|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG THer har jeg møysommelig hørt gjennom de tyve første innleggene i skruoppvolumettråden og så finner jeg ikke notatene mine! KLØNA meg har rota dem bort. Jeg er visst en IDDIÅT. |
|
|
|
|
#3 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Og hva er det med å snakke samtidig som man GJESPER! Det er jo for pokker umulig å forstå en setning som består utelukkende av VOKALER! Og dessuten er det jævlig UHØFLIG! Jeg trenger for svarte ikke å studere DRØVELEN din, og telle de jævla plombene dine mens du signaliserer at det å snakke med meg er det kjedeligste du kan tenke deg. Og nei, det hjelper ikke at vi er i familie. Det er uhøflig UAN-POKKER-FORBANNA-SETT!
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 01-02-21 kl 15:28. |
|
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TDet er jo omtrent som med tannleger. Først stapper de kjeften din full av ting, deretter begynner de å spørre om alt mulig. |
|
|
|
|
#5 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Eller når tannlegen har stappet kjeften din full av ting, slik at du ikke kan snakke, for deretter å begynne å diskutere med assistenten sin (for eksempel om hvordan man lager pinnekjøtt ...
|
|
#6 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG THvorfor tror Google Home at jeg vil høre lokalsendinger fra ROGALAND når jeg ber den om å spille NRK P1? Og har du noen ANELSE om hvor vanskelig det er å få en engelsktalende Google-assistent til å skjønne at du ber om ØSTLANDSSENDINGEN?!?
|
|
#7 |
|
|
Men du kan snakke både norsk og engelsk med den, kan du ikke? (Sorry, mener ikke å være løsningsorientert her ass.) |
|
|
|
|
#8 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJo, fant ut det i sted, faktisk, at man ikke må velge bare ett språk. Så fikk det til. Men hvorfor er standarden Rogaland?! Det er det den alltid velger!
|
|
#9 |
|
Kontrollfrik
Her i Rogaland vil jeg jo ha Rogaland. Men her får jeg både Hordaland og Sørlandet. |
|
|
|
|
#10 |
|
Kontrollfrik
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG THvis jeg sier god morgen til den, spiller den P4-nyhetene. |
|
|
|
|
#11 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJeg sier bare "Hey Google, play NRK P1".
|
|
#12 |
|
|
Kanskje den tror dere bor i Rogaland. Hva foreslår den som veivalg til jobben da, egentlig?
Hm. Skal ta en alvorssamtale med Google her. |
|
|
|
|
#13 |
|
Klar
|
"Hei Google, spill nyheter" tar meg også til NRK Rogaland! |
|
|
|
|
#14 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TDet er nok et tegn fra oven (evt. Google) på at dere skal flytte til Rogaland.
|
|
#16 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TVi hadde en veldig alvorlig alvorsprat her også. Eller, alvorsroping, siden jeg satt i sofaen. Og mannen fra kjøkkenbenken. Han slang på noen gloser også, som fikk assitenten til å "I am so sorry to disappoint you"
|
|
#17 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TEller når pappa skryter fælt av at den kun hører på han og den i neste øyeblikk hører både på meg og søstersen. Hvilken dust selger hadde lurt han? |
|
|
|
|
#19 |
|
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJeg sier "Gi meg en nyhetsoppdatering" og da får jeg full pakke med lokalnytt fra Oslo, Politisk Kvarter, Finansavisen, VG og et eller annet annet. Ikkeno' Rogaland. |
|
|
![]() |
|
|