|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Gruffetråden # 4For ordens skyld: jeg tar meg ikke nær av det som blir sagt. Det er jo stort sett fra barn i affekt eller krise. Men hadde jeg fått ei krone for hver gang noen bannet eller sa noe stygt hadde jeg dobla månedslønna, tror jeg.
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gruffetråden # 4Bring/Posten kom også i skade for å melde meg en sånn "hva er sannsynligheten for at du vil anbefale oss"-melding etter runden med dem her om dagen.
|
|
#3 |
|
heimføing
|
Sv: Gruffetråden # 4Melder meg i gruffekoret mot Bring. Sjekket sporing på en sending (fra jobb) nå. Hentet her for tre dager siden av Bring selv. Registrert inn på terminal i går ettermiddag. Hvor har den vært i to dager da? |
|
|
|
|
#4 |
|
Textrovert
|
Sv: Gruffetråden # 4Bring har endret rutinene sine, så når vi bestiller bud på jobben, får vi ikke lenger prisen automatisk på e-post som før. Vi må vente noen dager og deretter RINGE dem for å spørre om prisen. Og da har de ikke prisen klar i et eller annet system. Den må letes opp hver gang. Jeg sitter heldigvis ikke med dette selv, men kollegaene mine som må gjøre dette nesten hver eneste dag holder på å tørne.
|
|
#5 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gruffetråden # 4Ups, derimot! ❤️Leverer fort, norsktalende sjåfør som ringer og dobbeltsjekker adressen og finner ut av greier.
|
|
#6 |
|
heimføing
|
Sv: Gruffetråden # 4
Jeg tror det skorter på lesekunnskapen blant folk. Kanskje ikke rart, når de ikke er norske. Vanskelig å lese adressen da. |
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden # 4Jeg har pådratt meg selv litt for mye rettearbeid akkurat nå kjenner jeg. |
|
|
|
|
#8 |
|
Klar
|
Sv: Gruffetråden # 4Jeg gruffer fortsatt over en gjeng fedre utrustet med trommer, bjeller, blåsetuter og brøling som lagde et leven en landslagskamp verdig på håndballkamp i dag. |
|
|
|
|
#9 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Gruffetråden # 4Trafikkulykker er noe dritt
|
|
|
#10 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Gruffetråden # 4MUS |
|
|
|
|
#11 |
|
|
Sv: Gruffetråden # 4Hvor mange ganger kan man nyse i løpet av 1,5 døgn?
|
|
#14 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Gruffetråden # 4Syk igjen |
|
|
|
|
#16 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Gruffetråden # 4Er det lov å gruffe over at det er mandag og jeg er trøtt etter natt med lite søvn?
|
|
#17 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Gruffetråden # 4
Helt klart.
|
|
#18 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Gruffetråden # 4Er skikkelig forkjøla og har selvsagt sovet dårlig, og det blir nok ikke noe bedre i natt heller. I morgen må jeg stå opp grytidlig fordi jeg begynner tidlig på jobb. Det skal bli gøy. I tillegg har jeg fått parkeringsbot.
|
|
#19 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Gruffetråden # 4Blææh har jeg å si om denne dagen.
|
|
#20 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Gruffetråden # 4Det er så innmari vanskelig å lære bort klokka, når den som skallæres opp tydeligvis ikke er klokketalent. Hvor lang tid er det fra 07:15 til 11:50. Hvorfor er 14 det samme som 2. Hvorfor må man vite at 09:20 har noe med 10 å gjøre, når man skal si analogt hva klokka er? Jeg er ikke noe lærertalent heller....
![]() |
|
|