Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-12, 19:14   #821
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

De var kule, Teflona.

Gammel 12-03-12, 19:19   #822
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Denne lekre fra Cream har jeg kjøpt nå.

Den har jeg kjøpt meg i dag også. Synes fargen var finere i virkeligheten jeg. Akkurat den fasongen jeg liker.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 12-03-12, 19:48   #823
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Teflona: Å! De var kule! Hvooor og hvilket merke?

Det er Debbie shoes, kjøpt i butikk her jeg bor, men vet Carma og monicasdrømmehage har eller har hatt dem.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 12-03-12, 20:08   #824
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Gikk på en smell.

Men, sant at når disse kostet GODT under 1500 og jeg egentlig ønsker meg disse fra Acne til en formue, da er det igrunnen greit?

Da har du spart maaange penger i dag.

. De var kjempefine!!

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 12-03-12, 20:11   #825
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Den har jeg kjøpt meg i dag også. Synes fargen var finere i virkeligheten jeg. Akkurat den fasongen jeg liker.

Ja jeg likte den veldig godt sånn som den er i virkeligheten også. Blir en fin sommerkjole det

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv  
Gammel 12-03-12, 20:12   #826
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Ja jeg likte den veldig godt sånn som den er i virkeligheten også. Blir en fin sommerkjole det

Hvordan var den i str? Og lengde?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 12-03-12, 20:22   #827
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Fin i str. Jeg er liten 161 cm og den blir vel omtrent en kjole på meg. Den er lenger ned på leggene mine enn på hun på bilde.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv  
Gammel 12-03-12, 21:09   #828
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Det er Debbie shoes, kjøpt i butikk her jeg bor, men vet Carma og monicasdrømmehage har eller har hatt dem.

Jeg er forelska! Fant dem på funkyballerina.no til 1299, dog ikke i blå. Betalte du det?

Gammel 12-03-12, 21:20   #829
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Da har du spart maaange penger i dag.

. De var kjempefine!!

Jeg liker sånn logikk!

Teflona er ikke aktiv  
Gammel 12-03-12, 21:23   #830
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg er forelska! Fant dem på funkyballerina.no til 1299, dog ikke i blå. Betalte du det?

Jepp, men har sett dem dyrere på nett også. Har kikket på de blå noen uker og nesten pustet litt lettet ut når de har vært utsolgt overalt på nett i min størrelse, men i dag klarte jeg ikke la være når jeg fant dem borti gata. De er bittelitt store i størrelsen, forresten.

Teflona er ikke aktiv  
Gammel 12-03-12, 21:25   #831
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Helsiken, jeg må virkelig lete jeg da, de jeg har funnet på nett er helt skrapt i størrelser opptil 40.

Gammel 12-03-12, 21:35   #832
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Standard

Sjekk med LilleBille, tror de har hatt, men der må du ringe. Hvilken størrelse må du ha?

Teflona er ikke aktiv  
Gammel 12-03-12, 21:35   #833
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Om de er store må jeg ha 38.

Gammel 12-03-12, 21:42   #834
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Standard

Skal jeg sjekke om de har her? Jeg så ikke etter i dag, tok bare min størrelse, men det stod flere esker der.

Teflona er ikke aktiv  
Gammel 12-03-12, 21:47   #835
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Gikk på en smell.

Men, sant at når disse kostet GODT under 1500 og jeg egentlig ønsker meg disse fra Acne til en formue, da er det igrunnen greit?

De er dritkule Jeg har også lyst på dem, men har ikke bestemt meg for farge....

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 12-03-12, 21:57   #836
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Skal jeg sjekke om de har her? Jeg så ikke etter i dag, tok bare min størrelse, men det stod flere esker der.

Det hadde vært aldeles fantastisk! Det er ekstremt sjeldent at jeg faller pladask for sko. Forrige gang handlet Nessie for meg.

Gammel 12-03-12, 22:01   #837
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Kjøpte supergod bukse på Lindex, men bomma på størrelsen, så har bestilt ny og sidan eg var så godt i gang tok eg med ei til. Høge på livet, mjuke i stoffet, perfekt lengde på beina, men store i størrelsen. Dvs. dei gjekk ut meir enn eg har erfart frå andre bukser i dongeri.

Og så prøvde eg Triumph Shape Sensation som var fenomenalt behagelig på, men iom. at dei ikkje hadde storleiken min her, så vart det jammen netthandel igjen, gitt.
Fekk ikkje lagt inn bilde, så da blir det link:
http://www.timarco.no/undertøy/bh/tr...-sensation-whp

Eg ser eg må på Lindex. Men er det strikk nede?

Gammel 12-03-12, 22:05   #838
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Standard

Jeg kan kikke i morgen. Hvis du pm-er meg mobilnr ditt kan jeg sms deg når jeg er der.

Teflona er ikke aktiv  
Gammel 12-03-12, 22:32   #839
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Eg ser eg må på Lindex. Men er det strikk nede?

perfekt for meg med ukurrant lengde på beina.

Gammel 13-03-12, 00:42   #840
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg bruker stort sett 38 og M, noen ganger 40 i Creame, og denne kjølen kunne jeg ha i 38. Jeg er 174 høy og den går vel rett over knærne på meg. Lang nok til å bruke som kjole for meg som ikke liker for korte kjoler.

Elisabet er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:13.