Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

[SKAM] Innlegg 1003-2000

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-16, 19:45   #801
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Jeg føler litt at det bygger seg opp til et klipp nå..??

Ja, det må det da!

Tenk på de som kun ser fredagsepisodene??? Føler at de går glipp av ganske så mye denne uka her.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 30-11-16, 19:47   #802
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

I og med at det nesten ikke er klipp så gjør de jo det.
Men hele opplevelsen ligger jo i å følge dette realtime, og det må jo fredagsgjengen snart bare fatte. Ferdi.

Gammel 30-11-16, 19:49   #803
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg stopper episoden midt i og sier til mannen: - Du skjønner, i mellomtiden har Eskild sendt en tekstmelding der han blablabla ...

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 30-11-16, 20:04   #804
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg stopper episoden midt i og sier til mannen: - Du skjønner, i mellomtiden har Eskild sendt en tekstmelding der han blablabla ...

Kjente at det nesten ikke må føles irriterende i det hele tatt.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 30-11-16, 20:56   #805
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, erru gærn. Ren service.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 30-11-16, 21:11   #806
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Han vet hvor heldig han er, håper jeg, Candy.

Gammel 30-11-16, 21:34   #807
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Nå som jeg endelig var kommet meg ut av min nostalgiske mimre-til-min-første-kjærleik-fasen. Åh.

Minerva er ikke aktiv  
Gammel 30-11-16, 21:35   #808
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg såg første sesong på nett i eit strekk og tenkte greit nok. Det var først då eg begynte å følgje sesong 2 i realtime at eg blei skikkelig fascinert. Og eg trur det er her mykje av suksessen ligg og. Det at ein aldri veit når neste ting skjer, skaper jo ei heilt anna spenning.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 30-11-16, 22:22   #809
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg såg første sesong på nett i eit strekk og tenkte greit nok. Det var først då eg begynte å følgje sesong 2 i realtime at eg blei skikkelig fascinert. Og eg trur det er her mykje av suksessen ligg og. Det at ein aldri veit når neste ting skjer, skaper jo ei heilt anna spenning.

Ja, det tror jeg også. Derfor veldig interessant med tanke på multimodale tekster og bruk av sosiale medier som ny arena og alle mulighetene som ligger der.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 30-11-16, 22:30   #810
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg får ikke sett de klippene på skamsiden, det begynner, så blir det helt hvitt, men jeg hører lyd. Merkelig,

Gammel 30-11-16, 22:30   #811
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg får ikke sett de klippene på skamsiden, det begynner, så blir det helt hvitt, men jeg hører lyd. Merkelig,

Kva nettleser bruker du?

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 30-11-16, 22:33   #812
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Kva nettleser bruker du?

Safari, er det jeg har på iPaden.

Gammel 30-11-16, 22:38   #813
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Safari, er det jeg har på iPaden.

Tror det er en oppdatering. Sleit med det samme før jeg oppdaterte i dag tidlig.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 30-11-16, 23:28   #814
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Ja, samme her. Ta #williammåsvare, f.eks. Det oppleves ganske annerledes i retrospekt. Spesielt sammenliknet med hendelsene i denne sesongen, ihvertfall så lenge man "står midt i det".

Gammel 30-11-16, 23:28   #815
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det virker på min Safari (Mac). Nei, forresten jeg har lestet ned Chrome nå.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 30-11-16, 23:29   #816
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men det må kommer noe mer info snart. Det går veldig tregt fremoverass.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 30-11-16, 23:31   #817
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Jeg har hatt samme problem, men har omgått det ved å skynde meg å velge fullskjerm med en gang klippet starter.

Gammel 30-11-16, 23:56   #818
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Jeg har hatt samme problem, men har omgått det ved å skynde meg å velge fullskjerm med en gang klippet starter.

Det gjør jeg også. Evt gidder jeg ikke, og ser det heller på mobilen, siden jeg bare har problemet på iPaden.

Gammel 30-11-16, 23:56   #819
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Men det må kommer noe mer info snart. Det går veldig tregt fremoverass.

Litt tregt, ja, men tror på klipp i morgen med noe skolegreier. Krysser fingrene! Isak har i alle fall nevnt noe som er stort spørsmål enda, Evens greie.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 01-12-16, 07:52   #820
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Takk for tips, nå fikk jeg endelig sett klippene.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:37.