Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Unpopular opinion-tråd

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-23, 18:05   #801
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unpopular opinion-tråd

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Ja. Jeg kommenterte på det konkrete innlegget hvor korpset hadde 10 medlemmer. Vårt fotballag var over 40 på det meste.

Kan ikke skjønne hvorfor det er lettere å tilpasse for 10 musikanter hvis tre av dem ikke kan noter. Det vil jo bli mer synlig at de ikke henger helt med? Hvis du er den eneste på fløyte så strever du nok med å holde fløytestemmen alene.

Jeg har aldri spilt i korps selv. Men har sittet på noen øvinger og konserter siden begge guttene var innom noen år, og aldri samtidig ... Ingen av de var talenter. Det største problemet til korps er kanskje at det ikke er ansett som kult å være med i?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-23, 18:05   #802
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Snobb!

Neida.

Jeg synes BurgerKing smaker høgg og makter ikke kyllingvinger sånn generelt sett.

(Jeg sulle seriøst ønske at jeg var mindre matglad og glad i feite, usunne ting).

Burger King er bedre enn mc donalds.

Gammel 15-03-23, 18:09   #803
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er problematisk at noen idretter krever veldig mange dager i uka med trening og satsning. Det bør være mulig å kombinere. Ingen skal måtte velge hva man vil gjøre i så ung alder.

(Jeg er jo egentlig sykt for breddeidrett og idrett for alle, selv om jeg ser det kan virke som jeg argumenterer for det motsatte i denne tråden. Jeg tror det koker ned til at jeg hadde lyst til å med noen i dag.

Men altså. Vi hadde en på laget som… Neida.

Gammel 15-03-23, 18:15   #804
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Kan ikke skjønne hvorfor det er lettere å tilpasse for 10 musikanter hvis tre av dem ikke kan noter. Det vil jo bli mer synlig at de ikke henger helt med? Hvis du er den eneste på fløyte så strever du nok med å holde fløytestemmen alene.

Jeg har aldri spilt i korps selv. Men har sittet på noen øvinger og konserter siden begge guttene var innom noen år, og aldri samtidig ... Ingen av de var talenter. Det største problemet til korps er kanskje at det ikke er ansett som kult å være med i?

Det er lettere å tilpasse for tre som ikke kan noen om man er 10 enn om man er 25 uavhengig av hva det skal tilpasses for.

Bortsett fra det synes jeg at mennesker som vier fritid til å lære unger å spille korps, fotball eller hva som helst burde gullforgylles.

Gammel 15-03-23, 18:16   #805
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Burger King er bedre enn mc donalds.

Gammel 15-03-23, 18:17   #806
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Høres ut som jeg drøvtygger McDonald’s. Gjør jo ikke det. Men når jeg spiser det tenker jeg «Hm, det er jo egentlig ganske godt». Ikke for meg da.

Gammel 15-03-23, 18:20   #807
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er lettere å tilpasse for tre som ikke kan noen om man er 10 enn om man er 25 uavhengig av hva det skal tilpasses for.

Bortsett fra det synes jeg at mennesker som vier fritid til å lære unger å spille korps, fotball eller hva som helst burde gullforgylles.

Uenig i første. Enig i andre.

Gammel 15-03-23, 18:22   #808
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Gammel 15-03-23, 18:25   #809
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Høres ut som jeg drøvtygger McDonald’s. Gjør jo ikke det. Men når jeg spiser det tenker jeg «Hm, det er jo egentlig ganske godt». Ikke for meg da.

Jeg elsket MCFeast da Bergens første MCD kom,og vi prøvde å lage den dressingen hjemme, jeg og min far.

Tilbake til den populære skyllemiddeldiskusjonen. Jeg hatet det før, men når har jeg av og til tenkt at det muligens kan lukte litt godt av den hvite. Jeg elsker Omo sin lukt da. Det er barndom og sommer. Jeg har det samme med duftlys. Fra hat til, hmmm, noen dyfter kan være godt. Her ser jeg for meg den memen med komboucha girl. (Usikker på stavemåten).

Gammel 15-03-23, 19:46   #810
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Helt enig. Å hjelpe 3 musikanter blandt 10 er mer krevende enn 3, eller 5, blandt 30 rett og slett fordi det er flere rundt som spiller og det ikke høres like godt at de ikke kan, det er flere da som kan hjelpe , og i alle fall somregel lettere å gi dem andre eller tredje stemme, fordi det er noen andre som har første stemme slik at det blir en melodi også.

Gammel 15-03-23, 19:47   #811
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Ang skyllemiddel har jeg begynt å blande en liiiiot4n dæsj med lukt i store mengder parfymefritt, det har vist seg at bittelitt lukt kan være behagelig. Men rent parfymert, da svimer vi av hele gjengen.

Gammel 15-03-23, 21:29   #812
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Vekk frå idrett, over til ligging. Har skjønt at dette er upopulært, i alle fall på forum. Men la gå. Noko av det beste som fins

Whohoooo! Spent nå! Veldig spent på hva i alle dager det er innenfor "ligging" som du mener er det beste som finnes! Kanskje noe nytt å teste ut? Spennende!

er å legge seg i nyvaska sengekle som luktar sterkt av skyllemiddel.

SKUFFET!

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-23, 21:33   #813
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Whohoooo! Spent nå! Veldig spent på hva i alle dager det er innenfor "ligging" som du mener er det beste som finnes! Kanskje noe nytt å teste ut? Spennende!

SKUFFET!

Kan følge opp med ei populær meining. Clickbait er noko forb dritt!

Gammel 15-03-23, 22:42   #814
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Forøvrig mener jeg (basert på en annen tråd) at det er å sy digre puter under armene på kidsa å la dem beholde penger de har fått ved en feiltagelse. Ut fra svarene i tråden jeg ble inspirert av antar jeg at dette er en upopulær mening.

Jeg er i prinsippet enig, og tåler fint å høre det i hvilken som helst tråd.

Gammel 15-03-23, 22:44   #815
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Kan følge opp med ei populær meining. Clickbait er noko forb dritt!

Du leverer helt strålende og absolutt slik jeg forventer av deg og litt til.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-23, 08:43   #816
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Jeg mener at orientering er en slik idrett. Men den krever en del foreldreoppfølging, det beste er at foreldren(e) også er med og trener og løper (eller går, om det passer bedre). Jeg anser det som vinn-vinn.

Ja, orientering (som jeg drev med fra 6-18) er en fantastisk idrett på den måten. Hele min familie var engasjert, men det var også mange som var den eneste i familien som drev med det. Alle kan også konkurrere ettersom det finnes forskjellige nivåer på alle alderstrinn i tillegg til helt nybegynnerklasser for voksne. Mamma, som ikke var så god kunne også være med å konkurrere når hun ville (hun meldte seg som regel først på konkurransen for å være sikker på at det var bra vær )

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-23, 20:34   #817
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Du leverer helt strålende og absolutt slik jeg forventer av deg og litt til.

Håper ikkje det er ei upopulært meining berre. Men takk.

Gammel 18-03-23, 14:06   #818
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir faktisk fysisk uvel bare jeg går inn på en McDonalds. Og hvis jeg må sove i sengetøy med sterkt parfymert skyllemiddel. #luktsensitivsartblomst

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-23, 14:07   #819
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og mens jeg er i gang; prosecco er ikke kvalifisert drikke, det er blandevann. Helt fint i en aperol spritz.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-23, 14:10   #820
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Og mens jeg er i gang; prosecco er ikke kvalifisert drikke, det er blandevann. Helt fint i en aperol spritz.

Jepp.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:42.