|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Og at han ikke har gitt seg! Med dette "å, vi vet jo mer, sannheten skal nok komme frem og nye bevis og blablabla".
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Den mannen klarer fremdels å gjøre meg lynforbannet kjenner jeg. Det er ikke måte på hva den jenta skal tåle. Han skal ha strafferabatt for å ha forsøkt å sverte henne i media fra dag en?! Møkkamann!
|
|
#6 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Jeg håper Høyesterett skjerper straffen ut fra at han drevet sånn på i media. Det bør ikke lønne seg å gjøre sånn som han har gjort.
|
|
#7 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)
Jeg håper de skjerper den på måten han har brukt media, sin stilling og nærmest kommet med trusler om nye beviser igjennom media.
|
|
#8 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Kommer det noe konklusjon på saken i dag? Eller er det behandlingstid etter dagens møte i høyesterett? |
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Behandlingstiden er 2-3 uker mener jeg at jeg leste tidligere i dag.
|
|
#11 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Det er jeg enig i og det er derfor jeg blir så provisert av MYL. Jadda. jeg vet at hun bare gjør jobben sin. Men det gjør det ikke noe mindre opprørende og urimelig å kreve rabatt for et regissert mediesirkus som plutselig snudde.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#12 |
|
Fortynnet
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Denne var jo bra. (Og det andre p-ordet er ikke nevnt). |
|
|
|
|
#13 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Og dreier ikke Høyesterett generelt i strengere retning for overgrep nå?
|
|
#14 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Så enig med fløyel!
|
|
|
#16 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)"Det er ikke sannsynliggjort at jenta har blitt skadet av dette. "
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel Sist redigert av Polyanna : 19-09-13 kl 22:19. |
|
|
|
|
#17 |
|
Mother of Dragons
|
Det er jo som å si dersom man har blitt tatt i å kjøre for fort "Det er ikke sannsynliggjort at det er noen som er skadd". Det er ikke lov å ligge med mindreårige. Selv om de tigger om det.
|
|
#18 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Mm. Også det at han selv har "utviklet alvorlig fobi" - det skal vi liksom bare ta for god fisk?
|
|
#19 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg synes ikke det er sannsynliggjort at han angrer seg, mener han har gjort noe galt, eller skal prøve å la være å utnytte småjenter flere ganger.
|
|
#20 |
|
Fortynnet
|
En får ihvertfall glede seg over at sjansene hans i den retning antagelig er betraktelig redusert. |
|
|
![]() |
|
|