|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#801 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Märtha Louise og mediaHele greia var harry og uinteressant, men jeg har likevel fått med meg altfor mye. Enig i alt blant annet Pøbelsara skriver over. Kjolen var meh, hadde ventet noe stiligere, men etter rosa Hest-antrekk (hvem kjøper de klærne?) var forventningen veldig lave. Magebeltet til D var også slafsete, altfor tynt stoff og han så mer korpulent ut enn til vanlig (men han går vel også i løse klær ellers).
![]() |
#802 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Märtha Louise og mediaHvordan uttaler man navnet på det klesmerket?
![]() |
![]() |
#803 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Märtha Louise og mediaI hodet mitt som adjektivet «hes» (som noe som skjer med stemmen, altså). Altså som i «-så vondt jeg har i halsen!, sa hun hest».
![]() |
#805 |
Tatt på
|
![]() Sv: Märtha Louise og mediaSiden det skrives med é så sier jeg Heest inni meg. Altså som i en hes stemme, det ble sunget hest.
![]() |
#806 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Märtha Louise og mediaJeg har ikke fulgt med og hadde ikke peiling på at disse hest genserene var Märtha sitt klesmerke. Har sett enkelte på jobb gå med dem og ikke helt forstått hvorfor de har vært så populære til den prisen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#807 |
|
![]() Sv: Märtha Louise og mediaHurra for kjærligheten! Martha og jentene så glade ut, og det er dem vel unt. Så får vi håpe SD inntar en gladsprø heller enn manipulerende og splittende tilnærming til den nye royale tilværelsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#808 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Märtha Louise og mediaSvenskeprinsessenes kjoler var fine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#809 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Märtha Louise og mediaJeg så det der hvor hun hadde en pop up butikk med klærne sine, og at de hadde på seg drakter på torsdag (?) som var bombardert med H-er. Hjelpe meg.
![]() |
#811 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Märtha Louise og mediaHahaha, jeg leste nå at Norway-Rob fra Farmen og TikTok var der. Høyt nivå på dypt vennskap der, altså. Charter-Svein neste?
![]() |
#812 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Märtha Louise og media
Tja, Sverige har en prinsesse fra Paradise Hotel og en prins som ikke har høyere utdannelse, men var kronprinsessens PT.
![]() |
#815 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Märtha Louise og mediaJeg tror kongelige generelt er invitert på så utrolig mange events, bryllup og annet, at de har sett det meste, og det skal noe til å sjokkere dem. Promotering og salg av egne merkevarer i bryllup er neppe det rareste.
![]() |
#817 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Märtha Louise og media
For å ikke snakke om Paradise Hotel! Kanskje man kunne slå sammen dem til et voldelig og dystopisk, men samtidig rosa og velduftende, realitykonsept?
![]() |
#818 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Märtha Louise og mediaDet hadde unektelig vært mye gøyere om Sofia i Sverige hadde fortsatt med reality-tv etter giftermålet, slik Durek skal fortsette å være sjaman.
![]() |
#820 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Märtha Louise og mediaHva svensk presse skriver om bryllupet:
![]() |
|
|