|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#861 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Vi hadde hjemmelagde kjøttkaker med saus, poteter, brokkoli, gulrøtter og blomkål. Middagsgjester fordi jeg hadde bursdag. |
|
|
|
|
#862 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?kylling og broccoli med blåmuggostsaus. yum!
|
|
#863 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Rester av betasuppe("falsk" og juksa med fryst suppe-og-lapskausblanding pluss pølser i biter) med noe brød til.
|
|
#864 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Kjøttboller med tzatziki og grønn salat (og pastaskruer til kresenpøbelprinsessen).
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#865 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Rester av fløtegratinerte poteter og lammelår. |
|
|
|
|
#868 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Chili con carne med salat |
|
|
|
|
#869 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Kyllingklubber og ris med tilbehør.
|
|
|
#870 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Gryte med bønner, tofupølser, gulrøtter, løk og brokkoli.
|
|
#871 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Kjøttsuppe med grovbrød til |
|
|
|
|
#872 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Lasagne med grønnsaker og bacon og enkel salat ved siden av. |
|
|
|
|
#875 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Kikerter er fantastisk, jeg spiser det ca. 4-5 ganger i uka. En av favorittene mine er varme kikerter som jeg heller chili- og hvitløksolje over, og krydrer med Himalayasalt (som jeg har helt dilla på for tiden, bruker ikke annet) og nykvernet pepper og litt hvitløkspulver. Himmel, jeg spiser meg syk hver gang!
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer. Sist redigert av Dixie Diner : 27-04-11 kl 22:55. |
|
|
|
|
#876 |
|
*_*
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Jeg er stadig i fare for å forspise meg jeg, og. For tiden har jeg helt fullstendig dilla på kalde kokte kikerter med finhakket vårløk, smuldret fetaost, sitronsaft, pepper og spisskummen på.
|
|
|
#877 |
|
sukk
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Kikerter er godt! Jeg lager av og til kikertcurry på juksevis (dvs stort sett garam masala som krydder), det er også digg! Og salat av kikerter som tilbehør til kjøtt/fisk, eller couscoussalat med kikerter. Nammenam, må ha det snart. |
|
|
|
|
#878 |
|
sukk
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?
:noterer: |
|
|
|
|
#879 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?
Åh jaa. Da jeg spiste fetaost før, brukte jeg alltid det sammen med kikerter, det er en uslåselig kombi.
Ja, det er knallgodt. Jeg lager ofte kikertcurry jeg også, det er kjempegodt. Har alltid masse kikerter i fryseren, men nå er det snart tomt fordi jeg har forspist meg de siste ukene, så jeg må fylle på mer.
|
|
#880 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Couscoussalat med kikerter, fetaost, hakket tomat, sitron og masse frisk, klippet mynte, og jeg er lykkelig.
![]() |
|
|