|
|
#821 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Hva leser du nå?Jeg har nettopp begynt på Øya av Victoria Hislop. Også er jeg nesten ferdig med Taushetens konsekvenser av Linda Olsson.
|
|
#822 |
|
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?
Det krever jeg heller ikke av den, håper jeg sitter med samme inntrykk når jeg engang får kommet meg gjennom den. Mulig jeg ikke var motivert da jeg begynte på den. Leser veldig mye ungdomsbøker i samme sjanger, så kanskje jeg har blitt litt mettet for en stund.
|
|
#823 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?Jeg har kjøpt meg Hotellet på hjørnet av Bitter og Søt, begynner på den i kveld og er spent
|
|
|
#824 |
|
anglofil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?Nå har jeg nettopp startet på Shantaram - herregud for en murstein av ei bok!! Noen som har lest den? Føler jeg blir litt usikker på om jeg orker starte på ei så lang bok med så liten tid til å lese som jeg tross alt har.
|
|
#825 |
|
Textrovert
|
Jeg sier: IKKE GJØR DET! Men meningene er delte:
|
|
#826 |
|
Passiv
|
Sv: Hva leser du nå?Akkurat ferdig med Gåten av Marianne Fredriksson. Ikke noe jeg vil anbefale, igrunnen. |
|
|
#827 |
|
Off the map.
|
Sv: Hva leser du nå?Nå i ferien har jeg lest
|
|
#829 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hva leser du nå?Jeg har knauset meg frem til enden av bind 4, så nå må jeg vente til jeg får kjøpt meg Min Kamp 5. Derfor har jeg nå lest Hjemkomsten av Victoria Hislop og har nå nettopp begynt på Hotellet på hjørnet av bitter og søt. Etterpå venter Shantaram, jeg må bare lese den etter å ha fulgt med på debatten mellom elskere og hatere.
|
|
#830 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg likte den veldig godt, og måtte stadig lese deler høyt for min kjære. Han synes det var litt slitsomt i grunnen. (Altså, han kunne jo vært litt blidere når jeg vekket han tre om natta for å lese to-tre setninger liksom...) |
|
|
|
|
#831 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Hva leser du nå?Jeg har akkurat begynt på Krysantemum av Rune Christiansen. Gleder meg, det virker som en riktig så fin liten bok.
|
|
#832 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?Barneregjeringen begynte jeg på i går, er vel en ungsomsroman det også tror jeg. |
|
|
|
|
#834 |
|
ctrl+z
|
Herlig!
Jeg likte den veldig godt. Å lese en roman samtidig som det er ispedd litt historie er gull, synes jeg. Inniblant måtte jeg slå opp for å sjekke om hun hadde detaljene riktig og jeg har ikke kunne ta henne på noe. Jeg synes historien var god og gripende.
|
|
#835 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det høres ut som noe for meg. Da får jeg skrive den opp på lista over bøker jeg skal ha. |
|
|
|
|
#836 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva leser du nå?Jeg har vært på ferie og lest ferdig Blodleie, de i bokhandleren som sa at den var bedre enn de to første, er ikke jeg enig. Helt grei.
|
|
|
#837 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hva leser du nå?Jeg er skeptisk til Blodleie, men skal lese den. Jeg synes den første var veldig bra, litt mer skeptisk når det ble litt overnaturlig i bok nummer to. Er det ikke sånn at det blir enda mer av sånt (som jeg hater) i Blodleie?
|
|
#838 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Hva leser du nå?Det er litt, men ikke for mye.
|
|
|
#839 |
|
intro
|
Det synes jeg i grunnen ikke. (Når det er sagt, må jeg likevel tilføye at jeg likte den boka dårligst av de tre.
|
|
|
#840 |
|
På flyttefot.
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?Akkurat lest ferdig The Carrie Diaries av Candace Bushnell, søt og småmorsom, og Midtvinterblot av Mons Kallentoft, bra skrevet og litt uhyggelig. Nå har jeg startet på Committed av Elizabeth Gilbert for andre gang, mens jeg venter på å få Blodleie på svensk i posten. Da kommer også I Think I love you av Allison Pearson. Og så tenkte jeg å kjøpe de tre andre bøkene til Kallentoft i Sverige i morgen
|
![]() |
|
|