|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
koko
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11Å få treffe (og holde og kose og lukte og og og) på den 4 uker gamle babyen til kollega.
Dårlige vitser har også livets rett. Sist redigert av Syrinx : 28-09-21 kl 23:33. |
|
|
|
|
#5 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11Jeg har fått sortert minneeskene i hans og hennes. De er også sortert kronologisk. Det virker overkommelig nå å begynne på skanning og nedtegnelser, det blir familiekrønike til slutt. |
|
|
|
|
#6 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #1135 grader i Tyrkia.
|
|
#8 |
|
Pauset
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11Å hente i barnehagen og se minsten i lek med ei jevnaldrende jente i sandkassa. De lo og koste seg. |
|
|
|
|
#9 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11At jeg fikk plass på løpetime på Sats i går.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11At jeg i morges kom til å tenke på at guttungen ikke er mandagssjuk lenger. En eller annen gang har det sluttet. Han har ikke vært det på ungdomsskolen, og egentlig avtok det vel i løpet av 7. Klasse med den fantastiske lærerne de hadde da.
|
|
#11 |
|
koko
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11Det ringte på døra sånn i 9-tiden i dag. Jeg hadde sovesveis og morgenkåpe, men åpnet nå likevel. Der ute sto en venninne med et wienerbrød i hver hånd. "Wienerbrødfrokost!" Så da var det på med kaffien og å lage hver sin skål med eplebiter og (sukkerfri) vaniljesaus for å nulle ut wienerbrødkaloriene. Herlig skravlebesøk i tre timer ble det. Hvilken start på dagen!!!
|
|
#12 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11
Så herlig.
|
|
#13 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11
Så fantastisk! Her har vi også hatt en slik forvandling av livssituasjonen til et barn i overgangen til ungdomsskolen, der tidligere "venner"/mobbere ble plassert i andre klasser. Flere fysiske plager har forsvunnet, som hodepine, kvalme og søvnproblemer. Nå, et stykke ut i 9.trinn, er hennes største bekymring at de snart er halvveis i ungdomsskolen allerede, og hun har ikke lyst til at de skal være ferdige så fort.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 29-09-21 kl 16:20. |
|
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11Og nevnte jeg, at den fantastiske læreren eldste hadde i 7. klasse, han har 1. klasse i år? altså vår yngste.
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11Mannen er på vei hjem fra «by’n» og snappet at har med 6 donuts fra HappyDonuts.
|
|
|
#16 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11Snitter til lunsj og vin i gave siden jeg har siste dag her i morgen (og da er sjefen borte).
|
|
#17 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11Snuppa forsov seg i dag. Det er jo ikke egentlig noen gladsak, men da jeg forsiktig banket på døra hennes 20 minutter før t-banen skulle gå så var hun bare takknemlig for påminnelsen. Og selv om det var stress en liten stund, så var det bare seg selv hun var oppgitt over.
|
|
|
#18 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11En drøy time alene hjemme på morgenen så jeg fikk tatt en yoga økt. Og akkurat nå at det regner ute, og jeg ikke trenger å gå ut, men kan krype opp i sofaen med pledd, en bok og te.
|
|
#19 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11Når poden har på nystrikka genser på jobb. Når han får kommentarer svarer at han har fått den av mamma som har strikket den og de som spurte blir overrasket siden de trodde den var kjøpt.
|
|
#20 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11Jeg kniste godt av denne parantesen i NRKs sak hvor de intervjuer Bond-skuespillere i dag.
|
|
|
![]() |
|
|