Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-06, 07:50   #861
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Ehhh.... diademet mener du vel?

Nå har gubben gått hen og blitt syk Så det spøker litt for julebordet

Driter egentlig i julebordet, men hadde så lyst til å få stæsja meg opp en kveld!

*unngå og gå inn på HM*

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 02-12-06, 08:10   #862
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

*unngå og gå inn på HM*

Det skulle jeg også gjort, for jeg shoppet ni plagg på HM rett før leggetid i går...

Gammel 02-12-06, 12:06   #863
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette? (helst på nett)

Noe av ønskelista mi til jul og hvis noen kan anbefale en knallgod peelingkrem til tørr hud hadde jeg blitt veeeeldig fornøyd

Jeg har faktisk denne OM-toppen til salgs! Helt ny, merkelappen henger fortsatt på. Jeg betalte totalt 1.093,- NOK, den er bestilt fra Mads og Mille. (Det ser ikke ut til at de har den lenger.)

Str 2, selges for 900,- inkl porto. Send meg en PM om du er interessert.

Ang god peelingkrem: Jeg har aldri vært borti en bedre enn Skin Prep Scrub fra Dermalogica. Og jeg har tørr hud.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 02-12-06, 13:45   #864
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kjøpte meg kåpe i dag. Satt ned fra 800,- til 250,-

Gammel 02-12-06, 14:09   #865
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Jeg har faktisk denne OM-toppen til salgs! Helt ny, merkelappen henger fortsatt på. Jeg betalte totalt 1.093,- NOK, den er bestilt fra Mads og Mille. (Det ser ikke ut til at de har den lenger.)

Str 2, selges for 900,- inkl porto. Send meg en PM om du er interessert.

Ang god peelingkrem: Jeg har aldri vært borti en bedre enn Skin Prep Scrub fra Dermalogica. Og jeg har tørr hud.

PM sendt....

morgana er ikke aktiv  
Gammel 02-12-06, 18:56   #866
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Enda finere etter at jeg fikk de på.
Nå er jeg klar for julebord.
Det er for øvrig dagen min i dag!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg SRH1.jpg (30,1 KB, 80 visninger)
Filtype: jpg SRH2.jpg (26,3 KB, 65 visninger)
vimjer er ikke aktiv  
Gammel 02-12-06, 19:14   #867
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har shoppet på HM:

Har i tillegg kjøpr genser, bukse, smykke, jakke og klær til barna.

007 er ikke aktiv  
Gammel 02-12-06, 19:56   #868
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Har shoppet på HM:

Den kjolen kjøpte jeg i går

Gammel 02-12-06, 19:57   #869
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Enda finere etter at jeg fikk de på.
Nå er jeg klar for julebord.
Det er for øvrig dagen min i dag!

Fin du var Vimjer!

Vi har vært på besøk hos fjøsnissene, og jeg lukter fremdeles fjøs...

Gammel 02-12-06, 20:06   #870
morgana
På vent....

morgana sin avatar

morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Fin du var Vimjer!

Vi har vært på besøk hos fjøsnissene, og jeg lukter fremdeles fjøs...

Signerer, du var flott!

Hadde dere det moro da,Canisa?

Jeg fikk forresten toppen jeg bestilte fra MadsogMille i dag Blir ikke lagt ut til salgs her.

morgana er ikke aktiv  
Gammel 02-12-06, 20:14   #871
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Signerer, du var flott!

Hadde dere det moro da,Canisa?

Jeg fikk forresten toppen jeg bestilte fra MadsogMille i dag Blir ikke lagt ut til salgs her.

Supert!
Jeg digger geiter - de er de kuleste dyrene jeg vet!
Årlig tradisjon, og jeg fikk shoppet hjemmelaget godteri. Ungene spiste grøt hos nissen på låven, prinsessa var på ponnyridning og etterpå var vi og spiste grøt og spekemat hos prinsessas gudfar.

Hvilken topp var det du kjøpte da morgana?

Gammel 02-12-06, 20:22   #872
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har shoppet på HM:

Den har jeg

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 02-12-06, 20:35   #873
malena

malena sin avatar

Standard

Den har jeg

Den satt fint på deg! Jeg ble så overrasket da jeg så at denne var satt ned til halv pris, mens den med lilla som grunnfarge var helt utsolgt. Denne er jo myye finere!

Gammel 02-12-06, 20:36   #874
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Den satt fint på deg! Jeg ble så overrasket da jeg så at denne var satt ned til halv pris, mens den med lilla som grunnfarge var helt utsolgt. Denne er jo myye finere!

Ja, liker den rågodt!
(kjøpte den ikke på tilbud nei )

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 02-12-06, 20:41   #875
malena

malena sin avatar

Standard

Ja, liker den rågodt!
(kjøpte den ikke på tilbud nei )

Ja, ja. Det er jo ikke SÅ stor forskjell på 198,- og 99,- heller, da

Gammel 02-12-06, 20:44   #876
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjempefin guniss!
Husker at du la inn bilde av kjolen/tunikaen da du kjøpte den, og jeg har siklet på den siden. Gleder meg til HM pakke og krysser fingrene for at den passer.
Jeg kjøpte i tillegg den brune skinnjakken - også den til halv pris. Den har jeg forresten bestilt en gang tidligere, men jakken ble sendt i retur da den var for stor. Nå har jeg bestilt en størrelse mindre, til halve prisen!

007 er ikke aktiv  
Gammel 02-12-06, 20:45   #877
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Kjempefin guniss!
Husker at du la inn bilde av kjolen/tunikaen da du kjøpte den, og jeg har siklet på den siden. Gleder meg til HM pakke og krysser fingrene for at den passer.
Jeg kjøpte i tillegg den brune skinnjakken - også den til halv pris. Den har jeg forresten bestilt en gang tidligere, men jakken ble sendt i retur da den var for stor. Nå har jeg bestilt en størrelse mindre, til halve prisen!

Lurt!

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 02-12-06, 20:47   #878
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Lurt!

007 er ikke aktiv  
Gammel 03-12-06, 17:45   #879
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Supert!
Jeg digger geiter - de er de kuleste dyrene jeg vet!
Årlig tradisjon, og jeg fikk shoppet hjemmelaget godteri. Ungene spiste grøt hos nissen på låven, prinsessa var på ponnyridning og etterpå var vi og spiste grøt og spekemat hos prinsessas gudfar.

Hvilken topp var det du kjøpte da morgana?

Så koselig det hørets ut

Jeg kjøpte denne...

morgana er ikke aktiv  
Gammel 03-12-06, 18:22   #880
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Den var lekker morgana!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:40.