Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2020

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-20, 18:41   #821
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.317
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Fekk mail no om at dei har avlyst helgas leir. Var dagens tredje mail frå hef. Først to der dei sa at alt gjekk som normalt, så kom den siste der dei avlyste.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv  
Gammel 11-03-20, 22:28   #822
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.469
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Vi har vært trege med å bestille invitasjoner, og det føltes litt spesielt å sitte og bestille de i dag, og vite at sannsynligheten for at den blir gjennomført, blir mindre og mindre for hver dag fremover.

Men vi må jo planlegge som om det blir en konfirmasjon, så får vi ta det fortløpende etterhvert som vi ser.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv  
Gammel 11-03-20, 22:29   #823
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.469
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Bunaden er forøvrig straks ferdig, og den er så fin

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv  
Gammel 11-03-20, 22:30   #824
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.744
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Ja, du kan jo skrive noe om det i invitasjonene Gerbera.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 11-03-20, 22:39   #825
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.469
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ja, du kan jo skrive noe om det i invitasjonene Gerbera.

Invitasjonene er bestilt med ferdig tekst, men jeg tenker jeg skriver et lite «vedlegg» og sender med.

Stakkars snuppa er jo helt fortvilet, mor skriver bachelor og har slett ikke tid til konfirmasjonsforberedelser, far er opptatt med firmaet sitt, og hun går rundt og prøver å forberede en konfirmasjon alene. (Det høres verre ut enn det er, bare hun får hesterosetter som bordkort, så tror jeg alt annet er innafor )

Vi har jo bestilt lokaler med all servering ute på bygda, pga dette, så jeg er veldig spent på om det i det hele tatt blir seremoni, selskap eller noe som helst. Vi har ikke akkurat klargjort til å ha en konfirmasjon hjemme, men en pølsefest i hagen kan vi alltids fikse.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv  
Gammel 11-03-20, 22:43   #826
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.744
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Pølsefest i hagen kunne vi også hatt, men i Trøndelag 2.mai kan det like gjerne snø. Så hvis hotellet hvor vi har bestilt lokale stenger må vi nok avlyse.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 11-03-20, 22:47   #827
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.469
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Pølsefest i hagen kunne vi også hatt, men i Trøndelag 2.mai kan det like gjerne snø. Så hvis hotellet hvor vi har bestilt lokale stenger må vi nok avlyse.

Jeg tenker også at det er et aktuelt scenario faktisk, enda så kjipt det er for konfirmanten.
Da får vi ta en liten alternativ feiring vi nærmeste, og ta det igjen siden.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv  
Gammel 11-03-20, 23:12   #828
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.777
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Vi har vel bestemt oss for en liten markering hvis selve sermonien i kirken blir avlyst.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv  
Gammel 11-03-20, 23:16   #829
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.744
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Jeg tenker det kommer an på hvordan det løses med arrangementet for vår del. Avlyses det bare og dett var dett så kjører vi full feiring som planlagt (gitt at ikke lokaler stenger som sagt). Blir seremonien f.eks utsatt til høsten prøver vi å få omboket lokalet og flyttet feiringen til da.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 12-03-20, 11:41   #830
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.317
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Då var kveldens og neste vekes konfirmantundervisning avlyst.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv  
Gammel 12-03-20, 11:50   #831
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.744
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Her kom det beskjed om at rollespillhelga er avlyst, så da går ikke min konfirmant glipp av noe der. Noe mer enn de andre i det minste.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 12-03-20, 11:51   #832
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.641
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Jeg tviler veldig på at det blir noen konfirmasjon 2.mai. Jeg synes det er galskap å invitere til fest i slike tider. Jeg tviler på at problemet blir borte på 1,5 mnd.

Morella er ikke aktiv  
Gammel 12-03-20, 12:01   #833
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.703
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Vi har konfirmasjon uka etter. Jeg har jo tro på at kanskje kurva er heftig flatet ut til da, så jeg har ikke helt gitt opp muligheten.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 12-03-20, 12:01   #834
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.041
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Kjenner på det samme, Morella.
Og etterlyser egentlig info om neste ukes undervisning som jeg ikke regner med at skal gjennomføres.
Og i det jeg trykket lagre så plinget det varsel fra FB om at info kommer.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 12-03-20, 12:04   #835
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.552
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Vi har konfirmasjon uka etter. Jeg har jo tro på at kanskje kurva er heftig flatet ut til da, så jeg har ikke helt gitt opp muligheten.

Vi også. Så jeg avventer og ser.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 13-03-20, 16:13   #836
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.317
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Human-Etiske konfirmasjoner er avlyst inntil vidare.
Ser ikkje for meg at det blir noko seremoni seinare heller.

Hjertensfryd er ikke aktiv  
Gammel 13-03-20, 16:22   #837
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.552
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Det er ikke avlyst her enda, men det meste av forberedelsene er avlyst. I tillegg må faren i karantene om det fortsetter og vil gå glipp av hele greia om det blir den datoen som er bestemt.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 13-03-20, 16:27   #838
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.618
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Jeg tviler veldig på at det blir noen konfirmasjon 2.mai. Jeg synes det er galskap å invitere til fest i slike tider. Jeg tviler på at problemet blir borte på 1,5 mnd.

Jeg tror du har rett. Og særlig om det er en stor seremoni.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 13-03-20, 16:29   #839
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.863
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Jeg fikk nylig neskjed om at alt som skjer i mars og april er avlyst eller utsatt. Konfirmasjonen vår i mai kan altså bli, vi får se. Det er andre ting som bekymrer meg mer for tiden.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv  
Gammel 13-03-20, 16:35   #840
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.641
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg tror du har rett. Og særlig om det er en stor seremoni.

Jeg synes ikke det skal holdes noen sermonier uansett størrelse.

Morella er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no