Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2016

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-12-16, 13:00   #841
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2016

Heldigvis skal vi til mine foreldre i år, jeg ligger strak.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-16, 13:24   #842
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.852
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2016

Jeg fikk rydda skrivepulten! Jammen meg! Det viser seg at ingenting av det som lå der MÅ ligge fremme. Hvem skulle trodd det? Det kan enten kastes eller puttes i permer.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-16, 08:47   #843
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juletråden 2016

Vi hadde en strålende fin julekveld. Yngstemann lurte på om vi ikke kunne invitere Svigers og mine foreldre til nyttårsaften også. Jeg var veldig spent siden min mor ikke var så positiv til dette i starten. Maten ble veldig bra og jeg fikk mye skryt.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-16, 10:03   #844
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.966
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2016

Vi hadde en kjempefin kveld vi også. Barna holdt på å omkomme av spenning gjennom dagen, men de lekte fint sammen og kikket bare litt på gavene. Nydelig ribbe med tilbehør og vi sparte riskremen til i dag og tok heller julekaker og konfekt til gaveåpningen. Alle barna klarte å være med på å åpne gaver én og én og det er alltid så hyggelig å se hva alle får. De var i seng 22.30 og kunne sikkert holdt det gående enda lenger også. I dag skal vi slappe av, spille spill sammen og de skal nok leke med de nye lekene sine også. Senere blir det deilig helstekt kalkun til middag. I morgen skal vi ha broren min, samboeren hans og foreldrene hennes på litt formiddagsmat og så er vi bedt på middag hos noen av mannens slektninger som bor i nærheten, så det blir også en veldig hyggelig dag.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-16, 21:14   #845
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.050
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2016

Vi hadde en helt magisk julaften. Gutta holdt på å forgå av spenning, men var helt fantastisk greie hele kvelden! Vi fikk besøk av nissen og gutta (av eget ønske) sang så fint for han! De var ikke i tvil om at dette var Nissen!! (Det var nabo, og far til bestekompisen deres, så han var forkjølet og kunne ikke snakke....derfor ble han ikke avslørt). Vi holdt det gående til midnatt og gutta var fornøyd til det siste.

I dag har vi spist kalkun hos min mams. Kjempe koselig ettermiddag, og nå sitter gutta og pappaen og bygger med legoen, mens jeg troner i sofaen med min nye mobil.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-16, 21:18   #846
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2016

Så godt å høre om fine julekvelder! Det hadde vi utvilsomt her også. Barna var så glade og fornøyde, og særlig minsten blir like entusiastisk hver gang han pakker opp noe. Han fikk en bok, og fant byttelappen inni boken: "Oi, det følger med bokmerke også! Bok OG bokmerke, to gaver i en!"

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-16, 21:21   #847
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.050
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2016

Så herlig, Niobe!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-16, 21:24   #848
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.637
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2016

Hadde en veldig hyggelig julaften og ungene var eksemplariske og fornøyde. Idag har vi hatt en veldig deilig dag med lego, bok og knitrende ovn.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-16, 21:35   #849
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.839
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juletråden 2016

Vi hadde en super julaften hos mine foreldre, sammen med mine 2 søstre og barn. Alle var friske, det var så kjekt
I dag har vi vært hos oss, med mine foreldre og en søster på besøk.
I morgen blir skal vi til mine første svigerforeldre, det er alltid kjekt.

Fortsatt god jul alle flotte brukere på foreldreportalen

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-16, 22:02   #850
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.966
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2016

Så herlig Niobe. Lillesøster er også slik. Uansett hva hun pakket opp hoppet hun av fryd og ropte "Akkurat det jeg ønsket meg!" mens hun klemte gaven tett inntil seg.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-16, 22:35   #851
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juletråden 2016

Jeg er utslitt og lei av jul. Er det bare meg? Jeg må ha ferie fra juleferien.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-16, 22:39   #852
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.909
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2016

Vi har det ekstremt avslappet i år. Vi skal på en middag i morgen, og i bursdag til mamma på onsdag. Men ellers er vi helt planløse. Og det er så digg!

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-12-16, 22:47   #853
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juletråden 2016

Jeg sliter med at for mye innendørsaktiviteter tar på meg. Synes det er kjipt å sitte inne og spise med familie i flere dager. Kjeder meg. Vil ut. Vil få stimuli.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-16, 22:52   #854
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2016

Julehøytiden har jo så vidt begynt. Jeg storkoser meg med julen. Men vi har lagt lista veldig lavt.

Om man er av typen som ikke orker lange familiemiddager flere dager på rad, så er det jo i grunn ikke verre enn å planlegge det annerledes. Det er uansett ikke mange dagene det er snakk om.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-16, 23:03   #855
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.966
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2016

Vi storkoser oss vi også. Men vi har på ingen måte store familiemiddager hver dag i julen og ekstremt få planer. Vi er mye bare oss fem og bare gjør det som passer oss enten det er å pusle med hver våre ting eller finne på noe sammen. Jeg synes det er helt herlig å være hele familien inne i flere dager i strekk. Det skjer jo aldri ellers og det er så herlig avslappende å ha det slik.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-16, 23:23   #856
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.849
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2016

Vi koser oss. Har lav list for alle ting man skal og må. En tur ut i løpet av dagen prioriteres høyt. Ellers går det i spill, lek og så tar det litt tid på kjøkkenet. Men det er bare kos.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-16, 00:10   #857
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.857
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2016

Jeg av alle savner snø, det er ikke mye å finne på ute nå. Ungene er ikke så glad i å gå på tur for å gå på tur.
Blir og sliten av mye inntid.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-16, 11:02   #858
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.543
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2016

Vi koser oss alle tre og hadde en flott julaften. Jeg hadde invitert min eks, mot alle odds takket han ja, og han koste seg kunne jeg se, barna også. Barna fikk mye fint, ting de trengte og ønsket seg.

De sover lenge om morgenen, er sent i seng, vi ser film sammen og nyter å ha tid sammen. I morgen er det hverdag for min del.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-16, 11:04   #859
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.541
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2016

Fin jul her også. Ungene ser jeg ikke så mye, de fikk Ps4, og det er stor stas. Men vi skal nok spille litt spill og kose oss med det også. I dag har vi ingen planer, og det er deilig. Skal lage brunsj om en liten stund, også bor det nok helt enkel middag.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-16, 11:10   #860
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.332
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2016

Jeg er håpløst blå og trist i dag, for det er andre juledag, og det er dagen jeg alltid før har fått guttene mine hjem når de ikke har vært hos meg julaften. Men i år får jeg de ikke hjem før i overimorgen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no