Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #5

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-23, 11:55   #861
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.032
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Jeg har elsket henne siden Felicity Gleder meg til The Diplomat.

Jeg så "Felicity" nylig. Jeg tror det var på Disney+.

C3PO er ikke aktiv  
Gammel 27-04-23, 12:53   #862
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.697
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

The Knick på HBO. Blodige saker.

Den elsket jeg!

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv  
Gammel 27-04-23, 14:30   #863
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.825
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Modern family med de store barna(Disney), last of us med mannen (Netflix) og fra bølle til bestevenn med minstemor (nrk)

Galathea er ikke aktiv  
Gammel 27-04-23, 14:34   #864
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.117
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Har byrja på Wellmania på Netflix, finn den underhaldande.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 27-04-23, 21:19   #865
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.572
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jeg har skikkelig crush på Kerri Russell og håper på en sesong 2. Elsket the Americans.

Hun er helt fantastisk!
Da blir serien helgekos, så traileren nettopp.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 27-04-23, 22:09   #866
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.933
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Jeg likte Diplomaten veldig godt (eller Ambassadøren, som jeg til stadighet innbiller meg den heter).

Men føltes ikke slutten som om det skal komme en episode til? Vi vet jo ikke hvem som sto bak angrepet på det britiske skipet enda. Greit no at vi ikke får vite hvordan det går med mann i siste episode, men skipet var jo hovedsaken.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 27-04-23, 22:11   #867
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.727
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Akkurat ferdig med Karen Pirie (britisk krim) på NRK. Likte den godt.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 27-04-23, 22:38   #868
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.420
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg likte Diplomaten veldig godt (eller Ambassadøren, som jeg til stadighet innbiller meg den heter).

Men føltes ikke slutten som om det skal komme en episode til? Vi vet jo ikke hvem som sto bak angrepet på det britiske skipet enda. Greit no at vi ikke får vite hvordan det går med mann i siste episode, men skipet var jo hovedsaken.

Det står at det er åtte episoder, mener jeg.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 27-04-23, 22:38   #869
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.933
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Jada, jeg vet den er ferdig, men den føles uferdig.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 28-04-23, 11:02   #870
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.887
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Eg har vore sjuk heile veka og har binga massivt Fling på TV2 er skikkelig søt, norsk drama. Delete Me, ses 2 var også sjåverdig syns eg. Eg har også pløya gjennom NRK sin serie om dei dødsdømte etter andre verdenskrig, anbefalast om ei historie eg kunne lite om! Krigsseileren på Netflix er også skikkelig god og ikkje minst Den Største Forbrytelsen!

Alt faktisk norsk!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 28-04-23, 11:10   #871
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.859
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Vi har sett RIP Henry og jeg må bare si: Herlighet for en dust sluttscene!
Bah.

__________________
It takes a forum to raise a child

Sist redigert av Blondie : 29-04-23 kl 10:16.
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 29-04-23, 08:38   #872
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.697
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Siste sesong av Working moms. Overdrevet ja, men koselig og morsom likevel.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv  
Gammel 29-04-23, 10:21   #873
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.440
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Hun er helt fantastisk!
Da blir serien helgekos, så traileren nettopp.

Keri Russell har hovedrollen i Diplomaten, men det har du sikkert fått meg deg. Vi så første episode i går.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 29-04-23, 10:58   #874
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.727
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Vi begynte på "The good mothers" i går. Britisk/italiensk mafia-true crime, med blant annet Gaia Girace (spiller Lila i "My brilliant friend"). Kom bare halvveis inn i første episode før ungene kom og ville se Ted Lasso, men ser lovende ut så langt. Disney+

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 29-04-23 kl 20:50.
My er ikke aktiv  
Gammel 29-04-23, 11:18   #875
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.905
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Ser visst veldig mye om dagen:
Fra bølle til bestevenn
Adresse Liverpool
Succession
Bosch
Grantchester

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13

Sist redigert av Millen : 29-04-23 kl 18:13.
Millen er ikke aktiv  
Gammel 29-04-23, 17:58   #876
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.908
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Begynte på The Last of us med kjæresten. Må finne meg ny serie å se alene.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 29-04-23, 20:29   #877
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.572
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Keri Russell har hovedrollen i Diplomaten, men det har du sikkert fått meg deg. Vi så første episode i går.

Likte du den?
Vi har ikke startet ennå.
Er Diplomaten jeg mener, ja. Har sett The Americans - den er så bra.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 30-04-23, 10:53   #878
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.106
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

The Knick på HBO. Blodige saker.

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Den elsket jeg!

Takk for tips! Steike bra!

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv  
Gammel 30-04-23, 11:16   #879
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.922
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg likte Diplomaten veldig godt (eller Ambassadøren, som jeg til stadighet innbiller meg den heter).

Men føltes ikke slutten som om det skal komme en episode til? Vi vet jo ikke hvem som sto bak angrepet på det britiske skipet enda. Greit no at vi ikke får vite hvordan det går med mann i siste episode, men skipet var jo hovedsaken.

Jeg er enig at slutten var veldig lite tilfredstillende. Men jeg regner med at det betyr at det kommer flere sesonger.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 30-04-23, 11:18   #880
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.922
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Keri Russell har hovedrollen i Diplomaten, men det har du sikkert fått meg deg. Vi så første episode i går.

Jeg har en tidligere elev som er kliss lik henne, så jeg veksler mellom å tenke på eleven og klare å konsentrere meg om dama. Jeg liker Keri Russell veldig godt.

Anne C er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no