|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#801 |
|
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Skal prøve å komme i gang med "Drep ikke en sangfugl" av Harper Lee |
|
|
|
|
#802 |
|
Ferdig!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Nå liegger Yatzy på nattbordet mitt. |
|
|
|
|
#803 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
Det er jeg enig med deg i, tror jeg.
|
|
#805 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Har kjøpt flere bøker av Camilla Lackberg, og skal begynne på Predikanten (regner med det er den første?) :ferielektyre: |
|
|
|
|
#806 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?På nattbordet mitt - dvs. i vinduskarmen - ligger Håndtering av udøde av John Ajvide Lindqvist, samt Ute av Natsuo Kirino. Har lyst til å lese Tokyo i sommer.
|
|
|
#807 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jens Frydenlund: Adresse Oslo vest
|
|
#808 |
|
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Peter Robinson: Gallows View. Fyrste boka i ei lang rekkje om Inspector Banks og hans kamp mot kriminaliteten.
|
|
#809 |
|
med tunga på styret
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Temepridderens arv av Steve Berry. Treige saker. |
|
|
|
|
#810 |
|
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Nå leser jeg "Den uskyldige" av Harlan Coben. Lettlest og passe spennende! |
|
|
|
|
#812 |
|
med tunga på styret
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Ondskapens hjerte av Chelsea Cain. Anbefales for krimelskere. |
|
|
|
|
#813 |
|
både her og der
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Er nettopp ferdig med Paa St.Jørgen og Professor Hieronimus av A.Skram. Nå skal jeg starte på Slam av Nick Hornby. Det er nok litt lystigere saker, vil jeg anta.
|
|
#814 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Markaguiden til Gyldendal. Er jo sommer og fine forhold for skogstur i Nordmarka nå! |
|
|
|
|
#815 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Lushons plater av B.Andreas Bull-Hansen. Snart ferdig. Fremtidsvisjon fra et Europa utslettet av atomkrig. Fasinerende og ganske skummel. Kanskje ikke det beste språket, men klarer ikke å legge den fra meg !
|
|
#816 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Marianne Fredriksson, Skilda verkligheter.
|
|
#818 |
|
Ferdig!
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg klarer ikke gjøre meg ferdig med Kineseren av Mankell. Flere som synes den er litt treg? Sist redigert av Obelix : 01-07-08 kl 22:30. |
|
|
|
|
#819 |
|
intro
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
Trykk på tøddeltasten først (ved siden av å) og deretter på a.
|
![]() |
|
|