Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook – fine ord i statusfelt

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-11, 21:03   #841
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Tysk flagg 33-45

Tysk flagg i dag:

Dette flagget ble også brukt tidligere, men i bunn og grunn forbinder jeg ikke okkupasjonen og nazismen med dette flagget. Jeg hadde derfor ikke reagert mer negativt på det enn på et flagg fra et annet land.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 20-05-11, 21:21   #842
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hate? Så jeg hater det tyske folk fordi jeg synes tyske flagg er upassende på 17. mai?

Hate var kanskje å ta hardt i, beklager. Likevel synes jeg du går såpass hardt ut mot det tyske flagget her at mostanden din virker å være i overkant av hva man ellers opplever i dagens samfunn.

Jeg synes forøvrig det er helt greit at mennesker fra andre land bruker sine flagg på 17.mai, spesielt de som kanskje ikke har så frie forhold som vi selv har. Vår feiring av nasjonaldagen er vel helt i særklasse, og da tenker jeg vi godt kan inkludere andre nasjoner i vår feiring.

Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 20-05-11, 21:27   #843
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi er ganske enkelt uenige på dette punktet, for meg handler det utelukkende om respekt, så vi får la det bli med det. (Jeg har en sånn merkelig greie at hvis jeg begynner en diskusjon, eller deltar i en engasjerende en, klarer jeg ikke å gå ifra eller slappe av og gjøre andre ting. Så da setter jeg sluttstrek her så jeg kan se litt på tøffe fengsler i Amerika i ro og mak uten å tenke på alt jeg burde sagt og undre meg over evt. svar som kan komme mens jeg er borte. :skadet: )

Gammel 20-05-11, 21:31   #844
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi er ganske enkelt uenige på dette punktet, for meg handler det utelukkende om respekt, så vi får la det bli med det. (Jeg har en sånn merkelig greie at hvis jeg begynner en diskusjon, eller deltar i en engasjerende en, klarer jeg ikke å gå ifra eller slappe av og gjøre andre ting. Så da setter jeg sluttstrek her så jeg kan se litt på tøffe fengsler i Amerika i ro og mak uten å tenke på alt jeg burde sagt og undre meg over evt. svar som kan komme mens jeg er borte. :skadet: )

Noen ganger er det best å være enige om å være uenige .

Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 20-05-11, 23:21   #845
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ang. flagg på 17. mai: Stavanger er visst en litt mer internasjonal by enn resten av byene i Norge, for her går det barn med allslags flagg, og jeg har ikke sett noen reagere på det. Internasjonalt barnetog. Jeg syns det er kjempefint.

Gammel 20-05-11, 23:22   #846
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Naziflagg er upassende i 17.maitog.
:Bidrar:

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv  
Gammel 20-05-11, 23:36   #847
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Naziflagg er upassende i 17.maitog.
:Bidrar:

Åh! Du er såååå 1945 altså!

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 21-05-11, 02:11   #848
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, og det er nok fordi du er ung. Jeg er ung, jeg med, men etter å ha pløyd gjennom 3 bøker fra andre verdenskrig på rimelig kort tid, forstår jeg meget godt at tyske flagg kan føles høyst upassende for de som har opplevd okkupasjon og krig på kroppen. Min bestefar har krigsmareritt omtrent hver natt fremdeles, og jeg vet med sikkerhet at det hadde ikke føltes riktig for ham å se tyske flagg vaie i vinden denne dagen. Flagget er et symbol, det har en symbolsk betydning, og det er ikke til å komme fra, og jeg synes det er EKSTREMT viktig å ikke glemme denne delen av historien selv om det begynner å bli færre krigsveteraner og folk som husker den tiden. Det har med respekt å gjøre.

Enig med du, Skremmern. Jeg syns i grunnen alle andre enn norske flagg burde holde seg hjemme akkurat på 17. mai.

Gammel 21-05-11, 10:22   #849
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker at snauklippte norsk ungdom, med svarte militærstøvler og betalt medlemsskap i Vigrid, masjerende på rekke og i takt, med norske flagg egentlig er mye mer upassende enn tyske barte-VM deltagere med flagg, i et 17.mai tog....
Tenker jeg da.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 21-05-11, 21:56   #850
Lisbeth
Aktiv

Lisbeth sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Lisbeth er litt kul
Standard

Kveldens beste FB status hos meg:

Hvis du kjenner noe hardt i munnen og blir våt i skrittet...da har du snudd vinglasset opp ned God helg

Lisbeth er ikke aktiv  
Gammel 21-05-11, 22:52   #851
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisbeth, her.

Kveldens beste FB status hos meg:

Hvis du kjenner noe hardt i munnen og blir våt i skrittet...da har du snudd vinglasset opp ned God helg

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 22-05-11, 22:58   #852
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

ATTENTION ALL JUDGEMENT and DOOMSDAY BELIEVERS::
Due to technical difficulties... The scheduled END OF WORLD event has been postponed. We apologize for any inconvenience this may have caused you. If you have already quit your job, given away your life savings or liquidated all of your assets... Oopps... Our bad! We will attempt another doomsday event in December, 2012. Please stay tuned.
Oh... Have a nice day ;-)

Gammel 23-05-11, 00:00   #853
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Due to technical difficulties, the scheduled END OF WORLD has been postponed. We apologize for any inconvenience. If you have already quit your job, given away your life savings or liquidated all of your assets... Sorry... Our bad! The next doomsday is in December, 2012. This time we have ironclad, copper-bottomed, rock-solid evidence of so many mutually exclusive theories that one has to be sort of almost right.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv  
Gammel 24-05-11, 21:34   #854
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne har en av mine "venner" postet;
"Hva sier den norske julenissen om 5 år?
Er det noen norske barn her i kveld da."

Gammel 24-05-11, 23:01   #855
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av M&M, her.

Denne har en av mine "venner" postet;
"Hva sier den norske julenissen om 5 år?
Er det noen norske barn her i kveld da."

Skremmende!

Gammel 24-05-11, 23:02   #856
Albertine
Passiv

Standard

Denne så jeg i kveld:

OBS OBS !!! Hackere er igang igjen!!!. Noen sender lite hyggelige meldinger under DIN identitet. Hvis du ikke ønsker å komme i trøbbel med vennene dine, kopier denne meldingen! Hvis du får en stygg melding fra MEG, er jeg IKKE den som sendte den!! De fleste kommer fra et innlegg om å besvare et spørsmål om deg. IKKE GÅ TIL DEN SIDEN! (P.S: Ville ALDRI sendt en stygg meld til noen !)

Gammel 24-05-11, 23:21   #857
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så nettopp denne

Sitat:

Menstruation, menopause, mental breakdown.
Notice how all women's problem start with Men.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 24-05-11, 23:48   #858
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg så nettopp denne

Imma er ikke aktiv  
Gammel 25-05-11, 07:40   #859
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 25-05-11, 11:01   #860
Lisbeth
Aktiv

Lisbeth sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Lisbeth er litt kul
Standard

På siden til en fortvilet bergenser:

2 UBRUKTE SOMMERKJOLER I LEKRE FARGER OG 3 PAR SANDALER ØNSKES BYTTES I REGNTØY STØVLER OG PARAPLY, DA MITT NESTEN ER UTSLITT......

Lisbeth er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
facebook staus, facebookstatus, status på facebook

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:08.