Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Märtha Louise og media

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-24, 18:14   #801
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Hele greia var harry og uinteressant, men jeg har likevel fått med meg altfor mye. Enig i alt blant annet Pøbelsara skriver over. Kjolen var meh, hadde ventet noe stiligere, men etter rosa Hest-antrekk (hvem kjøper de klærne?) var forventningen veldig lave. Magebeltet til D var også slafsete, altfor tynt stoff og han så mer korpulent ut enn til vanlig (men han går vel også i løse klær ellers).

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-24, 18:23   #802
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan uttaler man navnet på det klesmerket?

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-24, 18:40   #803
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I hodet mitt som adjektivet «hes» (som noe som skjer med stemmen, altså). Altså som i «-så vondt jeg har i halsen!, sa hun hest».

Men jeg mistenker at det skal uttales som dyret hest, med gøy skrivemåte.

Jeg syns bruden var vakker og det er hyggelig med lykkelige mennesker, men resten av sirkuset.

Og arrangøren har virkelig dummet seg ut med det der lakenet.

Totalt sett syns jeg pressen var veldig mye pinligere denne helgen, enn brudeparet.

Gammel 01-09-24, 18:51   #804
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Hurra for kjærleiken
Meh for sirkuset
Blæh for presse og kommentarfeltmafia

Gammel 01-09-24, 19:34   #805
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Siden det skrives med é så sier jeg Heest inni meg. Altså som i en hes stemme, det ble sunget hest. Sikkert ikke det som er meningen.

Gammel 01-09-24, 19:47   #806
zinatara

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har ikke fulgt med og hadde ikke peiling på at disse hest genserene var Märtha sitt klesmerke. Har sett enkelte på jobb gå med dem og ikke helt forstått hvorfor de har vært så populære til den prisen.

Kjenner jeg sliter veldig med å bry meg så veldig mye om dette bryllupet og kongefamilien generelt. For min del kunne vi gjerne kvittet oss med monarkiet.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-24, 19:51   #807
daffy

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Hurra for kjærligheten! Martha og jentene så glade ut, og det er dem vel unt. Så får vi håpe SD inntar en gladsprø heller enn manipulerende og splittende tilnærming til den nye royale tilværelsen.

Glade gjester var hyggelig å se. Antrekkene til brudeparet hadde jeg trodd skulle være mer spenstige. Og lakenbildene var hysterisk pinlig og morsomme.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-24, 20:28   #808
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Svenskeprinsessenes kjoler var fine.
Døtrene til ML likte jeg å se bilder av. De ser ut som en harmonisk trio.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-24, 20:34   #809
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så det der hvor hun hadde en pop up butikk med klærne sine, og at de hadde på seg drakter på torsdag (?) som var bombardert med H-er. Hjelpe meg.
Jeg så også et bilde der en eller annen fyr knelte foran DV.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-24, 21:08   #810
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For de kongelige fra Sverige og Nederland må dette ha vært ei merkelig helg. Våre norske kongelige er vel mer vant med nykkene til datter/søster.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-24, 21:18   #811
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Hahaha, jeg leste nå at Norway-Rob fra Farmen og TikTok var der. Høyt nivå på dypt vennskap der, altså. Charter-Svein neste?

Gammel 02-09-24, 09:40   #812
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

For de kongelige fra Sverige og Nederland må dette ha vært ei merkelig helg. Våre norske kongelige er vel mer vant med nykkene til datter/søster.

Tja, Sverige har en prinsesse fra Paradise Hotel og en prins som ikke har høyere utdannelse, men var kronprinsessens PT.

Faren til Maxina i Nederland var en del av den argentinske juntaen, kongefamilien har reist på ferier midt under pandemien, bygd sommerhus ved hjelp av massive bestikkelser i Mosabique, og går man litt bakover så er det barn født av elskerinner, medlem i nazipartier og annet juicy.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-24, 09:56   #813
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenkte mer på dannelse enn utdannelse, må jeg presisere.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-24, 10:15   #814
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dannelsen har forsvunnet fra både kongelige kretser og de rike og adelige for lenge siden. Det er ikke spesielt for Norge.

Gammel 02-09-24, 10:41   #815
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror kongelige generelt er invitert på så utrolig mange events, bryllup og annet, at de har sett det meste, og det skal noe til å sjokkere dem. Promotering og salg av egne merkevarer i bryllup er neppe det rareste.

Gammel 02-09-24, 10:48   #816
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, den argentinske juntaen er jo en dannelsesreise.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-24, 10:54   #817
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ja, den argentinske juntaen er jo en dannelsesreise.

For å ikke snakke om Paradise Hotel! Kanskje man kunne slå sammen dem til et voldelig og dystopisk, men samtidig rosa og velduftende, realitykonsept?

Gammel 02-09-24, 12:06   #818
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Det hadde unektelig vært mye gøyere om Sofia i Sverige hadde fortsatt med reality-tv etter giftermålet, slik Durek skal fortsette å være sjaman.

Gammel 02-09-24, 14:56   #819
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

MM har tross alt vært med i reality-TVs barndom.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-24, 14:58   #820
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Hva svensk presse skriver om bryllupet:
https://www.aftenposten.no/kultur/i/...usets-omdoemme

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:15.