Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #5

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-20, 15:59   #841
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.041
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Eller en krøllete lapp nederst i sekken?

Tror ikke det for minsten har også sjekka alle kanaler etter info. Men skal jaggu dobbeltsjekke.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå  
Gammel 17-06-20, 16:37   #842
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.735
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Høie viser frem hvor lang en meter er.

Jeg lurer nesten på å ta med en slik på jobb.
Nå er jeg hjemme med lille i karantene, men når jeg skal tilbake på kontoret. For jeg har kollegaer som bevist og med vilje og åpenlyst synes at en halvmeter er mer enn nok.

Jeg bor søren meg i kommunen som topper nye smittede pr 1000 innbyggere.
Ikke så mange nye smittede, 6, men det blir 64 pr 1000 siden vi er små. Det er massiv testing og mye syke unger her. Spent på om det kommer flere nye denne uka.

Men holde avstand? Nei. Det er visst ikke viktig. Fordi vi er så nært hverandre uansett. Vel. Nei. For tenk. Jeg holder avstand hele tiden jeg. Bortsett fra når noen insisterer på sette seg nært meg i lunsjen når jeg i utgangspunktet har plassert meg en god meter unna neste. Ved å sette seg mellom oss.

Fra jeg går tilbake på jobb har jeg bestemt meg for å være klar på å holde den meteren og flytte meg og si fra. Og være klar på at jeg gjør det for å beskytte dem (eller. Henne rett sagt) fra meg, ikke bare for å beskytte meg fra henne.

Men gitt hennes bevisste ignoranse av denne meteren, så anser jeg det som trolig at hun heller ikke overholder den resten av døgnet heller og således er å anse som en risiko.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 17-06-20, 16:56   #843
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.923
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #5

på en kollega.

Anne C er aktiv nå  
Gammel 17-06-20, 17:28   #844
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.909
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Da kan jeg oppdatere med at mine unger ikke er corona syke.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 17-06-20, 17:38   #845
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.735
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Vi får ikke svar før tidligst i morgen.

Hun er fortsatt snørrete så jeg vet ikke hvor lenge vi blir værende i denne karantenen.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 17-06-20, 18:19   #846
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.204
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Enkelte lærere...

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 17-06-20, 18:26   #847
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.923
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Enkelte lærere...

Det er i grunn det gruffet mitt går på i dag også.

Anne C er aktiv nå  
Gammel 17-06-20, 19:42   #848
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.011
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Bållukt i alt.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv  
Gammel 17-06-20, 19:45   #849
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.909
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Vi får ikke svar før tidligst i morgen.

Hun er fortsatt snørrete så jeg vet ikke hvor lenge vi blir værende i denne karantenen.

Vi fikk svar i ettermiddag etter testing igår.
Vi sender de på skolen ut uka når prøven er negativ.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 17-06-20, 20:13   #850
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.735
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Vi fikk svar i ettermiddag etter testing igår.
Vi sender de på skolen ut uka når prøven er negativ.

Prøven hennes ble sendt til sykehuset i dag, vi var der sent på dag i går, og vi får svaret torsdag eller fredag fikk vi beskjed om.

Og skrivet vi fikk med sier 1 dag symptomfri om den er negativ. Hun er fortsatt ikke symptomfri. Men så er det ikke noe skoleår å fullføre heller da. Hun er 4 og går i barnehage

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 17-06-20, 20:25   #851
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.618
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Da kan jeg oppdatere med at mine unger ikke er corona syke.

Så bra!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 17-06-20, 20:45   #852
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.735
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Ja, det glemte jeg vel rett å si, så bra!

Håper jeg kan si det samme om mi lillejente helst allerede i morgen.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 17-06-20, 23:07   #853
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.909
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Jeg er mest happy for at de sa kan gå på skolen resten av uka. Ikke at vi trodde de var syke, men har vært hjemme 1,5 uke...

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 18-06-20, 01:16   #854
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.735
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Godt å få gå på skolen de siste dagene da.
Snuppa mi har bare vært hjemme to dager, og storkoser seg egentlig
Håpløs timing, det er bare den travleste uka på jobb og mannen skal opereres så jeg er stuck på hjemmekontor med henne. Som egentlig er deilig i det fine været men jobben min gjør seg ikke selv... Nå får jeg noe avlastning, så vi kommer vel i mål denne gangen og, men jeg kjenner det skal bli godt med ferie om noen uker.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 18-06-20, 14:17   #855
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.041
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #5

"7. trinn er ferdig kl. 14 mandag tom torsdag." Yeah right. Ikke en eneste dag har de vært ferdig da, men tidligere.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå  
Gammel 18-06-20, 15:00   #856
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.045
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Skjermen på min halvt år gamle telefon er knust. Reperatøren til telefonhandleren har så dårlig rykte at da blir det tryggere å kjøpe ny. Grmph.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 18-06-20, 20:55   #857
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.420
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Skjermen på min halvt år gamle telefon er knust. Reperatøren til telefonhandleren har så dårlig rykte at da blir det tryggere å kjøpe ny. Grmph.

Vi leverer til sånne som driver med skjermbytte, det har funket veldig bra.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 18-06-20, 23:49   #858
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.045
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Vi leverer til sånne som driver med skjermbytte, det har funket veldig bra.

Vedkommende gjør det, men funker ikke godt nok. Ny telefon og bedre etui er skaffet. Det er mye gruff på oppsett nå. Mista nesten spillelistene mine også.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 19-06-20, 10:30   #859
mosol
Nytt år, nye muligheter
 
mosol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.953
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Jeg har hjemmekontor, og det er nesten 30 grader ute, så vinduer og dører står på vidt gap. Det er tydeligvis mange i nabolaget som har gjemmekontor/ferie/håndverkere på besøk, så jeg klarer knapt å høre meg selv tenke, for ikke å snakke om å gjennomføre teamsmøter, gjennom saging og boring.

__________________
Storesøster (jun 05), Mellomsøster (mai 08), lillesøster (jul 11)
mosol er ikke aktiv  
Gammel 19-06-20, 10:39   #860
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.909
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av mosol, her.

Jeg har hjemmekontor, og det er nesten 30 grader ute, så vinduer og dører står på vidt gap. Det er tydeligvis mange i nabolaget som har gjemmekontor/ferie/håndverkere på besøk, så jeg klarer knapt å høre meg selv tenke, for ikke å snakke om å gjennomføre teamsmøter, gjennom saging og boring.

I hear you - tror i området her har det ikke vært en dag uten saging/boring/ gressklipping/ pussing osv siden mars.
Nå har jeg satt på høy musikk...

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no