Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-11, 14:58   #861
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Den var tøff! Hvor fant du den?

Uteunger.no ??

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 15:03   #862
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.900
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Den var tøff! Hvor fant du den?

http://www.uteunger.no/

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 15:14   #863
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Da er denne sendt til heldig mottager, og ny er bestilt i str. 146 (til en 7,5-åring ).

Kunne du lagt ut et bilde IRL ?? Gir ofte litt annet inntrykk enn av "katalogbilder" . Hvor stor er jenta di ? Jenta mi, som blir 7 år i mai, og er ca 120 cm høy nå, vil 146 være riktig for henne også tror du, eller er jenta di større ? Lurer veldig på denne jakka altså, men egentlig ønsker snuppa seg lilla jakke

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 15:24   #864
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.900
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Liljekonvall: Tror det var lilla jakker på www.mortil3.no og http://www.armerogben.no/


Poden fikk seg nye sokker også, de var visst veldig kule ifølge han.



Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 19:06   #865
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.759
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Eg fekk pakke frå minsommerfugl.no og er kjempefornøyd. Men eg har fått 100% rabatt på den eine buksa. Eg betalte jo på forhånd, og etter nokre dagar så ser eg at eg har fått tilbakeført ein sum tilsvarande denne buksa. Eg trudde det betydde at det var utsolgt. Når eg no ser på fakturaen, så står det altså at eg har fått 100% rabatt her.

Gir ein beskjed om sånt, eller?

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 19:34   #866
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.021
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Lue og votter til Rabalder.


Rabalder likte lua og vottene, men var aller mest fornøyd med at det fulgte en sjokolade med i pakken.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 20:05   #867
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Kunne du lagt ut et bilde IRL ?? Gir ofte litt annet inntrykk enn av "katalogbilder" . Hvor stor er jenta di ? Jenta mi, som blir 7 år i mai, og er ca 120 cm høy nå, vil 146 være riktig for henne også tror du, eller er jenta di større ? Lurer veldig på denne jakka altså, men egentlig ønsker snuppa seg lilla jakke

Ja, det kan jeg gjøre. Har ikke fått den enda, men skal gjøre det når den kommer. Hun er gjennomsnittlig høy, vil jeg påstå, verken veldig stor eller liten. I klassen er hun blant de høyeste av jentene, så hun er kanskje litt over gjennomsnittet, men ikke mye. Så Hummeljakka var LITEN. Jeg hadde muligens kjøpt 140 hadde de hatt den størrelsen på lager, men i og med de var tom, og 134 var virkelig liten, satser jeg på at 146 ikke blir altfor stort.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 21:02   #868
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Kunne du lagt ut et bilde IRL ?? Gir ofte litt annet inntrykk enn av "katalogbilder" . Hvor stor er jenta di ? Jenta mi, som blir 7 år i mai, og er ca 120 cm høy nå, vil 146 være riktig for henne også tror du, eller er jenta di større ? Lurer veldig på denne jakka altså, men egentlig ønsker snuppa seg lilla jakke

Jeg vil si at 134 som jeg har, er en plass mellom str 122-128. Den er for stor nå til jenten min som er ca 114 (trekker litt i overkroppen), men den skal passe til vinteren igjen. Og det er da jeg skal ha den til.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 21:26   #869
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Jenta mi blir ikke 8 før i juni, og 134 var knapp for henne, altså, så mer 122 enn 128.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 21:57   #870
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jenta mi blir ikke 8 før i juni, og 134 var knapp for henne, altså, så mer 122 enn 128.

Hm...burde absolutt ha hatt str 140 vi da...virker som 146 blir i største laget...

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 22:47   #871
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Denne har jeg bestilt i dag. Jenten her i huset har ELSKET Bergans- dunjakken. Den hun har nå blir nok for liten til høsten. Så da ble det til at vi kjøpte en i større størrelse. Hun er veldig glad i lys blå, så denne faller nok i smak. (selv om den koster mer enn jeg liker å betale for en jakke til barn!)


Sist redigert av Pelikan : 25-01-11 kl 22:58.
Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 13:48   #872
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.021
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

70% salg på www.familiebutikken.no. Har handlet vårdress og ulldress fra troll, og samme vinterjakke som Skremmern, til neste vinter.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi

Sist redigert av Miromurr : 26-01-11 kl 15:16.
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 14:31   #873
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.434
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11



Junior har fått denne i str 128 og den passer veldig bra. Dressen virker lett og fin og han insisterte på å ha den på seg i dag.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 17:15   #874
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)
 
Snø sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.377
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11





__________________
02 06 09

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious

Sist redigert av Snø : 26-01-11 kl 17:34.
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 18:04   #875
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Opprinnelig lagt inn av Snø, her.





Hvor fikk du tak i den rosa tilslutt ?

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 19:04   #876
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11









Og samme i lilla til storesøster. Alt på halv pris!

__________________
Jente -02, gutt -06, gutt -13.

Sist redigert av eka : 26-01-11 kl 19:16.
eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 19:07   #877
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Og så fikk jeg vinterdressen fra Isbjørn i dag. Jeg målte den vi fikk i str 122 opp mot en Reimatecdress i str 116, og Isbjørndressen var kun 3cm lengre.

__________________
Jente -02, gutt -06, gutt -13.
eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 19:43   #878
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)
 
Snø sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.377
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Hvor fikk du tak i den rosa tilslutt ?

Gjennom en svensk venninne fikk jeg bestilt fra uteungar.

__________________
02 06 09

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 10:11   #879
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Til storesøster:












Til lillebror:





+ en Legogenser til som bildet ble borte av (mulig jeg tok den siste).
70% hos familiebutikken.no

__________________
Jente -02, gutt -06, gutt -13.

Sist redigert av eka : 27-01-11 kl 10:20.
eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 10:36   #880
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

En til hver av jentene:

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no