Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva om Donald Trump blir president?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-17, 10:31   #821
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Jeg tror at dersom alle ektepar ble filmet kontinuerlig, selv Obamas, ville man kunne klippe ut snutter der det kunne se ut som den ene mishandlet og/eller undertrykte den andre.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 04-02-17, 10:37   #822
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Men noko av holdninga hans til kona og til selv sjølv som den som er den første og fremste, kjem til synes i det klippet fra innsettelsen der han dundrer opp trappa utan å vente på kona.
Utan at det seier noko meir om forholdet mellom dei to.

Gammel 04-02-17, 10:45   #823
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg tror at dersom alle ektepar ble filmet kontinuerlig, selv Obamas, ville man kunne klippe ut snutter der det kunne se ut som den ene mishandlet og/eller undertrykte den andre.

Ja, det tror jeg og. Selv om han virker som en dust og lite gentleman når de opptrer offentlig. Så også at han sjelden lar henne prate noe særlig under intervju. Men uansett så er ikke disse klippene bevis på mishandling. Men gudene vet hva hun ser i han.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 04-02-17, 10:47   #824
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Men noko av holdninga hans til kona og til selv sjølv som den som er den første og fremste, kjem til synes i det klippet fra innsettelsen der han dundrer opp trappa utan å vente på kona.
Utan at det seier noko meir om forholdet mellom dei to.

Det kunne sikkert samboeren min også ha gjort. Nei, jeg vet om menn som er supergalante, alltid holder opp døra, setter fram stolen, kjøper roser, utrolig høflig og sjarmerende mot alt og alle, men som er notorisk sjalu, og psykopatiske mishandlere. Der ingen kunne forstå hvorfor kona gikk fra han, for han er jo såååå snill og hensynsfull, og de så jo så forelskede og lykkelige ut!

Så slike ting hatt jeg helt sluttet å ta stilling til basert på et så tynt grunnlag. For alt vi vet kan det være Obama som mishandlet kona.

Gammel 04-02-17, 14:56   #825
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne kvinnen fikk sagt det.

https://www.facebook.com/moveon/vide...4112313925493/

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 04-02-17, 15:05   #826
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns ikke det ser ut som Melania liker mannen sin noe særlig, og har nok ønsket å heller være rikmannsfrue på Manhattan uten annet enn familiære forpliktelser, enn førstedame med flere, relativt store, arbeidsoppgaver.

Men å infantilisere henne og syns synd på henne tror jeg ikke noe på. Hun har giftet seg frivillig, og blitt i ekteskapet frivillig. Jeg vet selvsagt at det er en forenkling, men syns ikke hun trenger veldig medfølelse, ut i fra hva vi vet om forholdet. Alt annet blir spekulasjoner.

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 04-02-17, 15:09   #827
Input

Input sin avatar

Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han som har laget den videoen har også laget en video der han "beviser" at Trump har hatt sex med datteren sin og en der han "beviser" at sønnen har autisme. Jeg synes det er unødvendig å gi videoene hans oppmerksomhet og spre dem.

Input er ikke aktiv  
Gammel 04-02-17, 15:17   #828
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Han som har laget den videoen har også laget en video der han "beviser" at Trump har hatt sex med datteren sin og en der han "beviser" at sønnen har autisme. Jeg synes det er unødvendig å gi videoene hans oppmerksomhet og spre dem.

Er det ham? Godt jeg ikke har klikket på de videoene da.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 04-02-17, 16:04   #829
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Lang, men skummel.

https://motherboard.vice.com/en_us/a...lped-trump-win

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv  
Gammel 04-02-17, 16:19   #830
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 04-02-17, 16:56   #831
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Æsj. Det visste jeg ikke. Jeg delte heller ikke videoen på Face der jeg så den, og kan forsåvidt fjerne den her og.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 04-02-17, 21:48   #832
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Innreiseforbudet erkandellert! Hipp hurra for embedsfolk med integritet!

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 04-02-17, 21:51   #833
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er litt delt, kjenner jeg.
Egentlig er det jo selvfølgelig bra at dette blir kanselert, spesielt for de berørte, på den annen side er det en faen i meg som sier: La ham holde på så folk ser hvor gal han er og hvor galt det går, så blir vi kanskje kvitt ham!

Gammel 04-02-17, 21:59   #834
Albertine

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Nei! Jeg er så GLAD for at andre instanser ser at det denne fyren driver med er fullstendig GALSKAP, og at de reagerer. Det er sånn det skal være!

Gammel 04-02-17, 22:28   #835
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Flott med embedsfolk som opprettholder lovverket de skal forvalte.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 04-02-17, 22:31   #836
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Skikkelig bra!

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 04-02-17, 22:54   #837
Input

Input sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Jeg er litt delt, kjenner jeg.
Egentlig er det jo selvfølgelig bra at dette blir kanselert, spesielt for de berørte, på den annen side er det en faen i meg som sier: La ham holde på så folk ser hvor gal han er og hvor galt det går, så blir vi kanskje kvitt ham!

Det ser de vel uansett, skal ikke dette i en ny rettsrunde til uka?

Input er ikke aktiv  
Gammel 05-02-17, 01:12   #838
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det ser de vel uansett, skal ikke dette i en ny rettsrunde til uka?

Nei, de som virkelig trenger å se konsekvensene av idiotien ser bare at han blir stoppet av "PK" rettsinnstanser, "PK"-media og alle andre idioter som ikke tåler at han "sier det som det er".
Helt ærlig tror jeg ting er nødt for å gå litt mer til helvete før folk våkner, jeg liker det ikke, men jeg tror det er sånn det er, ikke bare i USA.

Gammel 05-02-17, 09:16   #839
Albertine

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Trump anker blokkering av innreiseforbud.

Sitat:

I justisdepartementets anke heter det at det er et grunnleggende prinsipp at "en fremmed som ber om å få innreise til USA, ber om et privilegium".

Dette er så historieløst. Jeg kan ikke fatte og begripe at de bruker dette argumentet i et land som er bygget på at fremmede søkte lykken i et annet land.

Gammel 05-02-17, 09:26   #840
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Nei, de som virkelig trenger å se konsekvensene av idiotien ser bare at han blir stoppet av "PK" rettsinnstanser, "PK"-media og alle andre idioter som ikke tåler at han "sier det som det er".
Helt ærlig tror jeg ting er nødt for å gå litt mer til helvete før folk våkner, jeg liker det ikke, men jeg tror det er sånn det er, ikke bare i USA.

Ja, mulig, men jeg tror han kun ryker hvis det er noe innenriks som går direkte utover arbeiderklassen som går til helvete.

Maverick er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:44.