|
|
#781 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden #14
Ja, altså hvis man ikke har annen grunn enn at man synes det er uinteressant når eget barn er "ferdig", så er det faktisk ikke greit i det hele tatt.
|
|
#782 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Gruffetråden #14Men hvis man vet man må gå, eller sannsynligvis må gå, plasserer man seg vel sånn at det forstyrrer færrest mulig.
|
|
|
#784 |
|
Shake it out!
|
Det tenker jeg også. Da plasserer man seg bak og ut på en side, sånn at man kan snike seg ut i all stillhet.
|
|
#785 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Gruffetråden #14Har tima det uheldig godt der vi også gitt, plages ikke i år når de går ut av 6. og 9, men neste år....
|
|
#786 |
|
can-jur
|
Og plutselig tar en av dem fagbrev og har avslutting etter to år på vgs og fagbrevutdeling etter fire.
|
|
|
#787 |
|
Tittel og tittel....
|
Jo, men dersom jeg kunne fått med meg begge deler selv om det innebar at jeg måtte gå så hadde jeg faktisk gjort det, så får nå heller folk tenke sitt og gruffe over det. Dersom vi hadde vært 2 foreldre ville vi delt oss, men den muligheten har ikke jeg.
|
|
|
#788 |
|
Tittel og tittel....
|
Jeg glemte å tenke på det, gitt. jaja, for sent nå.
|
|
|
#789 |
|
Shake it out!
|
Beste løsningen er nok å kun få et barn. Eventuelt få barn med forskjellige menn, slik at man alltid har en å sende #løsningsorientert
|
|
#790 |
|
can-jur
|
Jeg har feila på alle punkt
|
|
|
#791 |
|
|
Her har jeg fucket opp litt. Lillesøster slutter i barnehagen når Storebror slutter i 10. klasse. Men etter det går det bra, håper jeg.
|
|
|
#792 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Gruffetråden #14Neste år slutter mellomste på barneskolen mens eldste slutter på ungdomsskolen, men jeg tenker at sannsynligheten for at seremoniene havner på akkurat samme kveld ikke er veldig stor. Barnehagen våre gikk i pleide å sjekke at ikke sommerfest og avslutningsseremoni for førskolebarna havnet på samme dag som skoleavslutninger (skal sies at det var en liten barnehage da, så lett å unngå de få dagene det gjaldt, skjønner at det ikke er mulig i store barnehager med et par hundre barn).
|
|
#793 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Gruffetråden #14Gruffer over hvor hinsides vanskelig det er å finne studenthybel i London når man ikke skal være der et helt studieår
|
|
|
#794 |
|
ctrl+z
|
Sv: Gruffetråden #14Jeg gruffer over at nerveblokaden jeg skal ha hver tredje måned nå blir forsinket med en måned pga sommel på sykehuset. Det har ganske mye å si for livskvaliteten min, men det er ikke viktig nok. Bah.
|
|
#795 |
|
|
Sv: Gruffetråden #14Hørte podcast (var det VG?) om alle avslutninger som vi driver med i juni. Avslutninger på skolen er jo greit, men det er avslutninger på alle aktiviteter, vennegrupper osv osv. Folk er helt utslitte før det er ferie. Og så kommer de ikke inn i sommerklærne pga all kake- og bollespising |
|
|
|
|
#796 |
|
Drømmer
|
Det kan være ulike årsaker til at man må gå altså, her varer det forøvrig mye lenger enn 1,5 t, for meg var det viktig å være der den tiden jeg kunne, selv om jeg måtte gå da min var ferdig, om andre reagerer på det så tenker jeg det er deres problem. |
|
|
|
|
#797 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Jepp, i dag var det post igjen og da kom brevet. Ikke noe alvorlig, emn en relativt grundig utredning for å utelukke noe ligger forran oss
|
|
#798 |
|
rakkarpus
|
Så bra med grundig utredning. Lykke til!
|
|
#799 |
|
Sviiisj!!
|
Det der er så trist, og så unødvendig. Det gjelder meg også om en måneds tid. Jeg ser i krystallkula at jeg får time en måned for sent denne gangen også. Det koster dem så utrolig lite å gi oss behandling i tide, sammenlignet med hvor mye det koster samfunnet at vi er syke og ikke kan jobbe. Ja, ja.
|
|
#800 |
|
Shake it out!
|
Tror de har etterslep over hele fjøla. Min EU-kontroll som alltid er i juni kom nå (etter at jeg ringte og lurte på om innkallingen var forsvunnet i posten) i slutten av august. De hadde lange ventelister sa hun. Kjipt når sånn skjer. Og ja. Det burde vært mer ressurser. Det er dyrere for samfunnet å vente med behandlinger.
![]() |
|
|