|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?Blitt dårlig med lesing i sommer, holdt på i evigheter med Blodleie, som ikke stod helt til forventningene. Nå har jeg begynt på Fedrenes løgner av Tom Egeland. Litt skeptisk etter anmeldelsen i Dagbladet, men gir den en sjanse. |
|
|
|
|
#6 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?Jeg tenkte jeg skulle begynne å lytte på "La meg synge deg stille sanger" på digibok.
|
|
#7 |
|
intro
|
Sv: Hva leser du nå?
Au da, den ligger på vent her også. Er den i det minste lettlest? Jeg elsket de første krimbøkene til Tom Egeland, men er litt usikker på den "evangeliske" vendingen bøkene har tatt.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Lucifers evangelium er knallbra! |
|
|
|
|
#9 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?Death in the clouds av Agatha Christie.
|
|
#10 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?Jeg leste nettopp ferdig Summen av dagene av Isabel Allende, og skal i morgen på biblioteket og plukke med meg Paula også (som Summen av dagene er en fortsettelse av. Liker å gjøre ting i motsatt rekkefølge.... |
|
|
|
|
#11 |
|
...we have cookies
|
Sv: Hva leser du nå?Den er lettlest og fin, det er bare noen med... flyten og dialogen som jeg fikk litt nok av. Er vanskelig å forklare helt - jeg synes vel mest at dialogen denne gangen ikke er så flytende. Den ødelegger litt. |
|
|
|
|
#12 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hva leser du nå?Hanif Kureishi - Something to tell you. Har akkutat begynt på den. |
|
|
|
|
#13 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Hva leser du nå? |
|
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Hva leser du nå?Er snart ferdig med Drageløperen - som jeg har hatt liggende klar leenge nå. Syns den er litt langtekkelig, egentlig, men må absolutt leses ferdig likevel. Men planen om å lese Tusen strålende soler etterpå blir muligens skrinlagt. Må ha noe annet i mellom, tror jeg. |
|
|
#15 |
|
geskjeftig
|
Sv: Hva leser du nå?Jeg holder på med Jo fortere jeg går, jo mindre er jeg av Kjersti Annesdatter Skomsvold.
|
|
#17 |
|
intro
|
Sv: Hva leser du nå?Da ble det Lucifers evangelium på meg - kom drøyt 100 sider ut i den i går kveld, så det går i alle fall unna. Er redd jeg kommer til å falle litt av etter hvert.
|
|
|
#18 |
|
Erfaren nok
|
Har du lest Mo Hayder sine?
|
|
#20 |
|
Erfaren nok
|
Jeg er overbevist om at du vil like "Fuglemannen" (bok nr 1 om etterforskeren Jack Caffery) og "Kuren" av Mo Hayder.
![]() |
|
|