|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Ja... Av 13 lærere som skulle levere noe onsdag, leverte 1 (og to fikk utsatt til dagen etter - de spurte i forkant og leverte da de skulle). Purret torsdag med frist kl. 14 fredag. Fortsatt mangler jeg to. Og de lurer på hvorfor jeg er skeptisk til hjemmekontor...
|
|
#2 |
|
Shake it out!
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TNår kollega som var SÅ kritisk til mitt forslag til valg av leverandør av en tjeneste og gaulte etter referanser, for «vet vi om hen kan levere det vi vil ha?», plutselig vil vi skal akseptere hans valg av leverandør, som overhode ikke har referanser «men hen kan gjøre dette». Og spør for gang x «hvor mye penger skal vi bruke på dette» med hint om at den rammen vi har satt er for lav. NEI, LEVERANDØREN DIN ER FOR DYR!!!!
|
|
#3 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG THvorfor finnes det ikke munnbind i gull eller sølv?!?! Herlighet, det er jo snart høytid?! Skal man liksom gå rundt med hverdagsmunnbind på julaften?! Hæ?! Og så i verdens rikeste land?!?
|
|
|
#4 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Og hvor ble det av STORE BOKSTAVER, HÆ? Jeg vil ha mørkerøde med gullkant. NÅ. |
|
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Jeg møtte en dame med gullglittermunnbind i dag.
|
|
#6 |
|
Personlig pessimist
|
Et veldig uutnyttet marked, ja. Jeg ville egentlig hatt gull-munnbind i sånn tynt festkjolestoff. De hadde antagelig ikke funket noe særlig, men jeg måtte jo holdt to meters avstand uansett.
|
|
|
#7 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Prøver så godt jeg kan, men folk vil ha svarte - helsvarte. Jeg har mista tellinga på hvor mange svarte munnbind, med svart tråd og svart strikk jeg har sydd til folk nå. Stoff og Stil er pokker meg utsolgt for svart bomullssateng!
|
|
#8 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJeg vil at NOEN (eg. Eldste, men gidder hen?) skal sy meg stilige munnbind i fint stoff, gjerne fargerikt, så lenge det ikke er gult (eller gull og sølv), men skjer det? Neida, jeg kommer til å bli TIPPOLDEMOR før tydeligvis. |
|
|
|
|
#9 |
|
Shake it out!
|
Jammen godt jeg bestilte noen spreke av deg da. Gleder meg!
|
|
#10 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TNy limpistoltråd? Pimp ditt munnbind.
|
|
#11 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TVerden er full av overkloke mennesker som har nerdet kjemi hele livet. Hvor vanskelig kan det være å få en FUCKINGS vaksine på plass da? |
|
|
|
|
#12 |
|
can-jur
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJeg har munnbind med hest, ku, roser, Harry Potter og får nå med jul
|
|
|
#13 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TInagh: Du hører du må bestille opp julestoff nå.
|
|
#14 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Oh yes
|
|
#15 |
|
can-jur
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TOm dere ser pressebilder fra klimasøksmålet er det noen ganske spreke der!!
|
|
|
#17 |
|
can-jur
|
Vanskelig stoff å sy i, sier eksperten. Men disse finnes. Glitterstriper.
|
|
|
#18 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJeg har rødt Liverpool-munnbind + et fargerikt med sitat fra jobben |
|
|
|
|
#19 |
|
villende
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJeg skjønnet at folk i USA har behov for å feire, men HALLO FOLKENS VI HAR EN PANDEMI HER! (Jeg tror denne ranten passer midt, schmæck, i denne tråden, eller hva?) |
|
|
|
|
#20 |
|
Shake it out!
|
Tenkt det samme. 90% munnbind, ok, men hallo?!!!!!?
![]() |
|
|