i hovedrollen.

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg tenker at det er veldig positivt at homofili blir tema. Dei unge kvinnene har vore viktige for å løfte fram problemstillingar som angår tenåringsjenter og eg trur Isak kan bidra til å løfte fram problemstillinger som angår seksuelle minoritetar.

Eg trur at ein sesong 3 med ei av jentene kan bli litt drøvtygging av dei to første sesongane og synest dei gjer eit godt val når dei skifter synsvinkel og vender seg litt bort frå jentegjengen.

Jeg er uenig at å fortsette med ei jente i hovedrollen ville vært drøvtygging. Til det er jentene som har vært i fokus så ulike.

Jeg tror sesongen med Isak kommer til å bli veldig bra. Misforstå meg rett. Mitt hjertesukk er ikke mer enn det. Et hjertesukk fordi jeg synes det hadde vært så kult om de forsatte å bygge en ungdomsserie for begge kjønn der jentene hadde hovedrollen. Så selv om jeg er litt skuffet (hadde håpet på en sesong med Sana) gleder jeg meg til å følge Isak.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv  
Gammel 29-06-16, 16:00   #891
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.177
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Jeg gleder meg, og håper deretter at sesong 4 handler om Sana eller Vilde.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv  
Gammel 29-06-16, 17:10   #892
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Jeg tenkte faktisk at de valgte Isak denne gangen, nettopp for å gjøre serien MINDRE interessant for oss "voksne kvinner i 40-åra" som de IKKE hadde tenkt å treffe med serien.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv  
Gammel 29-06-16, 17:40   #893
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Jeg vet om mange gutter som ser på Skam, og kan ikke fatte hvorfor det skulle være et poeng at det er jentene som skal være i sentrum hele tiden.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 29-06-16, 18:34   #894
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.792
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Jeg tror en Isak-sesong kan bli veldig bra. Jeg har sett ham på scenen, og der er han en helt annen enn i serien, så at han er en god skuespiller, er det ingen tvil om. Jeg tror dessuten man fint kan bygge opp sesongen slik at jentene fortsatt tar mye plass og spiller "hovedroller".

Min teori er dessuten at planen egentlig var at sesong 3 skulle være Chris sin sesong, men at de måtte holde det åpent, siden det var usikkert om skuespilleren kom inn på Teaterhøgskolen eller ikke. Nå gjorde hun det, og kan nødvendigvis ikke ha en hovedrolle i en såpass innspillingsintensiv serie første semester hun går der.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 29-06-16, 18:45   #895
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.901
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Jeg tror en Isaksesong blir bra! jeg hadde også tippet Isak etter siste episode pga beltet og at han er den siste som ser inn i kamera i sesong 2.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 29-06-16, 21:47   #896
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Isak! Jeg tror dette blir bra.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv  
Gammel 14-08-16, 23:31   #897
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Jaja, sist som alltid, men har vært syk og alene hjemme i helgen og har derfor klart å se begge sesongene på to dager! Likte serien veldig godt, mine barn er foreløpig litt for unge til å passe målgruppen, mens mamma på 40 helt klart var innafor! Og mannen hadde klikket om han måtte se mer enn en halv episode.

Jeg fikk litt flashback til Borgen skole som gikk da jeg var ung og i målgruppen. Aktuelle ungdomstema, litt drama, litt moral, men ender godt for de fleste! Og jeg hadde seriøst dødd om mine foreldre så Borgen skole sammen med meg når jeg var i den alderen, så jeg kommer nok ikke til å se serien om igjen sammen med barna mine når de blir eldre...

Men kommer nok til å se sesong 3 på nett-TV når den tid kommer...

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv  
Gammel 15-08-16, 09:05   #898
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.901
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Blir spennende å se hva de gjør med Thomas Hayes karakter nå da.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 15-08-16, 09:30   #899
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Han skrives vel bare ut av serien gjennom soning og London? Evt. midlertidig? Han er jo uansett ferdig på skolen.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 15-08-16, 09:36   #900
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Så han på Dagsrevyen på fredag og han skal fortsette som skuespiller, men syns det så morsommere ut å spille i filmer som Kon Tiki, Max Manus og Kampen om tungtvannet og sånn fremover. Han har iallefall ambisjoner da.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no