Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-14, 09:29   #861
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av venla, her.


Vintersko fra Rieker

Hvor har du kjøpt disse?

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 04-12-14, 09:30   #862
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Du Bomull, du er veldig heldig med mann altså!! Veldig.

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Neverfull Den er så fin, grattis!

Ja, jeg kan ikke klage. Virkelig ikke. Gaver er hans kjærlighetsspråk nummer én. Jeg forventer det jo overhode ikke, men setter veldig stor pris på det, særlig når jeg (etterhvert, etter såpass mange år sammen) vet hvor mye kjærlighet det ligger i det.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 05-12-14, 19:40   #863
HildeEgeland
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2014
Innlegg: 6
HildeEgeland har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Så mye lekkert

HildeEgeland er ikke aktiv  
Gammel 05-12-14, 20:01   #864
Nicki
Aktiv
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 173
Nicki har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Da har jeg fått 2 julegaver i hus. Begge til storebror, kjøpt på Black Fridayrabatt på nett.
Uggs og Nike Free

Hvor er Nike skoene fra? :

__________________
2002 2005
Nicki er ikke aktiv  
Gammel 09-12-14, 21:31   #865
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.699
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)




Ryddet i lommeboka og fant gavekort fra bursdagen min i mai - ble kjole (eller det er solgt som tunika, men jeg er så lav at det brukes som kjole) og cardigan

Jeg har samme tunika i mørk grå - og elsker den intenst.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 09-12-14, 22:33   #866
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.903
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Hvor har du kjøpt disse?

Brandos.no

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 12-12-14, 09:50   #867
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Brandos.no

Takk!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 12-12-14, 09:51   #868
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Jeg kjøpte meg ny vinterparka i går, Jean Paul Suri parka - i brun; den er veldig mye finere enn den blå, som også er fin, med detaljer i metall og deilig sjokoladefarge. Hehe.



http://www.jeanpaul.no/#/kolleksjon/...ker/suri-parka

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 12-12-14, 10:09   #869
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.868
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Nikeskoene er kjøpt på Torshov Sport.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv  
Gammel 12-12-14, 15:52   #870
Nicki
Aktiv
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 173
Nicki har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Nikeskoene er kjøpt på Torshov Sport.

Takk

__________________
2002 2005
Nicki er ikke aktiv  
Gammel 14-12-14, 20:00   #871
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.263
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Nå er det ikke jeg som har shoppet, min mor har, men det var jeg som fikk den.



Hun syntes ermene var altfor lange, men jeg syns de var akkurat passe.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 14-12-14, 22:12   #872
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.075
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Denne fra FLOYD, til miniskjørt.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (9,2 KB, 26 visninger)
__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 16-12-14, 15:01   #873
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.377
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Jeg hadde bestemt meg for at jeg fikk klare meg med de julekjolene jeg allerede har i skapet, men denne var såpass rimelig at jeg unnet meg den. Deilig kosekjole til romjula, og den satt så fint! Jeg var litt skeptisk til materialet (jersey), men den var fast og fin i stoffet og med mønster i myk fløyel.

http://i6.ztat.net/large/DP/52/1C/08...08R-K11@16.jpg

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 16-12-14, 19:49   #874
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.654
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg hadde bestemt meg for at jeg fikk klare meg med de julekjolene jeg allerede har i skapet, men denne var såpass rimelig at jeg unnet meg den. Deilig kosekjole til romjula, og den satt så fint! Jeg var litt skeptisk til materialet (jersey), men den var fast og fin i stoffet og med mønster i myk fløyel.

http://i6.ztat.net/large/DP/52/1C/08...08R-K11@16.jpg

Å, den var kjempefin! Hvor har du kjøpt den? (Skjønner det ikke utfra linkadressen.)

Storm er ikke aktiv  
Gammel 17-12-14, 04:59   #875
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.377
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Å, den var kjempefin! Hvor har du kjøpt den? (Skjønner det ikke utfra linkadressen.)

Zalando, her. Og til kun kr. 399,-. Men jeg ser at de begynner å bli utsolgt for størrelser, selv om jeg har erfart at jeg ofte får respons om jeg ber dem sende meg melding dersom de får riktig størrelse inn igjen på lager.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 17-12-14, 07:38   #876
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.654
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Zalando, her. Og til kun kr. 399,-. Men jeg ser at de begynner å bli utsolgt for størrelser, selv om jeg har erfart at jeg ofte får respons om jeg ber dem sende meg melding dersom de får riktig størrelse inn igjen på lager.

Takk! De har min størrelse, så da bestiller jeg også (hvis Zalando får sendt passord, vel og merke).

Storm er ikke aktiv  
Gammel 18-12-14, 21:44   #877
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.323
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)



__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv  
Gammel 19-12-14, 07:44   #878
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Spoon: Jeg vil eeegentlig ha en med reinsdyrhorn og bjeller på, da...
Forhåpentligvis kommer dette fram før nyttår fra Zalando:


(miss selfridge)

(konplott)

(irregular choice)

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv  
Gammel 19-12-14, 10:00   #879
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.876
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Kul kjole - litt 60-tallssnitt!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 19-12-14, 10:08   #880
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.868
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Åh, så lekre ting, Slaraffen. De skoene da, virkelig nydelige.

Bestilt på nett. Håper disse ikke er for klumpete, men trenger noe virkelig varmt på bena.
Disse har saueullsfor.



Og en genser med alpakka

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no