|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi som fascineres av Finn (V)
Nå var det vel bare badene som hadde svarte vegger? Og mye av interiøret selvsagt. Men ja, det var veldig mye, slik at det er vanskelig å få noe ordentlig inntrykk av leiligheten, og hva man selv skal få ut av den.
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
For en beliggenhet!!! (Som definitivt gjenspeiler seg i prisen.)
|
|
|
|
#5 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Vi som fascineres av Finn (V)Ja, det er en leilighet som virkelig speiler den som bor der, tror jeg.
|
|
|
#6 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, i stedet for å se på leiligheta får man mer lyst til å drikke vin med selgeren.
|
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
Det kommer vel an på folket, tenker jeg. Om man ser på svenske boligannonser (og flere og flere norske), så har man gått litt bort fra dette, og man fokuserer heller på at det skal se ut som en hjem. Jeg tror folk flest responderer bedre på følelser enn blanke lerret.
|
|
|
#10 |
|
heimføing
|
Sv: Vi som fascineres av Finn (V)Reportasje om eierne av leiligheta jeg linket til. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Vi som fascineres av Finn (V)For en fantastisk leilighet! Og selv om jeg ikke hadde orket alt det «dyrelivet» selv er jeg helt fascinert av hvordan alt bare passer sammen og har sin plass.
|
|
|
#12 |
|
Glamorøs
|
Jeg får ikke lest artikkelen, men ser av det blurry bildet at de ser akkurat så kule og herlige ut som jeg tenkte meg.
|
![]() |
|
|