Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2017

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-17, 14:05   #861
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Ny ovn bestilt på nett og hentet av mannen i formiddag. Vi får få den på plass i morgen når jeg kommer hjem igjen.

Hvilken kjøpte dere? Stekeovnen vår har også tatt kvelden (må være en konfirmasjonsforbannelse), så vi trenger tips.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 02-05-17, 15:11   #862
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

*krysser fingrene hardt for at ovnen vår holder til over helga i alle fall*

Vi skal ha selskapet på en låve, og problemet er kjøleskap til all mat og drikke siden det bare er ett litt mindre kjøleskap der på kjøkkenet. Løsningen blir å ta med et stort kjøleskap vi har ekstra på vaskerommet. Tar det på hengeren sammen med bord og stoler vi også skal ha ut. Da kan kaka rett ut til lokalet når den er hentet på lørdag ettermiddag også, samt alt av mat som er ferdig. Håper å slippe hjemom etter kirken før vi skal til festen.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 02-05-17, 19:06   #863
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.238
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Bordkort laget med hyggelig samlebåndsarbeid med de to eldste. Ble fine!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 02-05-17, 19:30   #864
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.873
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Tror vi er i rute!
Vinduer er vakset, bordkort ferdig, tale nesten ferdig, Kahoot ferdig nok. Mat og kaker i boks. Servietter og lys innkjøpt. Utetrapp er ferdig beiset. Olass foran huset er kostet.

I morgen skal jeg kjøpe uteplanter. Får vurdere værmelding om det blir krukker som kan settes inn om natten. Det står også igjen å vaske litt mer utemøbøler og fjerne noe fugleskit. Mannen må hente derssen sin på rens. Skjorter må strykes. På fredag skal jeg pynte bord. Hus vaskes over sånn overfladisk en siste gang.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 02-05-17, 21:10   #865
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.860
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Skal i ilden på søndag. Har bestilt mat, og får to kaker, resten skal jeg bake selv fredag. Har kjøpt servietter og bordkort. Har hvite duker. Antrekk er så godt som i orden, må fikse et belte, strømper og sy i noen knapper.

Mangler tale, planlegge litt barnevennlig mat, handle drikke, planlegge og handle bordpynt.

Logistikk og kjøring på selve dagen må planlegges.

Så skal jeg på reise i morgen, og været er så fint at det innbyr ikke til konfirmasjonsplanlegging..

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 03-05-17, 00:52   #866
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.853
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hvilken kjøpte dere? Stekeovnen vår har også tatt kvelden (må være en konfirmasjonsforbannelse), så vi trenger tips.

En Electroluxovn med dampfunksjon. jeg har ikke merkenavnet her nå dessverre.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 03-05-17, 08:09   #867
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Teo; de kommer for å feire konfirmanten, gjør som meg med prolaps i ryggen, stryk alt som strykes kan fra to do listen hjemme.

emm er ikke aktiv  
Gammel 03-05-17, 15:17   #868
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Me skal i gang med å byte kledning på huset. Dvs. eit firma gjer det for oss, men det blir rot og kaos overalt. Og me må ila veka male den nye kledningen medan stillaset er på plass. Strålande timing! Heldigvis skal me ikkje ha selskapet heime. Men å henge i stige og stillas for å male kledning var ikkje det eg hadde sett for meg å gjere veka før konfirmasjonen, altså! Men godt malevær og stillas må utnyttast, sjølvsagt.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv  
Gammel 03-05-17, 20:51   #869
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.877
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Her er vi i innspurten. Poden er frisert. Kjekk og fin er han. Dress og sko er fikset, så der er jeg fornøyd.

På kakefronten er fryseren full av sukkerbrød, gulrotkakebunner, appelsinkake og nøttebunner. Og så har jeg hjemmelagede oreokjeks klare til oreokake. Mye blir gluten-og melkefritt, så jeg er fornøyd med det. Torsdag og fredag blir det kakepynting til den store gullmedaljen. Lefser er kjøpt inn, og svigermor og-far skal lage krumkaker og kransekake i morgen. De andre kakebakerne er nok også i sving, med Pavlova, sjokoladenøttekake marsipankake ++ og så dukket det plutselig opp både en verdens beste og en Waleskringle eller Islandsk ettellerannet nå helt på tampen. Ingen skal visst få gå sultne fra den konfirmasjonen. Og det er bra det er flere feiringer foran oss etter denne.

Sang er ferdigskrevet, og jeg skal bare fylle på med bilder. Og nå i ettermiddag ble talen også klar, så nå er det bare å finne de rette bildene til denne også (pp?). Jeg blir nødt til å kutte ut litt, for dette blir langt.

Jeg prøver meg ut med bordpynt, og synes ikke jeg får det til som jeg vil. Litt sur for det, men det blir sikkert bra nok til slutt. Jeg liker bare ikke å ha sånne løse tråder hengende. I morgen er det jobb og så "prøvekonfirmasjon" i byen om kvelden. Og etter det er det bare jobbing og jobbing til konfirmasjonsdagen er der. -Ikke stressa her, nei.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 03-05-17, 21:03   #870
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.776
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Mye faller på plass på fredag. Tapas skal lages. Jeg har tatt feriedag.
Hente kaker, blomster og pynte bord.
Har handlet det meste i dag.
Kaker er i boks må bare lage en sjokolade langpanne.
Bordkort er ferdig og bunaden mangler bare en knapp i forkle og justering på belte. Skjorter er strøket. Og videoen til konfirmanten er klar.
Jeg er litt stressa men men. Det får bli som det blir.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv  
Gammel 03-05-17, 21:29   #871
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.786
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Jeg har strøket tre bunadsskjorter nå i kveld. I morgen skal jeg gjøre klar et par kaker og resten av bakingen gjør jeg på fredag sammen med frøken konfirmant. I tillegg skal jeg ordne blomsterdekorasjoner på fredag. Med selskap på restaurant er det vesentlig mindre fiksing og ordning sammenlignet med sist da vi hadde alt hjemme

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv  
Gammel 03-05-17, 22:15   #872
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Prøvde dressen fra nyttårsballet bare sånn for å ha gjort det - for liten!! Da blir det ny dress i morgen - tredje dressen på halvannet år.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv  
Gammel 03-05-17, 22:28   #873
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Kaija, det var ikke småtteri med kaker da!

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 03-05-17, 22:35   #874
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Hvor mange kaker ville dere hatt til 75 gjester? 55 voksne, resten barn. Sånn cirka. Vi er nordlendinger, og jeg kjenner jo at nå baller det på seg, med bare en til nå så... :P

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv  
Gammel 03-05-17, 22:42   #875
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.656
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.

Hvor mange kaker ville dere hatt til 75 gjester? 55 voksne, resten barn. Sånn cirka. Vi er nordlendinger, og jeg kjenner jo at nå baller det på seg, med bare en til nå så... :P

En til hver burde vel holde?

Jøje meg, jeg synes vi blir mange. Vi blir 35!

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå  
Gammel 03-05-17, 22:47   #876
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.975
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.

Hvor mange kaker ville dere hatt til 75 gjester? 55 voksne, resten barn. Sånn cirka. Vi er nordlendinger, og jeg kjenner jo at nå baller det på seg, med bare en til nå så... :P

Oj, så stas! Tror vi har 11 stk på 43 personer (inkl. barn)...

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 03-05-17, 22:47   #877
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.238
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Jeg har bestilt en marsipankake med bilde nå, fant endelig et bilde konfirmanten godtok. Og så fikk han seg nye dressko nå i dag, skikkelig fine brune.

Vi har god koll på kakene, tror jeg, det blir vel en 9-10 kaker til 32 personer, så jeg tror det skal holde. (Vi skal ha restelag dagen derpå, tenker jeg).

Det er bilder og tale som skal i boks nå, og så krysser jeg for at vaskehjelpen kan komme som planlagt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 03-05-17, 23:11   #878
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.761
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2017

I dag fikk jeg bestilt blomster; https://www.mestergronn.no/blomster/...ddekorasjon-m/ og en bukett med hvite roser til småvaser.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv  
Gammel 03-05-17, 23:16   #879
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.761
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

En til hver burde vel holde?

Jøje meg, jeg synes vi blir mange. Vi blir 35!

Vi blir 37 med stort og smått.
Kakebordet blir slik:
Hovedkake med motiv (stooor kake)
Verdens beste
Ostekake
Brownies
Oreokake
Marsipankake
Kransekake (og muligens is)
Brasilianske kokoskuler (konfekt)
Hvetekringle

Jeg håper det holder, men vurderer å bestille en suksesskake fra Meny i tillegg.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv  
Gammel 04-05-17, 07:11   #880
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Vi blir bare 23 (fått noen avbud med gode grunner), og har 7 kaker på lista hvis jeg regner med karamellpudding som en har tilbudt seg å lage. Det er et variert utvalg, selv om nøttefritt gjør at f.eks. marsipankake og kransekake utgår.

Filifjonka er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no