Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Skrytetråd II

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-09, 20:43   #841
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skrytetråd II

Enig, likte spesielt godt det stripete! Syr du på bestilling??

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv  
Gammel 10-08-09, 21:16   #842
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Så mye tøft det er her inne. Sitter jo her og beundrer alt så jeg blir handlingslammet og får ikke gjort noe selv.

Frøydis er ikke aktiv  
Gammel 11-08-09, 10:31   #843
puselini
Aktiv

puselini sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
puselini er litt kul
Standard

Dere er så utrolig flinke alle dere kreative damene her inne. Bøyer meg i støvet.

puselini er ikke aktiv  
Gammel 14-08-09, 21:18   #844
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har laget litt av hvert, men jeg har ikke bilde av alt. Her er en genser jeg har heklet til miniSnuppa:

Gammel 14-08-09, 21:19   #845
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Nå har jeg fått setetrekk av slaraffen, og det er fiiiint! nesten så jeg ønsker det skal regne. Men bare nesten.

Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv  
Gammel 14-08-09, 23:01   #846
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lue til lillebror i samme garn og farge som ullbuksen (seamist);

Macky er ikke aktiv  
Gammel 15-08-09, 18:54   #847
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Endelig kan jeg også skryte. Jeg lette etter reagensrør i et halvår før jeg endelig fant og kunne lage disse:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg vase1.jpg (62,9 KB, 261 visninger)
Filtype: jpg vase2.jpg (56,1 KB, 258 visninger)
Filtype: jpg vase3.jpg (64,3 KB, 264 visninger)
Filtype: jpg vase4.jpg (62,1 KB, 263 visninger)
Frøydis er ikke aktiv  
Gammel 15-08-09, 22:11   #848
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Standard

Freya: så kule de var!

Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv  
Gammel 16-08-09, 11:06   #849
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Freya: så kule de var!

Takk.

Frøydis er ikke aktiv  
Gammel 19-08-09, 07:54   #850
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

De var kjempetøffe de vasene!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv  
Gammel 19-08-09, 17:54   #851
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Lenge siden jeg har vist frem noe.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg P160809_12.52.JPG (47,8 KB, 28 visninger)
Filtype: jpg P190809_17.08.JPG (38,7 KB, 34 visninger)
Filtype: jpg P310509_22.46.JPG (33,0 KB, 26 visninger)
Gammel 19-08-09, 18:07   #852
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

vimsen; den rosa kjolen var nydelig. Hilket mønster? Strikket7heklet? (litt vanskelig å se)

Gammel 19-08-09, 18:27   #853
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Den er strikket. Siste heftet fra Sandnes Mandarin. Det er bilde av kjolen på forsiden.

Gammel 19-08-09, 18:50   #854
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

De bollene så magiske ut for en sulten Shamu...

Nydelige kjoler Vimsen!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv  
Gammel 21-08-09, 22:55   #855
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Standard

Puff!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg puff.jpg (33,1 KB, 36 visninger)

Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv  
Gammel 21-08-09, 23:05   #856
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det gikk jammen fort!

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 21-08-09, 23:06   #857
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Standard

Ja, det gikk radig. Trippel tråd og pinne nr. 15!

Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv  
Gammel 22-08-09, 13:24   #858
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ullbuksen helt til venstre. Jeg strikker den i grått.

Macky er ikke aktiv  
Gammel 23-08-09, 16:04   #859
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Endelig kan jeg skryte litt og. Amatørmessig ja, men min første kjole!! (Godt inspirert av andre kjoler, det innser jeg.)

Krem er ikke aktiv  
Gammel 23-08-09, 17:24   #860
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har forsøkt meg på skyggestrikk. Veska ble litt så-der - stor og lite stødig så den ble tovet. Nå er hjertet som skulle komme frem i skyggestrikken nesten borte, men vesken fungerer den. Heklet på en kant øverst og pyntet den med tre- og glassperler.

Skjerfet under er en førstiårsgave til en bekjent av oss. Er ikke enkelt å vite om hva man skal gi, så... hun hadde skrevet noe om 'hjemmelaget' i innbydelsen, så da ble det det. Brukte enkel tråd Faerytail og mønster fra Garnstudio.

Bursdagsgave til min svigerinne. Dette er altså ikke sokker - vi er begge nordfra og da heter det læsta. Tre par læsta. Må være såpass som tre par - ellers hadde hun ikke hatt råd til bruke dem. Er spent på hvor godt garnet tåler slitasje - Det oransje paret er i Fabel og de to andre er On-line sokkegarn.

Bobbelur er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
strikking

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:46.