Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #13

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-22, 17:48   #821
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Jeg er så utrolig glad for å være tilbake i klasserommet med de søte elevene mine.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 30-09-22, 18:43   #822
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Yngste var en lang og skravlete tur innom etter studier, før kveldsjobb. Det er så hyggelig å få besøk av og til.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 30-09-22, 23:04   #823
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk faktisk sendt både den "nei, vil ikke. Vil være hjemme"-14 åringen og den "mamma, jeg vil savne deg"-11 åringen avsted på speidertur. Begge søskenbarna på samme tur, for guttungen sin del er de totalt 3 gutter og den andre er nok e klassekamerat av fetteren så langt jeg skjønner, altså to 7. klassinger og min 9.

For jentungen sin del er de 5 jenter fra 6. klasse, hun og kusina og 3 til. i tillegg to jenter fra femte.

Om vi bare ser bort fra "burde jeg sendt med dem jodix"-tankene i en annen trår, så tror jeg de får det kjempefint, med kanopadling og leirbål. Håper de har nok ull til å ikke fryse, de skal sove i telt sto det i infoen. Men de dro i alle fall. Spenningen nå er hvor mange av dem som evt ringer og krever å hentes i morgen.

Gammel 01-10-22, 10:07   #824
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

At vi kan dra på hytta og koble av, midt i den selge-flytte-prosessen vi er. Og at det ikke regner i dag, enda i alle fall - det er jo helg. Kanskje jeg kan få holdt på litt ute i Hagen.

Gammel 01-10-22, 15:22   #825
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

SAS sin streik i sommer. Faktisk!

For uten den hadde jeg ikke nytt tilværelsens uutholdelige letthet i varme og fine omgivelser nå. BM: Utsatt sommerferie.

Timar er ikke aktiv  
Gammel 01-10-22, 16:35   #826
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

En liten luftetur ut i regnet.

Gammel 01-10-22, 17:15   #827
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Overkommelig klessvask. Vi er ikke i bunnen, og det er masse klær som ikke er lagt sammen på stua. Men det er ikke hauger på skittentøysdunkene, og klærne henger ikke oppå hverandre og har vært tørre i evigheter. Så overkommelig.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 01-10-22, 17:30   #828
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lek med lillenevø på 1,5 år.

Gammel 01-10-22, 21:49   #829
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Flott runde på sprangstevne i dag. Den store, lille hesten vår begynner endelig å ligne på en spranghest

Sist redigert av løve70 : 01-10-22 kl 21:55.
løve70 er ikke aktiv  
Gammel 03-10-22, 21:21   #830
Shun
Er fornøyd

Medlem siden: Jan 2011
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Jeg fant en pen mørkerød viskosejersey som var perfekt til kjolen jeg planlegger å øve meg på å sy i jerseystoff med.

Det er så sjelden jeg liker rødfarger, men denne her kommer til å bli årets julekjole. Den kan likevel brukes resten av året.

Shun er ikke aktiv  
Gammel 04-10-22, 10:09   #831
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Ny jobb. Nå kommer jeg meg opp om morgenen.

annemede er ikke aktiv  
Gammel 04-10-22, 10:18   #832
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer annemede!

Gammel 04-10-22, 10:47   #833
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Gratulerer Annemede.

Gammel 04-10-22, 11:13   #834
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Hyggelig prat med den ene svigerinnen min på morgenkvisten - mens jeg luftet bikkja. Fin start på dagen etter en bedriten natt.

Anda er ikke aktiv  
Gammel 04-10-22, 17:28   #835
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lunsjdate med kjæresten og Godt brød sin mandelbolle

Gammel 04-10-22, 20:10   #836
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shun, her.

Jeg fant en pen mørkerød viskosejersey som var perfekt til kjolen jeg planlegger å øve meg på å sy i jerseystoff med.

Det er så sjelden jeg liker rødfarger, men denne her kommer til å bli årets julekjole. Den kan likevel brukes resten av året.

Oi, jeg kjenner jeg savner en som kan sy. Mutter'n og en av tantene var superflinke, men litt utilgjengelige nå.
Her er det så koselig å ha Eldste på besøk, og det blir det en del av framover. Hen skal fixe og ordne kommoder og har ikke plass i egen leilighet. Det gledes.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 04-10-22, 21:13   #837
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Ny jobb. Nå kommer jeg meg opp om morgenen.

Gratulerer!

Gammel 04-10-22, 22:59   #838
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dyrenavn på veterinærreseptene jeg ekspederer. ELSKER det , og benevner alltid pasienten ved navnet når jeg kan. "Så Mozart og Strauss har fått anbiotika før?" Eller "Er Ronaldo en langhåret type?"

Lillebror som uoppfordret gikk bort til motstanderlagets trener og takket for kampen, og beklaget en situasjon som han og flere var involvert i (det rant litt over på banen). Det er et par ting jeg ikke er sånn superfornøyd med om dagen, men hans evne til selvrefleksjon og sosiale kompetanse er hvert fall grei.

Gammel 05-10-22, 12:44   #839
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Dyrenavn på veterinærreseptene jeg ekspederer. ELSKER det , og benevner alltid pasienten ved navnet når jeg kan. "Så Mozart og Strauss har fått anbiotika før?" Eller "Er Ronaldo en langhåret

Dette gjorde meg glad!

Timar er ikke aktiv  
Gammel 05-10-22, 14:34   #840
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En liten ukes utsettelse på innlevering av tilbudet som skulle inn fredag. Må fremdeles jobbe døgnet rundt, men rekker nå å puste litt mens vi jobber.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:38.