|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
koko
|
Sv: Juletråden 2020Jeg snudde nettopp karamellpuddingen og den ser helt perfekt ut. Nå gjenstår bare å huske å ikke spise seg overmett på pinnekjøtt. Litt av en jobb, dette med jul.
|
|
|
#2 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juletråden 2020Vi er hjemme hos foreldrene mine. Vi startet dagen med felles frokost, og jeg kan ikke huske sist jeg spiste felles frokost med ungene.
|
|
|
#3 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Juletråden 2020Fin og fredelig julaften så langt. Arvingen og jeg har vært i stallen; hun med hesten, jeg tok en løpetur med hunden. Ellers har vi slapet av og spist litt snop |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Juletråden 2020Veldig avslappende, fredelig og koselig her også. Meg, mannen og ungene. God stemning hele dagen. Strømpe, pysj og julemorgen, luksusfrokost, penklær, Askepott, grøt med mandel (funnet av 15-åringen), Disney, kortspill og guttekor, middag, pakker, dessert, pysj, kortspill, saltmat, kortspill, vin. Ungene fikk masse fint og var strålende fornøyd med alt, selv om en del av pakkene er koronafast hos svigers, som tar dem med hit på lørdag. Jeg er også strålende fornøyd og skal tusle meg i seng nå.
|
|
|
#5 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Juletråden 2020
|
|
|
|
#7 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Juletråden 2020Juletreet var flott, gjestene var knusegode, bordet var nydelig, samarbeid om julemiddagen var bra (tre ulike hovedretter på 10 folk!), besøket hos Mutter'n kjempekoselig, praten rundt bordet var livlig, magen for liten og avstanden til de to minste ødela smittevernet er jeg redd. Men det var en flott dag. Vi avsluttet, etter rydding, med at Helten, Yngste, Eldste og jeg satt på ryddet stue og pratet, så på små rare videoer, oppsummerte og koste oss. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Juletråden 2020Vi hadde en kjempefin julaften, xen til kjæresten kom allerede i 10 tia på morgenen, og vi hadde en superfin dag sammen.
|
|
|
|
#9 |
|
ctrl+z
|
Sv: Juletråden 2020Vi hadde en rolig dag og kveld med bare moren min som gjest. Ungene er store, så det ble god tid til mat. Ungene gjorde store øyne da moren min utbrøt: Denne ribba er perfekt!
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Juletråden 2020Vi hadde en fantastisk hyggelig julaften i går. Bare oss fire og hunden, på fjellet. Maten var god, og alle ble fornøyde med gaver og alt. Nå er gutta på slalåm, mens jeg og hunden tar det med ro. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juletråden 2020Så fint å lese om deres fine julefeiringer, det er godt at man kan ha det så fint nå i denne rare tiden vi er i. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
lettere utlada
|
Sv: Juletråden 2020Vi hadde en superkos kveld i går! Maten ble perfekt og alle spiste alt for mye.
|
|
|
#13 |
|
Rockesøster
|
Sv: Juletråden 2020Så godt å høre om fine julefeiringer.
|
|
|
#14 |
|
søt
Sv: Juletråden 2020Vi hadde det kjempekoselig vi og, og var skikkelig godt forberedt med maten i år. Småhektisk med 3 barn/ungdommer og 4 voksne og mange gaver, men alle var utrolig fornøyde.
|
|
|
#15 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Juletråden 2020Fin julefeiring igår, rolig 1. dag idag.
|
|
|
#17 |
|
nju nja njo
|
Sv: Juletråden 2020Da har jeg vært vertinne i to døgn uten mulighet for introverttid og er så sliten. Det ene besøket har dratt så da er det i hvert fall mulig å få litt alenetid selv om resterende besøk krever mer rydding enn ungene.
|
|
|
#18 |
|
WF: BNBE
Sv: Juletråden 2020Nå er vi på siste karantenekveld, og gleder oss til full julefeiring i morgen!
|
|
|
|
#19 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Juletråden 2020Så godt IOA.
|