|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
wizzzard
|
Sv: Hva leser du nå?Frode Grytten - Saganatt.
|
|
#2 |
|
can-jur
|
Sv: Hva leser du nå?Siste natt i Twisted River av John Irving.
|
|
|
#5 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Hva leser du nå?Jeg fikk lånt Hundreåringen som klatret ut gjennom vinduet og forsvant på hurtiglån i dag. Da har jeg 7 travle dager på meg, der jeg er nødt til å tvinge inn lesetid for å rekke å bli ferdig med boka. Jeg har såvidt begynt, og gleder meg. |
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?Akkurat lest Vintestengt/Lier Horst, Fantomsmerte/Enger og Spøkelsene på Frostøy(barnebok)/H. Hagerup. Likte godt de to førstnevnte, spesielt Fantomsmerte. Syns T. Enger skriver veldig bra. |
|
|
|
|
#7 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?I kveld starter jeg på Anger av Arnaldur Indridason, Er meget spent. Har lest alle bøkene hans, og likte de første godt. Den siste boka synes jeg var litt tung og trå. |
|
|
|
|
#8 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Hva leser du nå?Jeg fant den siste Läckbergboka, Änglamakerskan, da vi durte gjennom Sverige i går. Mye greiere å lese på svensk, så henger jeg meg ikke så opp i dårlig språk og såpeoperastilen. Historiene pleier jo å være spennende nok. |
|
|
|
|
#9 |
|
intro
|
Sv: Hva leser du nå?
Ja, det er nok noe i det. Jeg har også lest omtrent alle Fjällbacka-bøkene på svensk.
|
|
|
#10 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?Jeg er i krimmodus for tiden,og akkurat nå holder jeg på med Panserhjerte av Jo Nesbø og Enkene av Ed McBain. |
|
|
|
|
#11 |
|
Peppy!
|
Ah, takk for tips. Jeg trengte noe litt gøy å lese nå. Jeg liker Läckberg veldig godt, jeg blir i et så salig kanelbullehumør av bøkene fra Fjellbacka. |
|
|
|
|
#12 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Sv: Hva leser du nå?Isprinsessen av Camilla Läckberg. |
|
|
|
|
#14 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg syntes den ble i overkant "enkel", men helt klart underholdende. Samtidig er det nok helst en bok jeg ville kjøpt i pocket, sånn i ettertid.
|
|
#15 |
|
intro
|
Ja, jeg har lånt den, så det problemet utgår.
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Av ren nysgjerrighet - hvilken av Linde-bøkene var det? |
|
|
|
|
#17 |
|
intro
|
Snarere fjollete, spør du meg, men det er jo fint at bøker er lettleste, altså, så jeg kom meg igjennom. Den andre boka jeg tenkte på var Resten av livet av Heidi Linde og søsteren Ellen.
|
|
|
#18 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?Hustvedt bør leses på originalspråket.
|
|
#20 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?Jeg leser Gaute Heivolls Kongens hjerte. Grei nok, men jeg hadde mye mer sansen for Før jeg brenner ned. |
|
|
![]() |
|
|