|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?At vesla skal ha besøk av en jente fra den nye klassen for første gang i morgen. Dette er en jente vesla har ønsket spørre lenge men ikke helt turt. Fikk henne til slutt å sende jenta en mld i dag og tre min etter kom svaret: "Ja, visst vil jeg det. |
|
|
|
|
#4 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Femåringens kommentar, etter at han på snart sju jagde meg og gitaren ut av stua. "Mamma, jeg likej musikken din, jeg!" Han er antakelig den eneste.
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Jeg har sett trettenåringen min briljere i yndlingsidretten sin, og ser hvor godt det gjør selvtilliten hans. Og det trengte han etter en vond karakterutskrift. |
|
|
|
|
#6 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?
|
|
#7 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Jeg har en 6-åring som ennå tegner på alt.
|
|
|
#8 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?I dag er jeg glad for at jeg enn så lenge har klart å ha det ryddig rundt meg i stua. Bestemte meg for å prøve å ha det ryddigere rundt meg. Foreløpig går det bra.
|
|
|
#9 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Foreldrene mine fikk slipt parketten i stua i sommer, og da faren min og mannen min bar ut møblene, fant de ut at de fleste av dem hadde kunstverk på undersiden. Signert Matilda (12 år) og Matildasøster (8 år).
|
|
|
#11 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Jeg håper ikke at det går over, men jeg håper han etter hvert velger papir fremfor vegg. Også håper jeg vel kanskje at hans interesse for graffiti blir noe mindre, for her har vi nærmest daglige diskusjoner om hvorfor ikke han kan få spraymale på vegger.
|
|
|
#13 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Jeg fikk besøk av ei venninne og datteren hennes i går. Vi har kost oss med god mat og filmer.
|
|
#14 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Å se minstejenta lykkelig ridende på hest i det vakre vinterværet. |
|
|
|
|
#15 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?I dag har jeg fått kosa med lille føller til broren min.
|
|
|
#17 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Herlig fjelltur på mott lokale fjell, i et aldeles nydelig vintervær. |
|
|
|
|
#18 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Skituren i Bymarka. Særlig yngstejentas glede og entusiasme.
|
|
#19 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?At crpen min var nede på normalen, etter en uke jeg sent vil glemme. |
|
|
|
|
#20 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Sol!
![]() |