Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørshoppingtråden

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-10, 14:39   #841
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Kiki: det lekerommet tror jeg vi må få se bilder av altså!

emm er ikke aktiv  
Gammel 13-02-10, 15:22   #842
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Skogen

Gammel 13-02-10, 15:48   #843
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Kiki: det lekerommet tror jeg vi må få se bilder av altså!

Vi har ikke fått hengt opp tapeten enda, men når alt er ferdig skal jeg fikse noen bilder.

Gammel 13-02-10, 15:57   #844
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

var den kostbar?

Gammel 13-02-10, 17:32   #845
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

var den kostbar?

799,-. Synes det var billig ift andre fototapeter jeg har sett.

Gammel 13-02-10, 20:28   #846
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Standard

Det var ikke ille nei helt sikkert verdt det

Gammel 13-02-10, 21:40   #847
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt denne til å ha i gangen. Kjekt med skuffer til votter, lure, skjerf og annet dill. Ligger fremdeles flatpakket, men kanskje den er oppe i morgen?

Kjøpt på Jysk.

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 13-02-10, 21:49   #848
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var utrolig fin og så veldig praktisk ut, La Banga! Hva ga du for den?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 13-02-10, 22:03   #849
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Jeg har kjøpt denne til å ha i gangen. Kjekt med skuffer til votter, lure, skjerf og annet dill. Ligger fremdeles flatpakket, men kanskje den er oppe i morgen?

Kjøpt på Jysk.

Den har jeg også vurdert. Ser veldig grei ut.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 13-02-10, 22:07   #850
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Den var utrolig fin og så veldig praktisk ut, La Banga! Hva ga du for den?

Den koster 1999 kr står det på hjemmesiden til jysk.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 13-02-10, 22:35   #851
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, 1999,- Ingen ublu pris. Hadde opprinnelig kjøpt et skap til ungenes rom som aldri kom, så jeg gikk dit for å få igjen pengene, men så så jeg denne skjenken og kjøpte den i stedet for å få igjen pengene for skapet. Denne skjenken kunne forøvrig vært kjekk flere steder i huset for jeg har så mye skråtak i andreetasje, veldig kjekt med sånn skuffer flere plasser.

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 14-02-10, 14:27   #852
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Den var fin LaBanga!

cilen er ikke aktiv  
Gammel 14-02-10, 22:08   #853
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Standard

Den var fin ja

Gammel 14-02-10, 23:17   #854
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Standard

Men det var en drittjobb å montere den. Utrolig dårlig bruksanvisning, og jeg måtte ta den fra hverandre flere gangerfordi jeg gjorde feil. Svettet og fortvilte, og fikk vondt i ryggen. Ikea har hundre ganger bedre bruksanvisninger enn Jysk!

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 15-02-10, 15:23   #855
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Men det var en drittjobb å montere den. Utrolig dårlig bruksanvisning, og jeg måtte ta den fra hverandre flere gangerfordi jeg gjorde feil. Svettet og fortvilte, og fikk vondt i ryggen. Ikea har hundre ganger bedre bruksanvisninger enn Jysk!

Det er jeg enig i.
Jeg skulle hjelpe ei venninne og sette sammen seng og skap kjøpt på jysk, tror aldri jeg har forbannet møbler så mye som jeg gjorde med de der. Sverga egentlig på at jeg aldri skulle kjøpe møbler på jysk noen gang etter det.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 17-02-10, 20:47   #856
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har endelig fått tak i denne

Hønni er ikke aktiv  
Gammel 17-02-10, 20:48   #857
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Har endelig fått tak i denne

Den er knallfin, vi har den utenfor kjøkkenvinduet.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 17-02-10, 20:50   #858
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå henger den på verandaen så vi ser den fra sofaen i stuen.

Hønni er ikke aktiv  
Gammel 17-02-10, 21:11   #859
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Nå henger den på verandaen så vi ser den fra sofaen i stuen.

Det høres bra ut, du får rapportere om du får noen som spiser av den. Vi har så langt noen få trofaste som er der hver dag, men noen av de er så dumme at de prøver å få tak i maten undenfra. Mannen mener det er fordi den er av glass så de tror de kommer til maten gjennom glasset. Men så har vi noen smartinger som bruker hullet også.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 18-02-10, 19:09   #860
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Vi kjøpte et Oliver Furniture skrivebord for en stund siden, og jeg elsker det.

Nå har vi kjøpt et par ting til, i samme serie.

Denne skal stå på soverommet

Og denne skal jentene få som "effekt" inne på rommet sitt

LiKa er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:08.