|
|
#782 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: trøndelag
![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådI dag ble det mamma's pizza hos oss, har egentlig lyst på lapskaus men det får bli en annen dag, må på torvet å handle inn grønnsaker først. |
|
|
|
|
#783 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådDisse så utrolige gode ut, men her er det ikke akkurat grillvær......... |
|
|
|
|
#784 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådDet ble visst en boks lapskaus i dag, gitt. Vi har ventet på kaffebesøk i formiddag, som kom mange timer senere enn avtalt, så sånn ble det.
|
|
#787 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådIgår hadde vi italienske kjøttboller i hjemmelagd tomatsaus med pasta.
|
|
#788 |
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådAner ikke. Barna leker med nye venner i nabolaget, så mat er ikke så viktig for tiden. Vi får se hva det blir, helt sikkert noe enkelt i varmen.
|
|
#789 |
|
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådTomatsuppe og nybakte rundstykker. Ikke helt varmt vær-mat, kanskje, men det får stå sin prøve.
|
|
|
#790 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådHer frister det med varm suppe og fyr i ovnen......misunnelig på dere i varmen...kanskje det rett og slett blir pølse og potetstapp. |
|
|
|
|
#792 |
|
Drømmer
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådEr egentlig invitert på middag, det skulle blitt servert hamburgere men jeg er syk så jeg blir nok hjemme. |
|
|
|
|
#794 |
|
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådRibbe. |
|
|
|
|
#795 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådIgår ble det rett og slett egg, bacon og pølser på skive. Det vil si, pølsene fikk mannen ha for seg selv mens jeg og ungene "krangla" om baconet.
|
|
#796 |
|
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådQuesadillas med salmalaks og ymse godt tilbehør, selv om jeg glemte å kjøpe avokado.
|
|
|
#797 |
|
Borte
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådI går hadde vi kyllinggrillspyd og foliebakte grønnsaker med urter fra verandakassen på grillen og ris ved siden av.
|
|
#798 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådJeg slenger meg på denne tråden.
|
|
#799 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny tråd
Åh, det hørtes herlig ut! Jeg er hjemme alene etter ferien, ungene er hos faren sin. Så i dag blir det reker med deilig tilbehør, og i morgen har jeg planlagt wok.
|
|
|
#800 |
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny tråd
Reker hørtes deilig ut! Spørs om ikke jeg også må ha det en dag.
![]() |
|
|