Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den NYE uendelige shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-07, 23:38   #781
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Dagens shoppingraid:

Svarte høye støvletter fra Bianco (fant ikke bilde)

Sånne her i bronse

Og litt annet stæsj, som jeg ikke fant bilde av på nettet...

Sist redigert av Isa : 03-06-07 kl 21:57.
Isa er ikke aktiv  
Gammel 01-06-07, 12:30   #782
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Siste dag i Beograd i dag. Det har blitt litt shopping gitt.
Jeg har bla.a kjopt meg disse:

Etter fem minutters gange hadde jeg slitt bort huden pa helene, sa da bar det rett pa apoteket for a kjope plaster.

Ramlet over en kosmetikk-messe, og der kjopte jeg meg to skinnvesker. En liten brun og en stor rod, kjempefine begge to, med toffe detaljer. Betalte 1200 kr for begge. Far ta bilder nar vi kommer hjem.

Gammel 01-06-07, 16:10   #783
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 01-06-07, 19:24   #784
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg prøver og hente litt inspirasjon i shoppingtråden nå. Skal snart begynne å jobbe igjen, og da må jammen garderoben fornyes litt. Den silkeblusen var jo kjempelekker Angerlique.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 01-06-07, 19:55   #785
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Disse er på vei til meg i posten:

Jeg får de samme i gull. Imorgen.

Gammel 02-06-07, 21:45   #786
Butterfly
Superaktiv

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Butterfly er litt kul
Standard

Marikken:

Hvor har du kjøpt disse?

Butterfly er ikke aktiv  
Gammel 02-06-07, 21:48   #787
Butterfly
Superaktiv

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Butterfly er litt kul
Standard

Hvor er disse kjøpt.

Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt meg marineblå tights og topp??

Butterfly er ikke aktiv  
Gammel 02-06-07, 22:02   #788
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Butterfly, her.

Marikken:

Hvor har du kjøpt disse?

Din Sko

Isa er ikke aktiv  
Gammel 02-06-07, 23:21   #789
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Butterfly, her.

Hvor er disse kjøpt.

Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt meg marineblå tights og topp??

www.lillevinkelsko.no

Gammel 02-06-07, 23:36   #790
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

De var veldig fine. Fikk litt lyst på dem selv - men hva bruker man slike sko til, egentlig? Jeans? Skjørt? Til pent eller hverdags? :dom:

MokkMokk er ikke aktiv  
Gammel 02-06-07, 23:51   #791
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

De var veldig fine. Fikk litt lyst på dem selv - men hva bruker man slike sko til, egentlig? Jeans? Skjørt? Til pent eller hverdags? :dom:

Til det meste! Tror de blir kule til jeans!
Jeg bruker mye skjørt på sommeren, og tenker å bruke disse mest til hverdags!

Gammel 03-06-07, 00:48   #792
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Til det meste! Tror de blir kule til jeans!
Jeg bruker mye skjørt på sommeren, og tenker å bruke disse mest til hverdags!

Jeg bestilte dem visst ista selv.

Men i gull, da. Må jo vise:

MokkMokk er ikke aktiv  
Gammel 03-06-07, 15:32   #793
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Men i gull, da. Må jo vise:

Åh sukk de var fine .

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 03-06-07, 17:03   #794
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Nydelige!

Gammel 03-06-07, 21:35   #795
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ny klokke:
Nike Imara Keva.
Avbildet er bling-varianten i "gull", min er i sølv i stedet.
Cluet er at jeg må ha en klokke med lys så jeg kan se hva klokken er om natten når lillegutt hyler.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv  
Gammel 05-06-07, 16:10   #796
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Anti-shopping:

jeg har akkurat fått DHL til å hente de utrolig lekre Marc Jacobs-sandaler som jeg fikk i erstatning for et annet par hvor hælduppen løsnede første gang jeg brukte dem.

På erstatningssandalerne var det akkurat samme problem, så de returneredes og jeg skal få pengene tilbake.

nå har jeg ingen råkule sandaler, det har vært masse tull og tidsbruk med levering, og tollavgiften har jeg vel også mistet. Holder meg til å kjøpe fodtøy i butikk fremover...

Gammel 05-06-07, 20:37   #797
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Har satt meg opp på venteliste på Marc Jacobs støvletter.Grå med rågummisåle.En modell MJ har hver sesong.
Butikkene får inn lite i hver størrelse , så det gjelder å være tidlig ute

M Shoewear i Drammen
Kjøpte også et par sorte ballerna fra MJ der på lørdag samt et deilig tynt grått poplinskjørt fra Armani.
Grått går til alt har jeg funnet ut, kjekk farge

Gammel 05-06-07, 20:37   #798
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Anti-shopping:

jeg har akkurat fått DHL til å hente de utrolig lekre Marc Jacobs-sandaler som jeg fikk i erstatning for et annet par hvor hælduppen løsnede første gang jeg brukte dem.

På erstatningssandalerne var det akkurat samme problem, så de returneredes og jeg skal få pengene tilbake.

nå har jeg ingen råkule sandaler, det har vært masse tull og tidsbruk med levering, og tollavgiften har jeg vel også mistet. Holder meg til å kjøpe fodtøy i butikk fremover...

Så utrolig kjipt

Gammel 05-06-07, 20:51   #799
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Jeg har vært og kjøpt garn sånn at jeg kan strikke den her:

Isa er ikke aktiv  
Gammel 05-06-07, 20:54   #800
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Jeg har vært og kjøpt garn sånn at jeg kan strikke den her:

Den var nyyyydelig!!!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:52.