Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Bursdagskaker (bilder)

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-12, 21:03   #821
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Veldig kul! Så det er lettere å farge marshmellowfondant når man lager den selv?

Takk!

Jeg synes hvertfall det er lettere. For da har jeg i fargen i de smeltede marshmallowsene, før jeg rører i melisen. Mye lettere og mindre gris enn å kna den inn.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv  
Gammel 03-09-12, 21:29   #822
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Her er den siste jeg laget. Veldig enkel, men brukte en kveld på photoshop for å lage til kakebilde da.

zinatara er ikke aktiv  
Gammel 09-09-12, 17:00   #823
elli
Aktiv
 
elli sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 185
elli er litt kulelli er litt kul
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Kul kake tipper gutten ble fornøyd!

elli er ikke aktiv  
Gammel 14-09-12, 21:41   #824
guttemamma
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 549
guttemamma er populærguttemamma er populærguttemamma er populær
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Opprinnelig lagt inn av Arona, her.

Kan jeg få skryte litt også? Ikke noe perfekt kake, men størsten ble fornøyd. Han ønsket seg Angry Birds-kake...

Denne hadde slått an her i huset! Er imponert over alle kakene i denne tråden!

guttemamma er ikke aktiv  
Gammel 22-09-12, 08:20   #825
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Hello Kitty-kake, laget til søskenbarnets fireåring. Litt misfornøyd med de sorte detaljene (skal aldri bruke ferdigfarget icing på tube igjen!), men ellers ble den fin.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Hellokittykake.JPG (193,7 KB, 90 visninger)
__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 22-09-12, 22:47   #826
Arona
passer i nissedrakt
 
Arona sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Innlegg: 1.454
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Ferdigfarget icing på tube brukte jeg for å få skrift, og det ble kjempebra! Jeg putta den i en engangssprøyte da.....

__________________
2007 og 2009
Alle ting går. Om ikke annet, så går det til helvete....

Arona er ikke aktiv  
Gammel 23-09-12, 08:12   #827
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Jeg brukte wilton sin, og skrudde på en smal tupp, men konsistensen var noen ganger hard, og noen ganger nesten flytende så plutselig kom det svære blubber ut av tuben. Noe dritt.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 23-09-12, 09:17   #828
Arona
passer i nissedrakt
 
Arona sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Innlegg: 1.454
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Jeg har ingen tupper, så måtte improvisere litt. Opplevde ikke noe annet enn jevn fin konsistens. Kan du ha fått en gammel eller noe? Tror jeg hadde klaget jeg da, altså... Kaka var uansett veldig fin!

__________________
2007 og 2009
Alle ting går. Om ikke annet, så går det til helvete....

Arona er ikke aktiv  
Gammel 25-09-12, 21:45   #829
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Fant ikke den andre tråden, så jeg poster denne linken her. Synes det var en verdig vinner av denne konkurransen, definitivt :
http://www.kk.no/902069/kk-kaarer-no...te-bakebilde#/

__________________
Njulaif er ikke aktiv  
Gammel 25-09-12, 22:58   #830
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Fant ikke den andre tråden, så jeg poster denne linken her. Synes det var en verdig vinner av denne konkurransen, definitivt :
http://www.kk.no/902069/kk-kaarer-no...te-bakebilde#/

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv  
Gammel 25-09-12, 23:04   #831
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.339
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

skyfri er ikke aktiv  
Gammel 26-09-12, 15:24   #832
tristhin
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2012
Innlegg: 13
tristhin har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Så utrolig mye fine kaker det er i denne tråden!! Nærmer seg bursdag her og om noen uker, men blir nok ikke så råflott som dette. Tenkte jeg skulle prøve meg på cake pops da, så får vi se hvordan det kommer til å gå hihihhi

tristhin er ikke aktiv  
Gammel 26-09-12, 17:13   #833
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Fant ikke den andre tråden, så jeg poster denne linken her. Synes det var en verdig vinner av denne konkurransen, definitivt :
http://www.kk.no/902069/kk-kaarer-no...te-bakebilde#/

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 26-09-12, 17:29   #834
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Det må jo være ganske traumatisk for et lite barn å bli servert noe sånt på bursdagen. Den er jo skummel!

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv  
Gammel 26-09-12, 18:40   #835
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Definitivt. Den uglebamsen ser litt skremt ut selv også egentlig.

__________________
Njulaif er ikke aktiv  
Gammel 26-09-12, 19:46   #836
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.856
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Jeg har laget den kaka flere ganger jeg altså, dwn sitende bamsen der, og det er ikke så vanskelig altså.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 26-09-12, 19:50   #837
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg har laget den kaka flere ganger jeg altså, dwn sitende bamsen der, og det er ikke så vanskelig altså.

Litt "tykkere" krem/frosting er kanskje ide?

__________________
Njulaif er ikke aktiv  
Gammel 27-09-12, 22:08   #838
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Litt "tykkere" krem/frosting er kanskje ide?

Jeg gjetter at hun ikke ventet med pyntingen til kaka fikk avkjøle seg.

zinatara er ikke aktiv  
Gammel 27-09-12, 22:20   #839
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Ah... Jeg tror kanskje jeg avslørte meg selv som en ikke spesielt erfaren 3D-kakebaker, og spesielt ikke erfaren i bruk av den type frosting.

__________________
Njulaif er ikke aktiv  
Gammel 27-09-12, 22:46   #840
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.707
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Fantastisk!

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no