Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #18

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-24, 16:00   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Takk, nå fikk jeg antibiotika selv om crp var på 4.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 31-05-24, 20:45   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

God bedring, Karamell!

Gammel 01-06-24, 08:48   #3
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Infeksjon etter operasjon, som gjør at jeg lukter skikkelig vondt

I går fikk jeg beskjed om at 2 venninner har fått kreft , den ene er heldigvis ikke skummel , den andre derimot, krysser alt jeg har for at det hvertfall ikke er spredning.
Livet er brutalt!

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 01-06-24, 09:03   #4
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Huff da, god bedring til deg, og håper på det beste for sine venninner

Det var mye på en gang. Noen ganger er livet hefig.

Gammel 01-06-24, 17:44   #5
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Chablis, det var heftig..

Jeg er og blir bare helt matt av og til av enkelte folk.

Gammel 01-06-24, 19:25   #6
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Chablis, det der er veldig mye på en gang. Håper du i hvert fall blir frisk så fort som mulig.
Jeg gruffer over at vennelisten til Mutter'n tar så lang tid å laste ned fra FB. Jeg vil ha den for å sikre at de jeg ikke har i egne tlf- og FB-kontakter kan nås når det trengs.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 02-06-24, 10:16   #7
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Hater også sutring på arbeidsplass. Det går fint an å minne dem på at de jobber der frivillig, det er ingen institusjon. Det er ikke vanskelig å finne nye folk som faktisk vil jobbe dersom de sier opp.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 02-06-24, 15:12   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror rådyret mitt er påkjørt. Det var en rådyrpåkjørsel her for noen dager siden, og siden da har jeg ikke sett hun som «alltid» henger rett ved hagen min. :snufs: Tenker på det støtt og stadig også, det er ordentlig trist! (Trist uansett hvilket rådyr så klart men lell.)

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 02-06-24, 16:50   #9
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Kjøpte kjole til yngste på Kappahl nå i mai, vasket et par ganger og idag er den altfor kort til henne. Kjolen har krympet mye i vask. Kostet vel rundt 350 kr. Vet ikke om det er noe vits i å klsge/si fra. Står på vaskelappen den krymper 3-4 %, men ser ikke på det i butikken. Irriterende.

Gammel 02-06-24, 17:34   #10
Malama

Malama sin avatar

Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Alt krymper jo stort sett 3-4%, gjør det ikke det da ? Det vil si at en meter blir 96-97 cm, og er ikke sånn markant vesentlig mye. Om den er blitt altfor kort vil jeg tro den må ha krympet mer ?

Gammel 02-06-24, 18:49   #11
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Alt krymper jo stort sett 3-4%, gjør det ikke det da ? Det vil si at en meter blir 96-97 cm, og er ikke sånn markant vesentlig mye. Om den er blitt altfor kort vil jeg tro den må ha krympet mer ?

Den har krympet mye ja, fra å være til knærne er den nå midt på låret.
Da skal jeg prøve å klage neste gang jeg er på senter med Kappahl. Har digital kvittering så det er jo greit.

Gammel 02-06-24, 17:55   #12
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Millen: Verdt å prøve å klage på tenker jeg.

Gammel 02-06-24, 18:08   #13
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Kjedebutikker pleier å ha lav terskel for å ta i mot retur fra klagende kunder.

Timar er ikke aktiv  
Gammel 02-06-24, 19:08   #14
Malama

Malama sin avatar

Standard

Det høres ut som langt mer enn 3-4% ja

Gammel 02-06-24, 19:27   #15
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Apropos krymping. Jeg skylte HappyFlopsene mine i varmt vann i badekaret og nå passer de ikke lenger. De har krympet både i lengden, men aller mest i det "båndet" over. Får ikke foten litt inni en gang.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 02-06-24, 19:28   #16
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg klør sånn
Jeg har prøvd alle tips jeg har fått fra sykehuset , men ingenting hjelper og nå klikker jeg snart. Det er 5 dager siden bandasjene ble tatt av, jeg har ikke blitt mindre rød på de 4 stedene siden det.
Ikke sover jeg heller pga dette

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 02-06-24, 20:28   #17
millact

Standard

Chablis

Gammel 02-06-24, 20:29   #18
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Chablis

Gammel 02-06-24, 21:47   #19
Malama

Malama sin avatar

Standard

Hvilke tips fikk du fra apoteket da ? Kortison ?

Gammel 03-06-24, 16:43   #20
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Hvilke tips fikk du fra apoteket da ? Kortison ?

Fra sykehuset du mener? Både allergitabletter og diverse kremer. Jeg er verre i daf, men har heldigvis fått time i morgen så de kan se på det. Det bare kjennes fryktelig lenge ut til i morgen. Ser ut som jeg er skikkelig solbrent i grunn.

Chablis er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:29.